Het Nijmegen e.o. Topic Deel XV: draaien vast warm voor 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
nieuw topic meld me hier :W

vriendin moet dinsdag op voor haar motor examen, hopelijk zit het weer een beetje mee??
 
:+ heb toch nog een aardig snel rondje gereden straks heb weer veschillende vingertje gekregen :P

vooral op de nijmeegsebaan :+ 240 en dan terug schakelen naar de 3e versnellig heerlijk dat janken paar mensen stapten gewoon van de fiets af om gebaren temaken van heb ik jou daar _O-

maar heb em netjes afgespoelt toen ik thuis was O-)

:W


Boefje en dat allemaal op de Honda?
wanneer komt de soez
 
:+ heb toch nog een aardig snel rondje gereden straks heb weer veschillende vingertje gekregen :P

vooral op de nijmeegsebaan :+ 240 en dan terug schakelen naar de 3e versnellig heerlijk dat janken paar mensen stapten gewoon van de fiets af om gebaren temaken van heb ik jou daar _O-

maar heb em netjes afgespoelt toen ik thuis was O-)

:W

240 op de Nijmeegsebaan? :}

die vingertjes waren vast om je er op te wijzen dat er zo'n oplichtend bord 'u rijdt te snel' iets verder op staat... ging deze trouwens aan? of was je te snel?
 
:+ heb toch nog een aardig snel rondje gereden straks heb weer veschillende vingertje gekregen :P

vooral op de nijmeegsebaan :+ 240 en dan terug schakelen naar de 3e versnellig heerlijk dat janken paar mensen stapten gewoon van de fiets af om gebaren temaken van heb ik jou daar _O-

maar heb em netjes afgespoelt toen ik thuis was O-)

:W
haha ik heb trouwens gisteren ook weer enkele motorrijders gezien...
ik zag gisteren zelfs een off-road zonder verlichting op de brug bij anac rijden...

zelf helaas niet gereden.. :N
 
:+ heb toch nog een aardig snel rondje gereden straks heb weer veschillende vingertje gekregen :P

vooral op de nijmeegsebaan :+ 240 en dan terug schakelen naar de 3e versnellig heerlijk dat janken paar mensen stapten gewoon van de fiets af om gebaren temaken van heb ik jou daar _O-

maar heb em netjes afgespoelt toen ik thuis was O-)

:W

toevallig nog door malden gekomen? dan heb ik jou zien rijden :W
 
Nordschleife heeft de prijslijst voor 2011 bekend gemaakt... 2 euro per rondje duurder. Vind dit een acceptabele verhoging aangezien je nu voedselbonnen erbij krijgt *O* _O-

Dat worden voor mij in 2011 toch zeker 15 rondjes :] Is goedkoper als een circuitdag in NL echter ook wel iets gevaarlijker :Y Maar je krijgt er dan ook adrenaline garantie bij! :Y 8-)

The 2011 prices for this sheer driving pleasure have now been decided:
1 lap: € 24,00
4 laps: € 89,00, incl. € 10,00 food/drinks voucher for the Eifeldorf Grüne Hölle*, 1 ring°werk ticket
15 laps: € 310,00, incl. € 20,00 food/drinks voucher for the Eifeldorf Grüne Hölle*, 1 ring°werk ticket
25 laps: € 470,00, incl. € 30,00 food/drinks voucher for the Eifeldorf Grüne Hölle*, 1 ring°werk ticket
Season ticket: € 1.350,00, incl. € 100,00 food/drinks voucher for the Eifeldorf Grüne Hölle*, 2 ring°werk ticket
bron
:W
 
Hier is ook de kogel door de kerk. Het is bekend waar ik binnenkort ga intrekken... Eerst nog af laten bouwen en dan zo rond april de oplevering hebben *O*

full
 
MotorstekBekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenBezoek homepageVerstuur privéberichtBerichten:1.609Reg. datum:05 jul. 2005Locatie:Nijmegenkiek um gaaaan!! denk dat ie toch zeker 500m glijd.....
telt niet het gaat daar na beneden!!!
geeft wel aan hoe verradelijk het circuit is!!!
 
Hier is ook de kogel door de kerk. Het is bekend waar ik binnenkort ga intrekken... Eerst nog af laten bouwen en dan zo rond april de oplevering hebben
is dat niet tegen over de matrixx?? vlak naast de brug?
 
is dat niet tegen over de matrixx?? vlak naast de brug?

yep, net naast de brug. Is nu nog een hele donkere kolos. Vrijdag bij de makelaar geweest, zaterdag gaan kijken (open huis) en de keus gemaakt *D

nice *D ziet er gaaf uit :Y

welke is van jou ;) :X

ik zit op de tweede, had voor hoger kunnen gaan maar daar had ik te veel beperkingen in het aantal vierkante meters en de kleine parkeerplaats. Nu heb ik meer m2 en een dubbele P-plaats *O*
 
yep, net naast de brug. Is nu nog een hele donkere kolos. Vrijdag bij de makelaar geweest, zaterdag gaan kijken (open huis) en de keus gemaakt *Dik zit op de tweede, had voor hoger kunnen gaan maar daar had ik te veel beperkingen in het aantal vierkante meters en de kleine parkeerplaats. Nu heb ik meer m2 en een dubbele P-plaats *O*
aah, dat is echt beters! heb je uitzicht op het kanaal?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan