hoi ,
heeft hier iemand ervaring met en power commander op een 1200 van 2011.
bij ons in Belgie mag je op de secundaire wegen 70k/h .
ik vind dit en lastige snelheid .
in vierde versnelling loopt de motor wat te hoog in toeren , in zijn vijfde wat te laag .
het is vooral als je dan even wil voorbij steken dat je dan even wat power tekort komt in zijn vijfde .
zou dit met en power commander beterschap geven ?
ik hoor graag jullie ervaringen .
groet
lex
Ook gaaf. Goede reis gewenst!Jaloers
Ik moet het voorlopig weer doen met een weekendje Luxemburg
Dat is toch 't minste dat je mag verwachten van zo'n reisbeest?Ook gaaf. Goede reis gewenst!
Wij inmiddels in Oostenrijk , rijden zometeen aan naar de timmelsjoch. Tot nu toe houd de motor zich goed. Eerste lange trip sinds ik hem heb (september). En dat na alles wat ik er aan heb gedaan.
Bekijk bijlage 1403378
Kleine opsomming van problemen binnen 500km na aankoop?Dat is toch 't minste dat je mag verwachten van zo'n reisbeest?
Inmiddels 40000.Hoeveel km's heeft je motor gelopen? Mijne is op 84000 inmiddels, en tot nu toe zijn alleen de keerringen van de voorvork vervangen. Verder alleen de normale zaken.
Klinkt of de vorige eigenaar je motor goed gebruikt heeft.
Heb nu tijdelijk weer me originele eronder wel icm een k&n luchtfilter. Heb nog een Remus hexacone liggen voor de fun. Daar moet ik alleen de DB.killer weer inzetten. Zonder is echt een hel voor de buurt.Goedemorgen (of middag etc. :-)
Ik heb sinds gisteren een Super Tenere First Edition uit 2010 met 55.000 op de teller. Bij een dealer gekocht en in prachtige staat!
De eerste kilometer zijn goed bevallen (bij 33 graden was het wel een tikke warm, dat vond de ventilator ook want bij een verkeerslicht loeide die er af en toe op los). Het geluid van de standaard uitlaat valt me wel een beetje tegen en daarom kijk ik naar een slip-on demper.
Heeft iemand goede tips en/of ervaringen hiermee? Het lastige is dat je nergens een uitlaat even kan testen qua geluid en filmpjes op Youtube zijn er genoeg maar het ligt er maar net aan met welke kwaliteit microfoon er opgenomen is om een oordeel te hebben.
Iets zwaarder qua geluid. Zeker de moeite waard. Maar moet eerlijk zeggen dat ik het toch maar even weer me Remus met db killer gemonteerd heb. Dat ploppen is toch wel gaaf. Sorry buurtjes.Een K&N luchtfilter kan ook een optie zijn. Geeft ook een beter geluid, neem ik aan?
Heb geen stuurgewicht over. maar waarom gebruik je de cc niet? Of is dit puur esthetisch ? Ik ben namelijk nog op zoek naar een 2dehandsie.Heeft iemand toevallig nog een stuurgewicht liggen voor de Suup? Mijne heeft aan de rechterkant een of ander vaag cruisecontrol schroefwieltje wat ik niet gebruik, maar daarvoor is het stuurgewicht verwijderd.
Duidelijk, als je er van af zou willen en de prijs is juist heb ik een stuurgewicht overHet is volgens mij zo'n kaoko ding, maar ik gebruik het gewoon nooit. En omdat ik wat met spiegels aan het experimenteren wil heb ik weer een stuurgewicht nodig.
Hoi, ik heb ook een originele demper. Mag van mij ook wat meer roffelen, meer vermogen hoeft niet. Zou deze niet te demonteren zijn en aan te passen? Ik kan op internet niets hierover vinden....Goedemorgen (of middag etc. :-)
Ik heb sinds gisteren een Super Tenere First Edition uit 2010 met 55.000 op de teller. Bij een dealer gekocht en in prachtige staat!
De eerste kilometer zijn goed bevallen (bij 33 graden was het wel een tikke warm, dat vond de ventilator ook want bij een verkeerslicht loeide die er af en toe op los). Het geluid van de standaard uitlaat valt me wel een beetje tegen en daarom kijk ik naar een slip-on demper.
Heeft iemand goede tips en/of ervaringen hiermee? Het lastige is dat je nergens een uitlaat even kan testen qua geluid en filmpjes op Youtube zijn er genoeg maar het ligt er maar net aan met welke kwaliteit microfoon er opgenomen is om een oordeel te hebben.