Ok, thanxDeze is van powerbronze. Maar dacht dat er meer merken zijn die hetzelfde model verkopen.
Volgens mij is er qua model niets veranderd, alleen het kleurenpaletje...Ik las dat het achterspatbord vd 07 niet veel voorstelt en dat je dus zeiknat wordt op je rug als het regent.
Test Yamaha MT-07: een quasi foutloos parcours? - VROOM.be
Quote: Het achterspatbord is eigenlijk onbestaande en dat heeft als gevolg dat de regen in die mate wordt opgeworpen dat onze rug door nattigheid wordt geteisterd! Het is jammer dat een fikse regenbui het rijplezier in zo’n mate vergalt, dat we ons afvragen dat een hedendaagse motorfiets toch vaker inzetbaar moet zijn dan louter op een zonovergoten middag.
Is dat alleen bij de eerdere modellen ( 14/15) zo of ook (nog) bij de 2017 versie?
Ik las dat het achterspatbord vd 07 niet veel voorstelt en dat je dus zeiknat wordt op je rug als het regent.
Test Yamaha MT-07: een quasi foutloos parcours? - VROOM.be
Quote: Het achterspatbord is eigenlijk onbestaande en dat heeft als gevolg dat de regen in die mate wordt opgeworpen dat onze rug door nattigheid wordt geteisterd! Het is jammer dat een fikse regenbui het rijplezier in zo’n mate vergalt, dat we ons afvragen dat een hedendaagse motorfiets toch vaker inzetbaar moet zijn dan louter op een zonovergoten middag.
Is dat alleen bij de eerdere modellen ( 14/15) zo of ook (nog) bij de 2017 versie?
Ok, thanxVolgens mij is er qua model niets veranderd, alleen het kleurenpaletje...
Ben überhaupt niet van mening dat de MT-07 dat doet. Ik kan mij niet vinden in wat de reviewer schrijft.
Het is idd een zwaar incompetente bende en dat heb ik ze ook laten merken. Heb zelf de t&t met mijn adres gezien en ineens is het adres op het pakket anders???? Hebben een vaste bezorger die nog wel een verantwoordelijkheidsbesef heeft, maar al die ingehuurde gasten kloten vaak maar wat aan...
Ben altijd heel erg gecharmeerd van mijn Michelin Pilot Road 3's geweest. Opwarmen was niet nodig. Natte putdeksels gaven ze geen fuck om. Dat was wel heel wat anders met de Dunlop's onder mijn MT-09. Lange opwarm tijd en met nat wegdek was het soms behoorlijk schaatsen. Nu heb ik onder mijn MT-10 Bridgestone Battlax nog iets. Die heb ik wel serieus gepushed en presteerden goed, daarentegen rijd ik tegenwoordig niet meer met slecht weer dus hoe ze met nattigheid presteren kan ik niks over zeggen.
Daar wil ik aan toe voegen dat ik vaak zat mensen het oneens zie zijn over wat zij hebben ervaren met een specifiek type band. Bij ons op de zaak adviseren wij men daarom doorgaans om te blijven bij datgene waar zij tevreden over waren :-)
Heb enige tijd geleden een setje kettingverstellers met bobbins besteld voor de MT. Bobbins voor door de achter as heen is leuk, maar kan je alleen maar gebruiken bij onderhoud waar je achterwiel er niet voor uit hoeft.
Maar goed, zit ik de track&trace van DHL eens te bekijken, blijkt ie op 7 oktober al afgeleverd te zijn, op een dag dat we gewoon thuis waren en uiteraard geen drol ontvangen hebbenEcht, wat doen die gasten allemaal met die pakketjes joh, zo moeilijk is dat toch allemaal niet? Maar ff contact opgenomen met de verkoper, nu maar ff afwachten
Daar van ben ik mij bewust. Ik vergeleek ze niet. Je vroeg om ervaringen, die gaf ik je.De Dunlop's die op je MT09 zaten zijn de D214 wat al een verouderde band is itt tot de RoadSmart 3 welke van dit jaar is. De banden op je MT-10 zijn S20's wat sportbanden zijn, dus dat is normaal dat die goed presteren. Alleen weer niet in het nat. Dus beetje appels met peren vergelijken
Dat is ook behoorlijk irritant ja. Wat Rembrandt zegt, denk idd dat als ze dat zouden doen bij PostNL, dat het een beste stap vooruit zal zijn. Maarja, alles om de kosten te drukken en zoveel mogelijk winst op te strijken...Even terug te komen op alleen maar de bezorger.
Ik woon in een flat en maakt dat ook regelmatig mee; zijn geweest terwijl je gewoon thuis was.
Hebben dus geen zin om naar boven HELEMAAL te gaan.
Absoluut eens met wat Rembrandt zegt. Die gasten worden serieus uitgeknepen. Als jij een pakketje laat bezorgen en je bent niet thuis is de ZZP bezorger zijn winst al kwijt omdat hij een tweede keer moet komen. In hun verdediging is het dan ook wel te verklaren waarom het gaat zoals het gaat. Het managment is hoogstwaarschijnlijk ook drukker bezig met de focus op de vastgoedportefeuille dan de B2C zaken dusja, klaag maar.Dat is ook behoorlijk irritant ja. Wat Rembrandt zegt, denk idd dat als ze dat zouden doen bij PostNL, dat het een beste stap vooruit zal zijn. Maarja, alles om de kosten te drukken en zoveel mogelijk winst op te strijken...