En wederom zijn die stukken ijzerdraad in mijn voorwiel rijkelijk bedekt met roestMoet ik weer aan het poetsen Misschien toch maar nieuw draad in laten zetten?
Wie weet raad.
Groet Jan
Nou ,Jan , als ik in jouw schoenen stond zou ik toch de importeur aanschrijven, het is volgens mij nl. niet goed als ze gaan roesten bij het gebruik zoals wij dat doen ,ik zou schrijven .(e-mailen)
Je kan wel naar Nol Bikker gaan maar daar krijg je gegarandeerd 0 op reqest want punt een zoals je zegt de garantie is voorbij en punt twee hij kan ook niks meer bewerkstelligen bij de importeur of fabriek want hij is geen kawasaki dealer meer .
Een zeer verhelderend document maar ik ga daar niet zelf aan beginnenNu effen serieus, het is balenvoor je Jan, en ik ben het eens met Ed aangezien ik ook geen problemen heb met die verschijnsel
Als je ze toch laat verspaken, http://85.92.140.110/~oudebrfold/Downloads/Het spaken van een wiel.pdf
Trouwens, heb ik wel vandaagnaar Vinkeveen om een motorrugzak te halen
Groetjes en nog een fijne weekend
Iwan
Ja dat zijn gepolijsteJa ,jammer ,Jan maar niet geschoten is altijd misen dan misschien toch maar andere spaken in het wiel steken in een grijs verleden heb ik ook nog eens een nieuw voorwiel ingespaakt van mijn toenmalige motor dat was een Benneli 175 off the road fiets waarmee ik over de kop was geslagen tijdens een woeste actie in het bos en er staat mij nog bij dat het niet zo moeilijk is als het lijkt maar voor de centen die jij opgeeft valt het ook wel mee en zijn dat dan roestvaste spaken?
Die motor doet qua looksKwam dit tegen op internet, en zal dit onze W650 vervangenof komt Kawa met een passend antwoord op de vintage / retro motors vraag
[afbeelding]
Dat ben ik niet helemaal met jou eens omdat.Die Enfield ziet er toch best aardig uit, Kawasaki moet met een antwoord komen.
De nieuwe z900 is toch ook retro op z'n best. Misschien blok door midden zagen! Voor een leuke 2cilinder.