Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar. Heb je een specificatie van de taxatie die je met ons wil delen?
Ga ik doen zodra ik hem heb.
Wat ik weet:
- Voorwiel niet meer rond
- Tevens nieuwe voorband
- Beide voorvorken scheef
- De "geleiders" waar de voorvorken doorheen gaan worden dan ook vervangen
- Kleine kras grote kuipdeel rechts
- Krassen op 2de zwarte kuipdeel en "luchtinlaat rooster ingedeukt
- Voetpedaal vervangen en daarom ook steunplaat voetpedaal vervangen
- Krassen op vizier helm
- Beschadiging op bijrijder voetsteun
- Rechter end-bar spiegel heeft het gisteren ook begeven.
Ik hou mij mt altijd mooi bij.
Flinke wasbeurt om de 2 weken en weet dan ook
zeker dat het bovenstaande van 1 valpartij is.
Ik sta wel versteld van de schade die een val kan teweegbrengen....
Maar Koos van Wijk gaat haar weer helemaal opknappen.
En daar ben ik Koos NU al dankbaar voor
Ga ik doen zodra ik hem heb.
Wat ik weet:
- Voorwiel niet meer rond
- Tevens nieuwe voorband
- Beide voorvorken scheef
- De "geleiders" waar de voorvorken doorheen gaan worden dan ook vervangen
- Kleine kras grote kuipdeel rechts
- Krassen op 2de zwarte kuipdeel en "luchtinlaat rooster ingedeukt
- Voetpedaal vervangen en daarom ook steunplaat voetpedaal vervangen
- Krassen op vizier helm
- Beschadiging op bijrijder voetsteun
- Rechter end-bar spiegel heeft het gisteren ook begeven.
Ik hou mij mt altijd mooi bij.
Flinke wasbeurt om de 2 weken en weet dan ook
zeker dat het bovenstaande van 1 valpartij is.
Ik sta wel versteld van de schade die een val kan teweegbrengen....
Maar Koos van Wijk gaat haar weer helemaal opknappen.
En daar ben ik Koos NU al dankbaar voor
dat is net het grote verschil tussen circuit en openbare weg, veel meer ruimte voor een eventuele valpartij of glijen.
vandaar dat er ook heel veel motorrijders niet naar zandvoort gaan, terwijl ik dat door de variatie van het circuit veel mooier vindt als assen.
Ik heb vanavond een circuittraining op Lelystad (Politiecircuit) ingepland voor 22 juli, ben benieuwd hoe de MT zich daar houdt!
Ik ga morgen naar Circuit Lelystad voor een VRO bochtentraining. Weet niet precies op welk gedeelte het plaats gaat vinden. Gelukkig ziet het weer er goed uit en heb er zin in :-)
Vanmorgen radiator beschermer gemonteerd.
Had eindelijk een volledige cover gevonden welke met de alu sidecovers van Yamaha werkt.
Deze is eigenlijk voor een tracer bedoelt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke is dit?
Afgelopen vrijdag naar het Midland Circuit in Lelystad afgereisd.
Daar aangekomen vond ik perfect weer, droog, zonnetje, licht briesje en een gezellige groep motorrijders.
Werden ingedeeld in 4 groepen, van "ik heb net me rijbewijs gehaald" tot aan "Ik rijd regelmatig op het circuit"
De 1e sessie was om het circuit te verkennen, rustig aan, achter instructeur rijden en niet inhalen. Ik had mezelf in groep 1 geplaatst aangezien ik net half jaartje mepapiertjepasje heb. Wel circuit ervaring met de auto dus weet hoe ik een bocht hoor te nemen maar doen op een motor is dan nog wat anders.
1e indruk: : Leuk baantje, klein, krappe bochtjes, dit wordt lachen!
Voor de 2e sessie werd de nadruk gelegd op gas controle. Ik stond klaar om de sessie te beginnen maar werd gevraagd naar groep 3 te gaan aangezien mijn kijk techniek en lijnen rijden al ok was . Ok, doen we.
En toen begon het uitproberen. Wetende dat me achterband aan linkerkant nog een 2,5cm en rechts 4cm niet gebruikt was benieuwd hoe snel ik daar iets aan kom doen.
Heerlijk die bochtjes, en links en weer links en rechts
3e sessie was aan de beurt en na 2 rondjes hoor ik ggggggggggggggggggggggggg
YES! Dat was een slijtboutje onder de voetsteun die de grond raakte. Nice!
Na deze sessie (het was nog steeds ochtend) me banden bekeken en zowel de achter als voorband hadden elk nog een paar mm die niet gebruikt waren. Nou daar doe ik het voor.
De middag sessies gebruikt voor het "proberen naast de machine te hangen".
oja, slijtboutjes bij thuiskomst er gelijk maar even onder vandaan gehaald
Even voor de opeens veel voorkomende wens om die slijtbout te verwijderen spreek ik even mijn zorgen/gedachten uit..
Die slijtbouten aan weerzijden van jouw voetpegs zitten daar als indicator. Als een waarschuwing, als je het zo wilt noemen. Als deze slijtbouten een waarschuwingsticker met zich mee zouden hebben zou je op die waarschuwingsticker het volgende kunnen lezen....
'Waarschuwing, ik ben hier om jou te laten weten dat je niet heel veel speling meer over hebt. Demonteer mij en jijMarski69lowside jezelf helemaal de moeder. Alleen kom jij niet in het gras en kan je meteen doorglijden naar je lokale motorboer om minimaal €1500 euro schade te komen aftikken. Koop een Superbike'
Ieder moet zelf weten. Begrijp me niet verkeerd. Just speaking my mind here.
Afgelopen vrijdag naar het Midland Circuit in Lelystad afgereisd.
Daar aangekomen vond ik perfect weer, droog, zonnetje, licht briesje en een gezellige groep motorrijders.
[afbeelding]