Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Wat is het toch een leuk ding *O* Mooi poetswerk!
Hij is maar ene keer gewassen sinds oktober 2018. :? ;)

Voor het plakken wel even de pasvlakken met remmenreiniger afgenomen.
'Dat' T-shirt met lange mouwen en opgenaaide tribals pas ik toch nooit meer.
Na vijftien jaar moesten we toch eens afscheid nemen. Die vlakjes mee gereinigd.
 
Vandaag na drie weken weer eens gereden, ik kan het nog. *O* :+

IMG20200519164112.jpg

IMG20200519164827.jpg

Rondje Hoek van Holland ~ ... ~Barendrecht~Zuidplein~...~Hoek van Holland. :]

@SparkViv gaat de puntjes invullen aan de hand van de laatste foto. :P :+
 
Jammer dat er wel een hoop idioten in een koekblik zaten.
Op het laatste moment inhalen met hoge snelheid, rakelings langs mijn achterwiel.
(Terwijl het stoplicht verderop op rood staat.. en later komen ze nog eens met 160 km/u voorbij op de snelweg)
Misschien word ik er te oud voor. :+
 
Rij nu tijdje op bromscooter naar werk.
Wat mij opvalt, scooterrijden is gevaarlijk.
Allemaal idioten die denken dat het fietspad een circuit is, veel willen een wedstrijdje lijkt het wel 😆.
Als de brug open is geweest wil het hele spul tegelijk rijden, en dan het liefst een meter achter de ander.

Man man wat een chaos .😂
 
Rij nu tijdje op bromscooter naar werk.
Wat mij opvalt, scooterrijden is gevaarlijk.
Allemaal idioten die denken dat het fietspad een circuit is, veel willen een wedstrijdje lijkt het wel 😆.
Als de brug open is geweest wil het hele spul tegelijk rijden, en dan het liefst een meter achter de ander.

Man man wat een chaos .😂
Ja, op het fietspad is het helemaal een gekkenbende.
Gewoon normaal doen en iedereen zijn plekje gunnen is er niet bij.
Vorig jaar mei nog een wielrenner achtervolgd die mij sneed, en een weekje later een auto.
Liep niet goed af en is ook niet de manier.
Maar na mijn ongeluk ben ik eerder overprikkeld voor asociaal gedrag.
Ik zie die ene auto mij nog snijden waarna het licht uitging omdat hij met hoge snelheid op een stilstaande file reed.

De hersenbanen voor rustig reageren waren in 2019 nog niet gereed.. :')
Maar misschien moeten de ergste types eerst zelf eens een ongeluk meemaken (zonder anderen mee te slepen s.v.p.). O-)
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O-

Check de naam van de Slopel dealert even :P

Cryptisch geintje dus ;)
Jaaaa.. wtf .. die heten al Eef en Huub zo lang ik leef. 8)7
Alles veranderd maar in de wereld..vroeger was alles beter. -O-

:+

Kreeg van Google op mijn telefoon al een vraag of ik Orange Motors kende.
Dacht dat ik ergens langs een motorzaak was gereden.
 
De Bikestepper rijdt weer *O* althans, ik moet het nog testen maar durf niet. :+
Net alles weer gemonteerd nadat de de as vooraan weer gangbaar is gemaakt en de oude afgebroken schroefdraad in de as verwijderd.

IMG20200513092243.jpg

IMG20200513092317.jpg


Moest nog wel even een ringetje oprekken om de as goed sluitend te monteren.
Even een wat grotere dop over een koperen ring geslagen en heetstoken op het fornuis om weer te verwijderen. O-)

IMG20200520145445.jpg


Hopelijk nu weer om de dag cardio doen.. over vijf weken naar Zandvoort. Knallen waar het mag. :]
 
Reed vanochtend vroeg langs the Dome, die klapkerk in Spijkenisse, stond flink wat politie .
Denk dat ze vandaag lekker gaan controleren..
 
Die moskee is vlak bij je toch? Dat was vroeger de basisschool waar ik op zat, vlakbij Deurloo, de patatzaak.🍔
 

Het is ramadan. Iedere dag rond 14uur hoor je het gejammer dat de moslimgemeenschap wordt opgeroepen tot gebed. Maar ze mogen niet bij elkaar komen. Dat wordt in de gaten gehouden. Er zijn er namelijk een paar die het toch proberen en de imam houdt ze ook al tegen dat ze het terrein niet op mogen. Hij wil namelijk geen gezeur.
 
Het is ramadan. Iedere dag rond 14uur hoor je het gejammer dat de moslimgemeenschap wordt opgeroepen tot gebed. Maar ze mogen niet bij elkaar komen. Dat wordt in de gaten gehouden. Er zijn er namelijk een paar die het toch proberen en de imam houdt ze ook al tegen dat ze het terrein niet op mogen. Hij wil namelijk geen gezeur.
En ken je de tekst al zodat je lekker mee kan jammeren? :+
 
Het valt me wel alles mee dat ze ook bij de moskeeën handhaven, ik had het alleen bij kerken verwacht.
Hebben ze niet stiekem een tunnel? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan