Het Suzuki GSX-R 600 topic deel 28!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Slecht nieuws voor mij in aanloop naar het motorseizoen,

Zaterdag in een sprintduel verstapt en gevallen bij voetbal, hoorde een hard geluid uit m'n knie komen (alsof je alle 10 de knokkels van je handen in 1 keer kraakt), sindsdien niet meer normaal lopen.
Ziekenhuis hele rambam geweest, waarschijnlijk buitenste knieband (de laterale) afgescheurd en wie weet nog meer, zaterdag MRI-scan.
Kan een tijd duren voordat ik weer op een motor kan stappen vrees ik

Dat is klote! Ik heb vorig jaar maart me voorste kruisband afgescheurd met voetbal, ben nu nog aan het herstellen(laatste loodjes). Na 6 weken werd het vocht minder en kon ik weer redelijk rijden, zelfs nog tijdens de LMD op Assen gereden.

Ik ben in de bergman kliniek geholpen, ben er erg tevreden over! Misschien kan je er wat mee ;).

Sterkte!!
 
Dat is wel handig! Hoe zou de uitlaat inclusief Mile Pajic DB Killer het in Duitsland doen? Gezeik met politie?
Kun je ook met de standaard db killer, naar duitsland. Blijft geen e keur op de korte akra zitten, hoe stil je hem ook maakt. Op t circuit gaat t alleen om het aantal db's.
 
Dat is klote! Ik heb vorig jaar maart me voorste kruisband afgescheurd met voetbal, ben nu nog aan het herstellen(laatste loodjes). Na 6 weken werd het vocht minder en kon ik weer redelijk rijden, zelfs nog tijdens de LMD op Assen gereden.

Ik ben in de bergman kliniek geholpen, ben er erg tevreden over! Misschien kan je er wat mee ;).

Sterkte!!
Lekkere sport joh dat voetbal... :X heb zelf ook een slechte enkel en knie en dat komt niet door het racen, ook gevoetbald tot mn 21e. Toen moest ik er mee stoppen ivm mn knie. Blij dat ik dat gedaan heb als ik dit soort verhalen weer hoor. Is het niet waard, voetbal, vind ik. (Sowieso zoals het tegenwoordig gaat op en naast t veld, heeft weinig meer met voetbal te maken soms)

Anyway @ capamike, hoop dat de schade in je knie meevalt!
 
Blij dat ik niet voetbal, ik houdt het lekker bij fitness. Kleine kans dat je in een duel met een mede sporter komt :+
 
Blij dat ik niet voetbal, ik houdt het lekker bij fitness. Kleine kans dat je in een duel met een mede sporter komt :+

Heb wel eens meegemaakt dat een apparaat niet goed aan de grond ge-ankerd stond, ook niet lekker hoor zo'n apparaat op je lijf haha
 
Laatste poser pics(voor de aankomende tijd) O-) :X

Double bubble is eindelijk binnen. Direct maar gemonteerd en ik vind hem erg netjes staan. O-)


20130319183142.jpg


20130319183155.jpg
 
Zeker weten van niet, want hij klinkt dan net als een stofzuiger :')


Topper ! Ik wist dat ik ergens op MF hier wat over gelezen had, maar wist niet meer waar.
Ik heb m'n cat. er af geslepen en kan wel de cat.vervanger van me broertje (jaapiekrekel) lenen, maar als we samen gaan is dat natuurlijk kl#te.

Heb je nog enig idee wat je betaald hebt voor die killer ?
 
Topper ! Ik wist dat ik ergens op MF hier wat over gelezen had, maar wist niet meer waar.
Ik heb m'n cat. er af geslepen en kan wel de cat.vervanger van me broertje (jaapiekrekel) lenen, maar als we samen gaan is dat natuurlijk kl#te.

Heb je nog enig idee wat je betaald hebt voor die killer ?
Makkelijkste is om hem even te bellen of mailen. Hij maakt de killer namelijk ter plekke op maat, of hij moet er net 1 hebben liggen. :)
 
Dat is klote! Ik heb vorig jaar maart me voorste kruisband afgescheurd met voetbal, ben nu nog aan het herstellen(laatste loodjes). Na 6 weken werd het vocht minder en kon ik weer redelijk rijden, zelfs nog tijdens de LMD op Assen gereden.

Ik ben in de bergman kliniek geholpen, ben er erg tevreden over! Misschien kan je er wat mee ;).

Sterkte!!

Dank! Ik wacht even af wat de arts mij adviseert met de uitslag vd MRI, dan kijken wat ik ga doen. Maar ai ai een kruisband die afgescheurd is word je ook zeker niet blij van! Heb je het idee dat je knie weer op volledige sterkte terug zal komen ooit?

Lekkere sport joh dat voetbal... :X heb zelf ook een slechte enkel en knie en dat komt niet door het racen, ook gevoetbald tot mn 21e. Toen moest ik er mee stoppen ivm mn knie. Blij dat ik dat gedaan heb als ik dit soort verhalen weer hoor. Is het niet waard, voetbal, vind ik. (Sowieso zoals het tegenwoordig gaat op en naast t veld, heeft weinig meer met voetbal te maken soms)

Anyway @ capamike, hoop dat de schade in je knie meevalt!

Dankjewel! Ik hoop het ook, maarja voetbal blijft een contactsport hé! Elke zaterdagavond en zondag zit ik weer onder de beurse plekken en schaven haha! :9 Vind ik niet erg, hoort er bij (als ruige verdediger :W)
Ik vrees dat ik voorlopig niet meer aan voetballen toe kom


Blij dat ik niet voetbal, ik houdt het lekker bij fitness. Kleine kans dat je in een duel met een mede sporter komt :+

Matten om wie er op de laatste hometrainer mag _O-
 
Bij m'n korte Akra kon het niet zonder aanzienlijk vermogensverlies
Daarom zei ik al dat hij hem beter even kon bellen of mailen. :) hij kan echt een hoop! Maar ik heb het verhaal wat jij zegt vaker gehoord idd.
 
Laatst bewerkt:
Dank! Ik wacht even af wat de arts mij adviseert met de uitslag vd MRI, dan kijken wat ik ga doen. Maar ai ai een kruisband die afgescheurd is word je ook zeker niet blij van! Heb je het idee dat je knie weer op volledige sterkte terug zal komen ooit?

Qua kracht komt het denk ik wel goed. De buiging is nog iets beperkt en het vertrouwen in me knie moet groeien. Ik durf er, op dit moment, nog niet mee te kneedownen :P
Ik ga er wel vanuit dat het allemaal weer goed komt, en dat ik volgend seizoen weer op het veld sta :)
 
Laatst bewerkt:
Ik moet ook nog een keer een licht kuipruitje hebben, mijn huidige is zo donker dat ik er eigenlijk niet doorheen kan kijken.

Heb je niks aan als je in je motor kruipt op hoge snelheid, en dashboard filmpjes worden ook niet wat -O-

En even wat anders, zijn stalen/RVS omvlochten remleidingen een meerwaarde?
 
Laatst bewerkt:
Ik moet ook nog een keer een licht kuipruitje hebben, mijn huidige is zo donker dat ik er eigenlijk niet doorheen kan kijken.

Heb je niks aan als je in je motor kruipt op hoge snelheid, en dashboard filmpjes worden ook niet wat -O-

En even wat anders, zijn stalen/RVS omvlochten remleidingen een meerwaarde?


Mijn ervaring is dat ze een goede meerwaarde zijn.
Zien er niet alleen strak uit, maar het remt ook beter.
Veel directer en krachtiger, minder soppig. Maar tegelijkertijd beter te doseren!
 
Ik moet ook nog een keer een licht kuipruitje hebben, mijn huidige is zo donker dat ik er eigenlijk niet doorheen kan kijken.

Heb je niks aan als je in je motor kruipt op hoge snelheid, en dashboard filmpjes worden ook niet wat -O-

En even wat anders, zijn stalen/RVS omvlochten remleidingen een meerwaarde?


zeker een meer waarde! optisch beter. maar het remmen weer er ook veel beter door.
 
Is de kans op geblokkeerd voorwiel ook kleiner met stalen remleiding?
Of heb je dan meer aan ABS?
 
Mijn ervaring is dat ze een goede meerwaarde zijn.
Zien er niet alleen strak uit, maar het remt ook beter.
Veel directer en krachtiger, minder soppig. Maar tegelijkertijd beter te doseren!

Ik weet niet of je wel eens een echt goede rem hebt vastgehad, maar die van de soes blijft soppig. Zelfs met staalomvlochten remleiding...

Is de kans op geblokkeerd voorwiel ook kleiner met stalen remleiding?
Of heb je dan meer aan ABS?


Nee, de kans wordt eigenlijk zelfs groter.
En ja, abs is daarvoor bedoeld...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan