Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Hoor net dat ie bij het politiebureau staat. Er zou vannacht iemand aangehouden zijn in de straat achter ons ivm poging tot inbraak. Had een laptop en fiets bij zich. Net de politie gebeld en omschrijving van de fiets geeft aan dat ie van haar is... 👍🏼
Dat is wel fijn. *O*

Hopelijk niet beschadigd. Ik heb al vijf jaar een verzekering van de ANWB op de E-bike met pechhulp.
Twee keer voor pechhulp gebruikt, ene keer na een door mijn vriendin onderbroken poging tot diefstal bij Zuidplein met forse schade.
Maanden later is haar fiets wel bij Zuidplein gestolen.

In alle gevallen zonder gezeur verholpen/vergoed. :Y
 
Dit accessoire merk nog nooit gezien. :?


Een paar Brembo remklauwen zijn trouwens helemaal niet zo duur. :? 8)7

Tijdens rijtestjes in de bladen lees je wel Brembo Stylema / GP-4RS / M4 / M50 klauwen.. bla bla..
Koop deze motor dus.

Nou.. koop ze gewoon los. :Y

Zie wel dat we verschillen van mening over wel/niet duur, heb je veels teveel geld over? :P

1603705380756.png
 
Hoor net dat ie bij het politiebureau staat. Er zou vannacht iemand aangehouden zijn in de straat achter ons ivm poging tot inbraak. Had een laptop en fiets bij zich. Net de politie gebeld en omschrijving van de fiets geeft aan dat ie van haar is... 👍🏼
hedde jullie ff dik geluk! :}:}:}
 
Dat is wel fijn. *O*

Hopelijk niet beschadigd. Ik heb al vijf jaar een verzekering van de ANWB op de E-bike met pechhulp.
Twee keer voor pechhulp gebruikt, ene keer na een door mijn vriendin onderbroken poging tot diefstal bij Zuidplein met forse schade.
Maanden later is haar fiets wel bij Zuidplein gestolen.

In alle gevallen zonder gezeur verholpen/vergoed. :Y
Via de inboedelverzekering zijn we wel verzekerd, maar zouden iets van €435 ervoor terugkrijgen ivm afschrijving ed.

Aangifte is inmiddels gedaan, nu afwachten op een belletje van de politie om de fiets te bekijken (al is ie het zo goed als zeker) en de zaak af te handelen. Geen idee hoe lang dat gaat duren.

Er gaan iig weer een hoop sloten op de poort in de nachtelijke uren...
 
Via de inboedelverzekering zijn we wel verzekerd, maar zouden iets van €435 ervoor terugkrijgen ivm afschrijving ed.

Aangifte is inmiddels gedaan, nu afwachten op een belletje van de politie om de fiets te bekijken (al is ie het zo goed als zeker) en de zaak af te handelen. Geen idee hoe lang dat gaat duren.

Er gaan iig weer een hoop sloten op de poort in de nachtelijke uren...
Thuis via de inboedel natuurlijk, maar onderweg zoals bij Zuidplein werkt dat niet. :+
We wisten wel dat ze ter plaatse een hoog risico liep, maar er was ook al maanden een andere E-bike aangeschaft die daar niet komt.

Mijn vriendin kreeg 100% vergoed en dit was nog net binnen de twee jaar dat dit naar 80% gaat
De directe omgeving van Zuidplein zouden ze moeten uitsluiten van de verzekering. O-)
 
Zie wel dat we verschillen van mening over wel/niet duur, heb je veels teveel geld over? :P

Bekijk bijlage 1557818
Zo belachelijk veel ga ik niet uitgeven. _O-

Ik zeg Brembo Stylema, M50, M4, GP-4RS.. die knallen ze standaard op een hypersportieve motor tegenwoordig.
In de motorbladen zijn ze dan 'bla .. bla' dik onder de indruk van de exclusieve klauwen op die bewuste motorfiets..
En dan denk ik na de rijtest, die klauwen moet ik scoren via MP of de gehele motor.. nou, nieuw niet zo duur. :?

Ik ken iemand op MF die inderdaad de €XXXX remklauwen heeft, die is onder de indruk van onderstaande Stylema's. :)
(Maar vier typen onder de duizend is wel verwarrend....)

Knipsel.JPG
 
Ik was €350 kwijt geloof ik voor mijn setje m4 monoblocks (2e hands), vond ik ook meer dan zat. Als ik mijn rem net ff iets te hard inknijp gaan mijn ballen al zowat door de tank heen, denk niet dat ik nog beter ga remmen als ik een setje klauwtjes van €3000-€6000 er onder heb hangen :N
 
Ik was €350 kwijt geloof ik voor mijn setje m4 monoblocks (2e hands), vond ik ook meer dan zat. Als ik mijn rem net ff iets te hard inknijp gaan mijn ballen al zowat door de tank heen, denk niet dat ik nog beter ga remmen als ik een setje klauwtjes van €3000-€6000 er onder heb hangen :N
En hier boven zie je dat de nieuwprijzen dus best meevallen.
Tweedehands heb je goud in de handen, bij adverteren dezelfde dag nog verkocht. :Y
Bijna niemand kijkt naar de nieuwprijzen. 8)7

Remmen worden anders belast op het circuit.
Op Zandvoort reed ik van de zomer ergens in de 260 km/u, en dan mag je >180 km/u afremmen voor de Tarzan. :+
Een andere rijder op een R6 reed overigens dezelfde topsnelheden in de snelste groep, dus voor mij is er nog wel wat te winnen.
 
Woah GB! Dat is mazzel hebben! Fijn dat er wel iemand oplette en gebeld heeft.
Bij die motor hier heeft iemand het wel gezien (2 mannen hielden de deur open en 2 mannen sleurden de motor mee), maar die persoon vondt het niet nodig om de politie te bellen. Maar wel om toe te geven dat ie gezien had dat ze m aan het jatten waren.
Rare wereld toch :?:X

Lekker veel sloten op die hekken!
 
Woah GB! Dat is mazzel hebben! Fijn dat er wel iemand oplette en gebeld heeft.
Bij die motor hier heeft iemand het wel gezien (2 mannen hielden de deur open en 2 mannen sleurden de motor mee), maar die persoon vondt het niet nodig om de politie te bellen. Maar wel om toe te geven dat ie gezien had dat ze m aan het jatten waren.
Rare wereld toch :?:X

Lekker veel sloten op die hekken!
Wtf, dan ben je wel een enorme t*fuslijer, wat een moeite om ff de politie te bellen zeg... :(

De fiets is inmiddels terug, alleen de fietscomputer is pleite.

Begreep dat er eentje wakker geworden was en achter de dader aan gegaan is. Tijdens de achtervolging heeft de dader van alles weggedonderd, en dus ook de fiets neergedonderd. Denk dat ie toen er vanaf is geklapt. :/
Madame belde al of er nog fietssleutels uit de fietsen gehaald waren, omdat ze meerdere fietssleutels gevonden hadden. Dat was niet het geval, maar daarnet nog wel een fiets in het brandpad gevonden welke op slot stond. Dus maar ff de politie gebeld of ze dat willen komen checken, of de fiets op komen halen...
 
Wtf, dan ben je wel een enorme t*fuslijer, wat een moeite om ff de politie te bellen zeg... :(

De fiets is inmiddels terug, alleen de fietscomputer is pleite.

Begreep dat er eentje wakker geworden was en achter de dader aan gegaan is. Tijdens de achtervolging heeft de dader van alles weggedonderd, en dus ook de fiets neergedonderd. Denk dat ie toen er vanaf is geklapt. :/
Madame belde al of er nog fietssleutels uit de fietsen gehaald waren, omdat ze meerdere fietssleutels gevonden hadden. Dat was niet het geval, maar daarnet nog wel een fiets in het brandpad gevonden welke op slot stond. Dus maar ff de politie gebeld of ze dat willen komen checken, of de fiets op komen halen...
Vanmiddag even een rondje door de buurt gedaan, hoor dat ie zowat iedere tuin wel gehad heeft. Camera’s weggedraaid of een schoen er overheen gehangen zodat ie ongestoord zijn gang kon gaan.
Helaas blijkt er, in tegenstelling tot eerder bericht niemand aangehouden te zijn :/ Was volgens de beelden een slungelig type, waarschijnlijk rond de 20 jaar, hoody en mondkapje (want dat is het nieuwe normaal, wordt goed gebruik van gemaakt :t). Politie kwam nog een buurtonderzoek doen, of daar wat mee gedaan wordt, is dan maar de vraag, de agente in kwestie straalde het toppunt van passiviteit uit :X
Vwb de fiets in het brandpad, word ik gebeld of er een framenummer op vermeld staat. Ik kijken, en ja hoor. Gaat ze ‘m natrekken, “tja, hij staat niet als gestolen geregistreerd, dus kunnen we er niets mee doen, we geven het door aan de boa’s en dan komen zij hem ophalen”. Echt, wtf zeg jij nou, verwacht je nou echt dat iedereen er binnen 10 min achterkomt dat ze iets uit de schuur missen? Manmanman, wat is nou de moeite om ff met die schijtsleutel langs te komen en even te testen of ie daar op past, dan heb je de fiets die bij de in beslag genomen spullen hoort.... |(
Uiteindelijk sprak ik een buurman verderop in de straat en bleek het de fiets van zijn zoon te zijn, maar dat was hij niet als enige kwijt uit zijn schuur. Ga hem zo even helpen met zijn aangifte om dat goed op papier te zetten.
Weet wel dat iedereen hier in de wijk nu in opperste staat van paraatheid staat....
 
Toch geen gratis trip naar Spanje.
De Laguna Seca 4 stond ook nog op een verlanglijstje, maar het geld ging nar circuitdagen ipv een pak. Nu is de Seca 5 in de winkels te vinden en die vind ik een partij lelijk, now way dat ik daar 1100 euro voor betaal.
Snel gezocht naar een 4 en nu voor een erg mooie prijs gevonden *O*.
Omdat de jas beschadigd aankwam vanaf een andere winkel heb ik nu vooraf even gevraagd wat de staat is. Waren nog open tot 19:00 uur en bellen net terug dat alles netjes is, goede service.

1603735146893.png


Maar, ik heb nog een aanhanger te verkopen, dat levert weer 50% korting op de trip naar Spanje.
Ik kan zo in de boekhouding gaan werken :P.
 
Vanmiddag even een rondje door de buurt gedaan, hoor dat ie zowat iedere tuin wel gehad heeft. Camera’s weggedraaid of een schoen er overheen gehangen zodat ie ongestoord zijn gang kon gaan.
Helaas blijkt er, in tegenstelling tot eerder bericht niemand aangehouden te zijn :/ Was volgens de beelden een slungelig type, waarschijnlijk rond de 20 jaar, hoody en mondkapje (want dat is het nieuwe normaal, wordt goed gebruik van gemaakt :t). Politie kwam nog een buurtonderzoek doen, of daar wat mee gedaan wordt, is dan maar de vraag, de agente in kwestie straalde het toppunt van passiviteit uit :X
Vwb de fiets in het brandpad, word ik gebeld of er een framenummer op vermeld staat. Ik kijken, en ja hoor. Gaat ze ‘m natrekken, “tja, hij staat niet als gestolen geregistreerd, dus kunnen we er niets mee doen, we geven het door aan de boa’s en dan komen zij hem ophalen”. Echt, wtf zeg jij nou, verwacht je nou echt dat iedereen er binnen 10 min achterkomt dat ze iets uit de schuur missen? Manmanman, wat is nou de moeite om ff met die schijtsleutel langs te komen en even te testen of ie daar op past, dan heb je de fiets die bij de in beslag genomen spullen hoort.... |(
Uiteindelijk sprak ik een buurman verderop in de straat en bleek het de fiets van zijn zoon te zijn, maar dat was hij niet als enige kwijt uit zijn schuur. Ga hem zo even helpen met zijn aangifte om dat goed op papier te zetten.
Weet wel dat iedereen hier in de wijk nu in opperste staat van paraatheid staat....
Man man wat een verhaal joh.. Ik ben blij voor je dat je de fiets van je vrouw weer terug hebt, maar wat een kutbuurt is het aan het worden op VP.
Ben er zelf weggegaan toen ik meerdere keren ongewenst bezoek heb gehad toen ik in Hellevoet woonde..Kom je thuis van je werk, ik woonde toen aan de Rietgansstraat voor de mensen die er nu nog wonen, kom je om 23:00 thuis na een volle dag met overwerk, in de hal waar de postbusjes waren alle busjes opengetrokken, post over de vloer, een paar Antilliaans ogende types met een agressieve houding.. Paar keer m'n bergingkje geprobeert open te breken..
Heb destijds m'n motoren maar door het trappenhuis naar m'n appartement gebracht. Was even zwaar werk, maar beter dat dan dat ze gejat werden.
 
Vanmiddag even een rondje door de buurt gedaan, hoor dat ie zowat iedere tuin wel gehad heeft. Camera’s weggedraaid of een schoen er overheen gehangen zodat ie ongestoord zijn gang kon gaan.
Helaas blijkt er, in tegenstelling tot eerder bericht niemand aangehouden te zijn :/ Was volgens de beelden een slungelig type, waarschijnlijk rond de 20 jaar, hoody en mondkapje (want dat is het nieuwe normaal, wordt goed gebruik van gemaakt :t). Politie kwam nog een buurtonderzoek doen, of daar wat mee gedaan wordt, is dan maar de vraag, de agente in kwestie straalde het toppunt van passiviteit uit :X
Vwb de fiets in het brandpad, word ik gebeld of er een framenummer op vermeld staat. Ik kijken, en ja hoor. Gaat ze ‘m natrekken, “tja, hij staat niet als gestolen geregistreerd, dus kunnen we er niets mee doen, we geven het door aan de boa’s en dan komen zij hem ophalen”. Echt, wtf zeg jij nou, verwacht je nou echt dat iedereen er binnen 10 min achterkomt dat ze iets uit de schuur missen? Manmanman, wat is nou de moeite om ff met die schijtsleutel langs te komen en even te testen of ie daar op past, dan heb je de fiets die bij de in beslag genomen spullen hoort.... |(
Uiteindelijk sprak ik een buurman verderop in de straat en bleek het de fiets van zijn zoon te zijn, maar dat was hij niet als enige kwijt uit zijn schuur. Ga hem zo even helpen met zijn aangifte om dat goed op papier te zetten.
Weet wel dat iedereen hier in de wijk nu in opperste staat van paraatheid staat....
Ja ze zijn weer lekker bezig, hier ook al 2 x ingebroken in de straat.

Rijd ook veel onbekend schorrie morrie rond, op een zwarte yamaha scooter met blauwe plaat maar dat ding rijd makkelijk 80 en nog wel harder denk ik.
Zal ook wel gejat zijn, net als de blauwe plaat.

Buurt agent en politie doen er geen hol mee, maar dat is hier al jaren, echte ambtenaren.
 
Ja ze zijn weer lekker bezig, hier ook al 2 x ingebroken in de straat.

Rijd ook veel onbekend schorrie morrie rond, op een zwarte yamaha scooter met blauwe plaat maar dat ding rijd makkelijk 80 en nog wel harder denk ik.
Zal ook wel gejat zijn, net als de blauwe plaat.

Buurt agent en politie doen er geen hol mee, maar dat is hier al jaren, echte ambtenaren.
Heeft geen prioriteit he, pas als datzelfde scootertuig er een paar misdrijven mee hebben gepleegd, dan wel... |(
 
Man man wat een verhaal joh.. Ik ben blij voor je dat je de fiets van je vrouw weer terug hebt, maar wat een kutbuurt is het aan het worden op VP.
Ben er zelf weggegaan toen ik meerdere keren ongewenst bezoek heb gehad toen ik in Hellevoet woonde..Kom je thuis van je werk, ik woonde toen aan de Rietgansstraat voor de mensen die er nu nog wonen, kom je om 23:00 thuis na een volle dag met overwerk, in de hal waar de postbusjes waren alle busjes opengetrokken, post over de vloer, een paar Antilliaans ogende types met een agressieve houding.. Paar keer m'n bergingkje geprobeert open te breken..
Heb destijds m'n motoren maar door het trappenhuis naar m'n appartement gebracht. Was even zwaar werk, maar beter dat dan dat ze gejat werden.
Precies dit in Hoogvliet _O- , maar dan gewoon met tokkies.

En op tweede kerstavond 1998 werd mijn GSX-R1100WP uit de tuin gestolen.
En ik overdag maar steeds denken dat de hoes gewoon van de motor waaide.
Drie keer weer over de motor gelegd, maar vond het wel wat vreemd. Ergens.
Lekker gourmetten bij familie.. blijkbaar stonden ze al de hele dag klaar. 8)7

Geen fijn gevoel dat er onbekende mensen in de tuin zijn geweest. Ripoff. :)
 
Goedemorgen in het land van kleine criminaliteit en quarantaine. :+

Ga er even voor zitten..
Adem rustig in, hou de adem even vast en adem langzaam uit.
Kom tot rust met de Horwin CR6. :Y

 
Goedemorgen in het land van kleine criminaliteit en quarantaine. :+

Ga er even voor zitten..
Adem rustig in, hou de adem even vast en adem langzaam uit.
Kom tot rust met de Horwin CR6. :Y


Als ik deze Belg moet geloven de beste motor ooit

Ooit zal ik best een elektrische motor kopen, ik sluit het niet uit, voor woon/werk zou het al prima kunnen, maar voor langere afstanden is het nog niet ideaal.

Ik hoop dat iedereen nog lang benzine blijft kopen, anders ben ik mijn baan kwijt. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan