Het Newbie Motorweekeind 2015

Zoals een aantal van jullie al weten, heb ik 14 dagen geleden een vastloper gehad met mijn Diversion.
Ik zal dan ook niet deelnemen aan het Sauerland weekend.
Jullie wens ik een super fijn weekend toe en tot gauw op één van de andere ritten.

Groetjes André
 
Zoals een aantal van jullie al weten, heb ik 14 10 dagen geleden een vastloper gehad met mijn Diversion.
Ik zal dan ook niet deelnemen aan het Sauerland weekend.
Jullie wens ik een super fijn weekend toe en tot gauw op één van de andere ritten.

Groetjes André

Begrijpelijk. Hoop dat je een brommer gaat vinden die je iets meer geluk brengt. :Y
 
Laatst bewerkt:
Dat is ook heel jammer André :N

Ik ben nu van plan om een motor te lenen om alsnog mee te gaan met t weekend, maar ik moet eerst nog even uitzoeken hoe/wat/waar enz... Ik hou jullie op de hoogte...
 
Laatst bewerkt:
Andre heeft helaas moeten afzeggen....

heeft er iemand interesse in zijn plaats ?

dan kunnen we het bedje opvullen en de kosten voor Andre, die helaas op zoek moet naar een andere motor, wat beperken....
 
Laatst bewerkt:
Het gaat me niet lukken om een andere motor te regelen, zeker aangezien het nog een hele tijd duurt voordat ik geld van de verzekering krijg. Het is ook niet echt verstandig om die hele rit opeens op een andere motor te rijden...

Dus hierbij moet ik mij ook afmelden. '(
 
Het gaat me niet lukken om een andere motor te regelen, zeker aangezien het nog een hele tijd duurt voordat ik geld van de verzekering krijg. Het is ook niet echt verstandig om die hele rit opeens op een andere motor te rijden...

Dus hierbij moet ik mij ook afmelden. '(
Oh nee... Balen man, echt ruk.
Heb je geen recht op een vervangende motor via je verzekering???

Zoals een aantal van jullie al weten, heb ik 14 dagen geleden een vastloper gehad met mijn Diversion.
Ik zal dan ook niet deelnemen aan het Sauerland weekend.
Jullie wens ik een super fijn weekend toe en tot gauw op één van de andere ritten.

Groetjes André

Dat meen je niet... :N
 
Andre heeft helaas moeten afzeggen....

heeft er iemand interesse in zijn plaats ?

dan kunnen we het bedje opvullen en de kosten voor Andre, die helaas op zoek moet naar een andere motor, wat beperken....


Andre heeft te kennen gegeven gewoon mee te gaan voor de gezelligheid..... Hij is er dus gewoon bij dit jaar ( echter in Koekblik )
 
Laatst bewerkt:
Oh nee... Balen man, echt ruk.
Heb je geen recht op een vervangende motor via je verzekering???
Nee helaas...
En huren is ook het eerste waar ik aan dacht, maar daar zitten ook nog flinke kosten aan. Kan ik beter aan een nieuwe motor besteden :Y
Of een alarmsysteem ofzo :+
 
Het gaat me niet lukken om een andere motor te regelen, zeker aangezien het nog een hele tijd duurt voordat ik geld van de verzekering krijg. Het is ook niet echt verstandig om die hele rit opeens op een andere motor te rijden...

Dus hierbij moet ik mij ook afmelden. '(


Erg jammer Etienne....... maar begrijpelijk. Hopelijk ben je er volgend jaar gewoon weer bij !!!
 
Nee helaas...
En huren is ook het eerste waar ik aan dacht, maar daar zitten ook nog flinke kosten aan. Kan ik beter aan een nieuwe motor besteden :Y
Of een alarmsysteem ofzo :+
Wat vreemd, je bent denk ik toch all-risk verzekerd???
Als je er nou afhankelijk van bent voor woon werk of zo iets kun je het dus gewoon uitzoeken??

@orgi:
thanks voor de mail met de routes en de uitleg, super geregeld zo ver!!
 
routes net bekeken, ziet er goed uit
heerlijk startpunt, tis welgeteld 18 km bij mijn huis vandaan.
als er dus mensen nog een overnachtingsplek zoeken.......

groepsindeling ziet er ook goed uit

zit nog steeds te twijfelen of ik de blackbird meeneem of de intruder.

dus etienne, als je een motor wil lenen
das voor mij geen probleem
 
Zal de routes weer proberen in m'n telefoon te stampen ... kijken of ik het weer voor elkaar krijg, tis weer zo lang geleden :)
Etienne heeft je aanbod nog niet gelezen zekers Gasgussler ?
 
Dankzij het geweldige aanbod van Chris ga ik toch wel mee!!
Even via facebook over gehad, en nogmaals super bedankt Chris! :}

@Marius: mijn verzekering geeft geen motor in bruikleen..
De meeste verzekeringen (die ik heb gezien) die wel vervangend vervoer bieden, geven je ook alleen een auto, dus dat heeft ook niet veel zin haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan