Dat is flink balen , maar naar het buitenland gan om te verhelpen kan niet ?
Check even het vloeistof , of er wel genoeg in zit , of is het een onderhoud vrij accu - dan denk ik dat die overleden is , maar of dit door je accu komt weet ik nog niet zo zeker , check je spanning regelaar !
Ik zit hele dagen op de weg maar er zijn er toch echt achterlijk veel die naar links komen zonder hun knippers te gebruiken, veelvuldig komt dit doordat hun hand al vol zit met telefoon.......Ik snap eigenlijk niet waarom mensen daardoor verrast worden of niet zien. Het is gewoon het verkeer waaraan je mee doet.
Dynamisch zoals altijd, iedereen kan invoegen en ik geloof er niets van dat iedereen die hem 'zomaar' naar links gooit zijn knippers niet gebruikt.
Maar het is een feit dat er heel veel gefrustreerde en niet-rbw waardige bestuurders zijn op de weg
Je hebt er idd een hoop wezenlozen bij op de weg, ik zit ook veel op de weg en heb al een hoop onnodige debiele akties voorbij zien komenInteressant stukje in het AD over de "invoegers", dat Mogas aanhaalt. Ik rij die route niet zo vaak maar als ik er ben zie ik het ook vaak gebeuren. Dan rijden mensen op de rechterbaan en de Botlekbrug is open (of in storing) dus wil je naar de andere, linke baan, logisch.
Maar de lieden die daar rijden willen dat niet of letten niet op.
Ik blijf me er over verbazen over het "samenspel"in de file.
Vanmorgen reed ik op de Haringvlietbrug. Krijgen er twee voor me ruzie. Een auto wilde en ging naar de linker strook, maar de meneer die daar reed vond van niet en reed het gat dicht. Man prakt cactus er toch tussen, ok denk ik. Maar de meneer die in de bedrijfswagen er nu achter zat ging naar rechts en hoekte hem weer voor de cactus die vol in de ankers moest. En wat denk je, de bedrijfswagen (geen bestelauto dit keer) gaat er af ri Goeree Overvlakkee, nog geen 300 m verder op.
Dan ga je dus een ongeluk riskeren vanuit je frustratie terwijl je een paar honderd meter de snelweg al weer af moet. Ils sont fous ces Romains
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen daardoor verrast worden of niet zien. Het is gewoon het verkeer waaraan je mee doet.
Dynamisch zoals altijd, iedereen kan invoegen en ik geloof er niets van dat iedereen die hem 'zomaar' naar links gooit zijn knippers niet gebruikt.
Maar het is een feit dat er heel veel gefrustreerde en niet-rbw waardige bestuurders zijn op de weg
Even een puntje , rechts inhalen mag niet en dit is wat er daar wel gebeurt , ook is er een doortrokken streep die vaak genegeerd word als het bij invoegen komt .
Maar het is een rot en dom punt en een hoop mensen denken dat door 10 auto`s snel rechts voorbij te gaan ze zeker een uur eerder op hun bestemming zijn terwijl dit vaak maar 20 seconden ( als dat zoveel is ) scheelt .
Als iedereen zich nu zo netjes in het verkeer gedroeg als ik dan is er totaal geen frustratie en agressie !
Ben ik ff blij dat ik in Oostvoorne woon .
ALGEMENE REGELS
- Inhalen gebeurt langs LINKS. Toch zijn er een aantal uitzonderingen waarbij rechts inhalen toegelaten of soms zelfs verplicht is.
1. Het mag:
. wanneer je een tram wil inhalen;
. vlak voor of op een rotonde;
. wanneer je in een file rijdt;
. wanneer je rechts van een blokmarkering rijdt.
2. Het moet:
. wanneer je een bestuurder die heeft voorgestorteerd on linksaf te slaan wil inhalen;
- Let bij het rechts inhalen goed op voor fietsers en bromfietsers.
Aldus de regels voor het theorie examen
Shit , moeten we daar nog opletten voor fietsers ook !
Dat zinnetje had ik best weg kunnen laten met knippen/plakken