Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Mooi zeker, vanaf de voorkant dan :+.
Maar ik ga toch proberen om niks te kopen?!
Tenzij net die ene voorbij komt waarbij alles klopt... Zoals die gele 999 van de zomer..
Iemand moet je impulsen bevorderen inplaats van je rationele denken inschakelen.
Voor dat laatste hebben we de vrouw al uitgevonden. :+
Motorfietsen zijn passie! :9~
 
Mooie 996 :Y Wil ooit nog eens een rode hebben, dit model met de vijf-spaaks velgen :Y Schitterende fietsen!


Frisjes vanmorgen, de mist bevroor tegen m'n vizier aan :+

IMG_20200121_092941.jpg


Vraagje voor de 98-tankers onder ons, waar in Spijkenisse (of omstreken) haal je nog de echte 98 super-power-geen-idee-hoe-het-heet-zonder-ethanol-meuk benzine?
 
shell geervliet heeft nog V power E5
Mmm blijf gewoon mooi weer rijder na het zien van je foto :P

Was rond het vriespunt, de totale 260km was goed te doen vanmorgen en vanmiddag :Y Alleen de N3 is afgesloten naar Dordt dus het is een gekkenhuis bij de tunnel tussen Papendracht en HI Ambacht '(
 
Jup, tot begin April. Op zich is file geen probleem maar het is een file waar normaal géén file staat. En dat merk je aan het gedrag van de automobilisten. Die gaan van links naar rechts en zwalken over de weg, veranderen plotseling van baan etc.

Bij de standaard dagelijkse plekken waar file staat rijden de mensen gewoon links of rechts van hun helft en kun je er makkelijk doorheen met de motor en is de kans op plotselinge baansveranderingen minimaal.
 
Iemand moet je impulsen bevorderen inplaats van je rationele denken inschakelen.
Voor dat laatste hebben we de vrouw al uitgevonden. :+
Motorfietsen zijn passie! :9~
Ik heb dan zeker een speciale, ze laat me lekker m'n gang gaan.
Ik moet mezelf afremmen, vandaar 3 auto's en motoren.. nr4 komt ook nog wel _O-
 
Ik heb dan zeker een speciale, ze laat me lekker m'n gang gaan.
Ik moet mezelf afremmen, vandaar 3 auto's en motoren.. nr4 komt ook nog wel _O-
Ik heb wat dat betreft ook nooit te klagen gehad hoor. :t
Na 2001 wel altijd mijn eigen bankrekening gehouden waar het salaris op komt.
De relatie tot dan twijfelde of ik wel een eigen pinpas mocht. Bijna dan. :+

Rondkijken is eigenlijk het leukste.
Maar ik ga ook pas overstag als echt alles klopt. :9
Het verstand komt toch wel iets met de jaren. :Y ;)

Ruimte is ook nu het eerste probleem voor x+1.
 
Mooie 996 :Y Wil ooit nog eens een rode hebben, dit model met de vijf-spaaks velgen :Y Schitterende fietsen!


Frisjes vanmorgen, de mist bevroor tegen m'n vizier aan :+

Bekijk bijlage 1459693

Vraagje voor de 98-tankers onder ons, waar in Spijkenisse (of omstreken) haal je nog de echte 98 super-power-geen-idee-hoe-het-heet-zonder-ethanol-meuk benzine?
In Spijkenisse kan je zowat overal E5 tanken, op de Tango en bij Troost (Tamoil?) na.
 
Heb je het in je laatste alinea nou over vrouwen of over motoren?:P:+
Toys for boys. _O-
Ik hou van alle motoren, mijn hart is veel te groot, mijn hart is veel te groot.
Daar ben ik mee geboren en daar ga ik ook mee dood.

Zo ging dat liedje toch. :?
 
Die mist ben ik nu ook wel klaar mee. Dat maakt het ook behoorlijk waterkoud... alles zeiknat van de mist en automobilisten compleet in paniek.
Genieten :+ !
Nog geen tijd gehad om die kut beugels eraf te halen _O-
Schiet niet op. Wel al wat verkocht van de kleding *O*
 
Respect hoor!, ik blijf echt in lekker in het koekblik zitten met dit weer.
Trouwens, met de rocket door de file heeft echt geen zin, dat ding is zo breed dat je gelijk klem zit met de uitlaten |(
 
Die mist ben ik nu ook wel klaar mee. Dat maakt het ook behoorlijk waterkoud... alles zeiknat van de mist en automobilisten compleet in paniek.
Genieten :+ !
Nog geen tijd gehad om die kut beugels eraf te halen _O-
Schiet niet op. Wel al wat verkocht van de kleding *O*
Het staat me goed, altijd al vrouwenkleding willen hebben. *O*

Die peepbeugels zitten natuurlijk ook nog eens onder het vet ter bescherming. :?
Lekker vies klusje. Fijn dat extra werk ook. ;)
 
Respect hoor!, ik blijf echt in lekker in het koekblik zitten met dit weer.
Trouwens, met de rocket door de file heeft echt geen zin, dat ding is zo breed dat je gelijk klem zit met de uitlaten |(

Koekblik van je meisje zeker *D , zag je denk ik van de week het dorp in rijden met de zwarte bolide bij het oude gem. huis, was de hond aan het uitlaten.

Rij al weken niet, de KTM staat nog op zijn seal te wachten.
Moet zeggen mis het niet echt, zal ook wel zijn omdat het momenteel erg druk is met andere dingen.
 
@martijn76 dit alleen even ter kennisgeving ( ben verbaast 8)7 ) en nu stop ik er ook mee. ;)

<knip>

Andere HP2's gaan weer richting de 15-20k. ;)
 
Laatst bewerkt:
In Spijkenisse kan je zowat overal E5 tanken, op de Tango en bij Troost (Tamoil?) na.

Hebben we in de buurt ook nog minder dan E5? OF is die keuze er helemaal niet meer :/ Anders rij ik vanmiddag even naar DC Berkel voor 98/E5. Had gehoopt dat er ergens nog E0 gehaald kon worden.
 
Het staat me goed, altijd al vrouwenkleding willen hebben. *O*

Die peepbeugels zitten natuurlijk ook nog eens onder het vet ter bescherming. :?
Lekker vies klusje. Fijn dat extra werk ook. ;)

Nee ze zitten gelukkig niet onder t vet. Dat acf50 is niet echt vettig/ranzig. Ze zitten wel onder de bagger ondertussen :+
Probleem is meer dat we zoveel kracht hebben moeten zetten om ze vast te maken, dat me dit ook niet in mn eentje gaat lukken om weer los te krijgen.

En het moet in het weekend gebeuren omdat ik m doordeweeks gewoon gebruik uiteraard, want de uitlaat moet eronderuit om de beugels los te kunnen maken. En ik heb de pakkingen vorige x niet vervangen en wil niet onnodig de uitlaat er elke keer op en af willen halen, los van het feit dat het ook gewoon een kut klus is dus uitlaat eraf -> beugels los -> beugels ruilen -> beugels erop -> uitlaat erop. is het makkelijkste :P

(Nu liggen er wel nieuwe pakkingringen klaar trouwens :+ )
 
Nee ze zitten gelukkig niet onder t vet. Dat acf50 is niet echt vettig/ranzig. Ze zitten wel onder de bagger ondertussen :+
Probleem is meer dat we zoveel kracht hebben moeten zetten om ze vast te maken, dat me dit ook niet in mn eentje gaat lukken om weer los te krijgen.

En het moet in het weekend gebeuren omdat ik m doordeweeks gewoon gebruik uiteraard, want de uitlaat moet eronderuit om de beugels los te kunnen maken. En ik heb de pakkingen vorige x niet vervangen en wil niet onnodig de uitlaat er elke keer op en af willen halen, los van het feit dat het ook gewoon een kut klus is dus uitlaat eraf -> beugels los -> beugels ruilen -> beugels erop -> uitlaat erop. is het makkelijkste :P

(Nu liggen er wel nieuwe pakkingringen klaar trouwens :+ )
De uitlaat moet er even af. _O- 8)7

Dat soort klusjes staan mij altijd tegen.
Gisteren een nieuwe keukenkraan gekocht, het keukenkastje moet dan even leeg natuurlijk.
Maar een gedeelte van het leidingsysteem en de vastgekitte spoelbak moet er dan ook uit.
Anders kom je er niet bij. Ik slaap er nog wel even een paar dagen over. :+
 
Laatst bewerkt:
Ships mijn carbon voorspatbord is net bezorgd.
Ik hoopte dat die nooit zou komen..

Veel te snel en halfdronken besteld geloof ik. :X
De foto's grepen mij letterlijk bij de keel. _O-

Knipsel.JPG


Ik zag precies dezelfde later in mijn 'wishlist' voor veel minder geld. :X :X :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan