Iemand advies voor banden? Heb een spijker in de achterband gehad en de achterband was ik al van plan om op korte termijn te vervangen dus er mag een setje nieuwe onder. Zit nu Bridgestone BT023 onder, doen het opzich prima alleen ik denk dat er veel beters te krijgen is. Ik heb 2 offertes opgevraagd bij mijn dealer voor 2 sets banden: Continental RoadAttack 3 en de Dunlop RoadSmart 3. Aangezien ze Dunlop dealer zijn kunnen ze de Roadsmart ruim 70 euro goedkoper aanbieden dan de Road Attack 3. Dus ik vraag me af is dat prijsverschil het waard om voor de RoadAttack 3 te gaan en of ik wel de capaciteiten benut van die band. Zijn wel 1e geworden in de test.
Dus welke zouden jullie nemen of ervaringen delen mag ook
Altijd goede ervaring gehad met de michelin maar overgestapt op de metzeler roadtec 1, net zo goed bij nat weer en iets sportiever sturen, zou ze zo weer kopen.
Andere banden en types kan ik niet veel over zeggen.
De Metzelers zie ik ook voorbij komen en doen het ook zeer goed in de test. Ik lees veel goede berichten over de Conti's alleen weinig gebruiker reviews omdat ze nog vrij nieuw zijn. Ik neig zelf toch naar de Conti's omdat ze gewoon lekker sportief zijn en veel vertrouwen geven ook in de regen.
Daar van ben ik mij bewust. Ik vergeleek ze niet. Je vroeg om ervaringen, die gaf ik je.
Standaard zaten de Bridgestone`s BT023 banden onder mijn MT07. Reden prima in het droge, in het natte wat minder. Had er weinig vertrouwen mee. Nu heb ik er Michelin Pilot Road 4`s onder liggen. Rijden perfect in zowel het droge als het natte! Heb er mee in de Eifel gereden en dat ging prima. Wel twee keer een wegglijder gehad, maar dat lag meer aan mijzelf dan aan die banden . Wilde even testen wat er gebeurde als je vol gas gaf halverwege de bocht.
De MT-07 doet mij telkens denken aan mijn Suzuki SV650 uit 2002. Vergelijkbare prijs, vergelijkbaar vermogen en met zijn crossplane blok ook de v-twin loop van de SV.
Heb je een foto hoe die gemonteerd zit?Ben ook wel benieuwd hoe een 190 slof rijdt. Hoop geen nadelig effect. Kentekenplaat ziet er netjes uit! Ik heb zelf de variant van Bruudt. Misschien is dat wat voor je?
Klopt, de Sport Extreme versie. De 'normale' ziet er zo uit.Ik heb een 2008 SV 650 gehad, maar qua vermogensafgifte is de MT-07 toch wel anders. Ook wb wendbaarheid. Ten goede dat zeker.
Maar in zijn tijd was de SV een vergelijkbare motor idd.
Daar heft suz die oerlelijke Gladius in de plaats voor gezet verschrikkelijk.
Vond de SV 10x mooier. Nu de nieuwe SV heeft een koplamp met onderkin.
[afbeelding]
Een tikkeltje lomper en een tikkeltje zwaarder. Ziet er dan wel weer een tikkeltje cooler uit, dat wel.Ben ook wel benieuwd hoe een 190 slof rijdt. Hoop geen nadelig effect. Kentekenplaat ziet er netjes uit! Ik heb zelf de variant van Bruudt. Misschien is dat wat voor je?
Zag net dat achter een MPR 3 gemonteerd zit en voor een Battlax die toch wel snel vervangen moet worden. Dat gaat dus ook een MPR 3 worden.Of de nieuwe 5 (om het nog wat lastiger te maken)
Alles over de nieuwe Michelin Pilot Road 5 motorband
Dat zijn de originele van Yamaha zelf . Je dealer zal die vast hebben.Hey Bassie, die grippads tussen je knieen op de tank, waar heb je die vandaan? De prijsverschillen, en ook de esthetische kwaliteiten verschillen huizenhoog...
Wellicht dat het dan een rood of wit Yamaha logo gaat worden.Ik zou het dan nog eerder zo doen Bassie...
[afbeelding]
Ik heb die even gefixt uit Babi Pangang om te testen of madame het wat vindt. Vooralsnog zijn de grips goed, maar moet ik nog kijken of de plaklaag het een beetje houdt.Hey Bassie, die grippads tussen je knieen op de tank, waar heb je die vandaan? De prijsverschillen, en ook de esthetische kwaliteiten verschillen huizenhoog...