Haal jij altijd die beide bouten van je crashbars gelijk eruit?
In de montagehandleiding staat dat je die nooit samen eruit mag halen...
Begrijp wel dat het een motorophangpunt is, maar zolang de rest vast zit zal dat nooit zakken.
6 jaar technisch specialist bedrijfswagens geweest, en sinds 8 maanden werkzaam bij ASML.
nu dus nog enkel voor de hobby aan motoren werken.
Geeft niet, voorzichtigheid is goed.Ik ben dan niet technisch aangelegd en ken er niet veel van, maar weet dat het zo in mijn montagehandleiding staat.... Heb dezelfde crashbars.
Zal idd wel niet zoveel kwaad kunnen, maar toch.
Richtprijs(je) voor die uitlaat?
De mijne is inmiddels 4 geworden... deze week net terug van z'n 60K beurt inclusief kleppen stellen.
Ook maar eens een nieuwe batterij gestoken, een YTZ14S ipv de standaard 12S die mi toch iets te zwak is voor deze motor... de laatste tijd meer en meer moeite om op gang te komen na een koude nacht.
We zijn helemaal klaar voor 2019.
De Stella Alpina in juli staat weer op de planning en op het einde van de zomer ga ik nog richting Zwitserland, Piemonte, Ligurië en de Susa vallei....
Het is een Nexx XWED2. Hele lovende recensies overal dus ik had er wel vertrouwen in. Maar blijkbaar gebruikt niemand er een in de regen....
Koop ik een keer een duurdere helm, heb ik dit weer...
Volgende wordt gewoon weer iets van 200 euro
De stilte hier is oorverdovend
Heel hard heeft het hier nooit gegaan he...
Iedereen zal tevreden zijn van z'n Ten zeker? Ik heb voor dit seizoen eindelijk eens werk gemaakt van een action cam. Kan maar leuk zijn tijdens onze reizen.
Iemand ervaring met de plaatsing van zo'n ding op de motor ipv op de helm?
Heb een Drift Ghost 4k aangeschaft, zitten standaard twee kleefbare mounts bij. Eén voor op de helm en één vlakke, die zou ik op de motor zelf kunnen kleven, op de bovenste zijkap lijkt mij wel een geschikte plaats.
Al heb ik niet zo'n vertrouwen in die kleefdingen... loop ik niet het risico dat ik tijdens een wat turbulente rit alles kwijt raak onderweg?
Heb voorlopig dus maar een schroefbare mount gekocht die ik op de crashbars heb geschroefd... alleen... daar staat het nogal gevaarlijk moest ik 'm eens op z'n zij leggen.
Ik denk dat ik de Pirelli trial ga proberen, Metzeler tourance next is ook nog een optie
Geinig hoe verschillende merken door mensen worden ervaren, ik heb ook een paar XT660z Tenere's gehad en heel wat banden versleten waarvan diverse Tourance, nooit klachten over gehad.
Maar ik wil nu de Pirelli eens proberen, daar heb ik nog geen ervaring mee.
Maken ze nog slechte banden? Het zit vooral in het koppeke denk ik... en ik doe daar gewoon aan mee.