Ik zeg ook niet dat het onlogisch is......hoge yen en nieuwe fiets dus veel terug te verdienen ontwikkelingskosten, maar het blijft een hoop geld voor een brommerd.
En wat mij betreft een te grote hoopDe technische voordelen wegen m.i. niet op tegen het financiele nadeel. Ik vind ABS zeer nuttig/wenselijk maar verschillende mappings, UBS neigen me te veel naar zinloze gimmicks. Maar daar moet ik wel voor betalen het hangt nou eenmaal aan die fiets.
Bedankt voor de plaatjes,(doe maar die zwarte) zie dat je over de nieuwe ookIk zal jullie eens vewennen met wat mooie kleurplaatjes, want ik heb volgens sommigen al de naam dat ik alleen maar over Tigers kan praten...[afbeelding]
Weet je wel hoeveel geld of dat is??,de rest is ook gewoon te duur...
Maar mocht je er genoeg van hebben,dan heb je mijn zegen hoor,geld moet rollen
^^
Is afgerond 20.000€ niet een heel klein beetje heel veel geld voor een gebruiksmotor?
mijn grens ligt op wat ik van de baas mag uitgeven per maand. Als een kameel met gouden bulten in het budget had gepast had ik die er bij genomen.
Maakt dat nog wat uit als de baas toch betaalt...?
Met die hele mooie (en dure) Duc.draai je geen grindpad op,BMW wel (en die Yammie ook wel)