Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Heren, vanochtend toch weer na een week dat de motor niet starte. Dus wel de accu die op is denk ik! Toch een keer te ver ontladen denk ik. Maar eens kijken voor nieuwe accu! Xt heeft volgensmij bij 20k of 30k laatste kleppencheck gehad. Nu 51k en hoor toch tikje .. misschien maar even laten checken! 😊 groetjes van deze super MF crimineel 🙄🤣
 
Sv650 naakte racer schiet al aardig op.
20201114_192525.jpg


Had geluk van de week een nieuwe koplamp ring voor een tientje op de kop kunnen tikken, de geen die er op zat was vervormd door het ongeluk.

Schijven nog steeds in afwachting.
Teller koso tnt d64 ook onderweg.

Rest komt langzaam aan.
 
Gisteravond laat de schuur in, ik wilde nog iets nuttigs doen.
Het montageprojectje, handkappen vooraf goed bekeken. Niets spannends.
Dat wordt op zeker een kort maar krachtig en bevredigend klusje. :P

Maar het bar-end wilde niet los, en de eindkap op het bar-end al helemaal niet.
Na een uur gedesillusioneerd gestopt, het liep ook al tegen 23.00. :z

Vanochtend al vroeg wakker met een onafgemaakt project, maar na twee1/2 uur niet veel verder.
En toen ik al lang en breed pauze moest houden is de links/rechts bout van de spiegel ook ergens tussen de motor en kapppen gevallen.
Dus nu past het met andere bestelde bar-ends in ieder geval ook niet meer. :')
 

Bijlagen

  • DSC_3466.jpg
    DSC_3466.jpg
    68,6 KB · Weergaven: 5
  • DSC_3462.jpg
    DSC_3462.jpg
    52,2 KB · Weergaven: 4
Vrijdag ritje naar HvW gedaan om mijn ketting te laten checken. Onderweg nog even een stop gemaakt. "Damn het stinkt hier echt naar mest".
Vriend kijkt me wazig aan; ' ik ruik echt niks :?'
Bij thuiskomst ook; pff wat een nare lucht. Misschien moet m'n col weer eens in de was? (ik bewaar die dingen in de schuur, dus soms komt het weer er teveel in als het te vochtig wordt). Maar nee dat rook ook niet zo erg. Ook nog mn helm geroken, maar dat rook gewoon allemaal niet vreemd. Maar dr ging nog steeds geen lampje branden bij me.

Kom ik gisteren in de schuur, oh wacht :+ volgens mij heb ik door de mest gereden met de motor _O-_O-
Vandaag dus maar eens van boven tot onder de motor gewassen. Check. Gaat zo lekker in al die groeven van de spatborden zitten enzo '(
Getverredemme :+ Hopelijk is die lucht nu weg.

Nu lekker boterhammetje eten 8-)
 
Sv650 naakte racer schiet al aardig op.
Bekijk bijlage 1564770

Had geluk van de week een nieuwe koplamp ring voor een tientje op de kop kunnen tikken, de geen die er op zat was vervormd door het ongeluk.

Schijven nog steeds in afwachting.
Teller koso tnt d64 ook onderweg.

Rest komt langzaam aan.
En zo hoort het, geen remmen, want die zijn voor mietjes :t






Ik heb mijn remmerij ernstig geupgrade, want ik ben een enorm mietje.... :+
 
Gisteravond laat de schuur in, ik wilde nog iets nuttigs doen.
Het montageprojectje, handkappen vooraf goed bekeken. Niets spannends.
Dat wordt op zeker een kort maar krachtig en bevredigend klusje. :P

Maar het bar-end wilde niet los, en de eindkap op het bar-end al helemaal niet.
Na een uur gedesillusioneerd gestopt, het liep ook al tegen 23.00. :z

Vanochtend al vroeg wakker met een onafgemaakt project, maar na twee1/2 uur niet veel verder.
En toen ik al lang en breed pauze moest houden is de links/rechts bout van de spiegel ook ergens tussen de motor en kapppen gevallen
Dus nu past het met andere bestelde bar-ends in ieder geval ook niet meer. :')
Om dat te voorkomen, schroef ik die China dingen er altijd maar op met kopervet.
 
Het zit net zes weken.
De dop zit gewoon vaster dan de bout in het stuur. _O-
Zat ff te denken, maar ik heb het zelfs ook met Rizoma's gehad dat ik die doppen er niet af kreeg om bij de bout te komen van de stuureinden. Moest een tang aan te pas komen om die los te krijgen, kon die daarna ook gelijk weg flikkeren. Dat gebeurt me geen 2e keer meer... :N
 
Zat ff te denken, maar ik heb het zelfs ook met Rizoma's gehad dat ik die doppen er niet af kreeg om bij de bout te komen van de stuureinden. Moest een tang aan te pas komen om die los te krijgen, kon die daarna ook gelijk weg flikkeren. Dat gebeurt me geen 2e keer meer... :N
Ik denk dat de dop hier onder meer verkleefd is door de O-ring. Heb mijn pols verdraaid om het ding met een griptang en de grootste schroevendraaier los te krijgen. De palm van mijn hand is helemaal rood. Maar uiteindelijk heb ik e.a. maar een slinger gegeven richting een weiland hier achter. _O-

Heb hetzelfde setje besteld voor die zes euro.
De dop komt er nooit meer op, maar als de handkappen bevallen hoeft dat ook niet. Dan moet de bout eerst daar doorheen. Van de handkap door het bar-end. :Y
 
En zo hoort het, geen remmen, want die zijn voor mietjes :t






Ik heb mijn remmerij ernstig geupgrade, want ik ben een enorm mietje.... :+
Remmen zijn niet nodig idd.
Gas blijft ook nog een beetje hangen, denk dat de kabels niet super liggen maar dat heeft niet.

Maar 1 stand vol gas en geen remmen :+

Remschijven waren 8weken levertijd pfff dus ben nog aan het wachten.
 
Remmen zijn niet nodig idd.
Gas blijft ook nog een beetje hangen, denk dat de kabels niet super liggen maar dat heeft niet.

Maar 1 stand vol gas en geen remmen :+

Remschijven waren 8weken levertijd pfff dus ben nog aan het wachten.
8 weken is idd wel lang, een voordeel, is het seizoen wel weer bijna aangebroken... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan