Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.


Neem eens contact op met:

fourdeel.nl (Purmerend)

Die hebben voor mijn Yamaha TW125 ook RVS spaken gedaan zijn gespecialiseerd in Honda CB`s maar doen al het spaakwerk.
 
Laatst bewerkt:
jazeker Iwan , en het regent nu goed ,dus alle pekel spoelt lekker van de weg ik heb gehoord dat het op 14 maart lekker weer wordt dus dan ga ik een stukje
 
jazeker Iwan , en het regent nu goed ,dus alle pekel spoelt lekker van de weg ik heb gehoord dat het op 14 maart lekker weer wordt dus dan ga ik een stukje

Eddy wil je mij dan ook even wakker maken. Ik heb mijn voorwiel al weer keurig gepoetst en in de wax gezet. De batterij is in topconditie dus alleen het wiel en de accultuur even monteren en dan kunnen we weer .
Groet Jan
 
ik wil nog even olie en filter vernieuwen en dan ben ik er ook weer klaar voor en als het lekker weer is even kleppen stellen en synchronen !
 
ik wil nog even olie en filter vernieuwen en dan ben ik er ook weer klaar voor en als het lekker weer is even kleppen stellen en synchronen !
Heb je die kleppen nog niet gesteld dan? Ga toch even naar Nol dan weet je zeker dat het goed is . Wat kost een setje vulplaatjes eigenlijk? Als je die hebt dan kun je het zelf doen.
Groet Jan
 
nee de micrometer die ik besteld had is nooit aangekomen in de bilt ,dus ik ben nog zoekende !
ik kan hier bij een dealer de plaatjes omruilen voor 2.50 per plaatje , maar dat vind ik niet zo belangrijk want ik ga eerst controleren en dat doe je met een ouderwets voelermaatje en daar heb ik er twee van ,een met engelse maten en een met metrische en misschien heb ik wel heel netjes gereden en hoeft er niks nieuw afgesteld worden ,maar eerst het zonnetje NU!!!!
 
Zoals ik jou engine heb horen lopen vermoed ik ook dat er niet veel mis mee zal zijn. Die van mij is / was rumoeriger en toen heb ik de klepspeling laten controleren maar er was niets mis met de kleppen. We horen het wel.
groet Jan
 
Hoi allemaal,

Ik ben sinds gisteren ook eigenaar van een mooie W650 uit 2001 en ben helemaal blij met deze mooie motor.
Ik wil er graag een ander stuur op zetten, meer een superbike-stuur, matzwart, maar kwam erachter dat de mm's verschillen van het universele superbike-stuur (W650 is 25-26 in het midden en bij de stuureinden 22 mm, en het universele stuur is 22 overall, of fat bar 28 - 22 mm.). Hebben jullie hier advies voor?
Ik zag in de beginpost ook de webshop in Duitsland, ik ga daar ook eens rondkijken en die man mailen.

Hierbij alvast een foto van mijn nieuwe aanwinst!
 
Laatst bewerkt:
Mooi eindelijk een W 650 bezitter bij me in de buurt. De meesten zitten allemaal een beetje rond Amsterdam dus die zie je niet zo veel. Mooie motor zo te zien. De problemen met je stuur begrijp ik niet zo goed. Zit er nu een origineel stuur op? Zo op de foto lijkt het op een hoog stuur.
Groet Jan
 
Zal moeilijk worden of je moet voor origineel gaan ,er zijn nl weinig sturen met een verjonging aan de uiteinden de beste optie is een stuur van de W van een later bouwjaar ,ergens rond 2003 of 4 heeft de W een update gekregen met oa. een lager stuur een andere optie is zelf maken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.