Het noorden (Joure, H'veen, Tjalleberd, Drachten)

Status
Niet open voor verdere reacties.
kut man .. Frog ... beterschap enzo !

maareeuh .. Ik begrijp dat het in het barre Noorden ERG vroeg donker is en de temperaturen aldaar reeds tot onder het vriespunt zakken maar is dat nou een reden om het post gemiddelde zo in elkaar te laten zakken ?

Trouwens, wordt er hier nog "gemotogp2'd" (gemootoogeepeetweet) ? Zo ja, dan ruik ik een competitie tussen oost / noord. }) Dat kunnen we namelijk beter dan in het echt. :)
 
kut man .. Frog ... beterschap enzo !

maareeuh .. Ik begrijp dat het in het barre Noorden ERG vroeg donker is en de temperaturen aldaar reeds tot onder het vriespunt zakken maar is dat nou een reden om het post gemiddelde zo in elkaar te laten zakken ?

Trouwens, wordt er hier nog "gemotogp2'd" (gemootoogeepeetweet) ? Zo ja, dan ruik ik een competitie tussen oost / noord. }) Dat kunnen we namelijk beter dan in het echt. :)
Ik voel meer voor een kartchallenge tussen oost en noord. :P
 
maareeuh .. Ik begrijp dat het in het barre Noorden ERG vroeg donker is en de temperaturen aldaar reeds tot onder het vriespunt zakken maar is dat nou een reden om het post gemiddelde zo in elkaar te laten zakken ?

Daarom kijken wij Oosterlingen hier af en toe even achter de deur heen.. :+
Maaruh dus geen mgp2 competitie?
 
Klinkt inderdaad ook goed.. Al zal ik dan niet bijdragen aan de score voor Oost ben ik bang.. hehehehe...

Ga jij dit regelen ? })
Ik draag ook niet bij aan de score van het noorden dus dat maakt niet uit :) Het gaat om de gezelligheid :]

voor sommige gaat het wel om de score :X
 
Hoelaat zijn jullie nou eigenlijk meestal te vinden op het klaverblad want ik rij er wel eens langs, (tb) meegenomen maar motoren ho maar :? Met dit weer pak ik niet snel de motor meer ivm voorband en Euro's te kort maar ik moet toch maar eens langs komen om de bochten van TB eens te bekijken vanaf de rotonde en jullie eens ontmoeten.


Deze post ??? :}

seizoen is afgelopen geloof ik zo :(
Maar met mooi weer weekends en woensdagsavonds
 
tjonge jonge.....zoek je op active topics is dit topic de laatste!!!!

niet best boys :(

maar ff wat anders; gaan er zondag nog mensen een stukje "toeren"? De weersvooruitzichten zien er niet slecht uit!
 
Alles goed met iedereen?

Rene, waar blijft dat verslag van je nieuwe motor? Je kwam toch van een blade?
Zijn er echt dingen die jou direkt opvielen? (zowel goed als minder)

Wat staan er een boel fietsen te koop, he?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan