Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Had de bus gehuurd in Hellevoetsluis, gaar hok meegekregen, maar goed, als ie maar deed wat ie moest doen.
meegekregen met 191911 op de klok en teruggezet met 191996, totaal 85km gereden. Bij de huur zat 250km inbegrepen, dus ver binnen de marge.
Aanbetaling en borg betaald, gaat de huur dan vanaf, zou ik €126 terug moeten krijgen, top dus.
Krijg ik een mailtje dat de bus in goede orde is ontvangen, maar door dat ik 1086 km gereden heb, ik nog het eea moest bijbetalen. Wel gvd, ik zit niet op dit soort gezeik te wachten. Moest ‘m afgetankt weer afleveren, kostte mij bijna €12,-. De eerste bus die 1086 km rijden met een totaal van 12 euri tanken fixt, moet ik nog tegenkomen, maar als ie er is, ga ik die gelijk kopen....
Bedragen waar ze mee aan kwamen zetten kwamen ook niet overeen met mijn bedragen, denk dat ze de gegevens van een andere huurder gestuurd hebben. Heb een mail gestuurd en hoop dat ze de juiste beslissingen nemen, heb geen zin in dat gezeik van aangifte doen van oplichting enzo...
 
Heb je nu niks aan, maar ik maakte altijd een foto van de begin en eindstand, voor het geval er gezeik komt. Staat de stand trouwens niet op het contract?

Nooit moeilijk bij Borent, niet de goedkoopste, wel goed.
 
Heb je nu niks aan, maar ik maakte altijd een foto van de begin en eindstand, voor het geval er gezeik komt. Staat de stand trouwens niet op het contract?

Nooit moeilijk bij Borent, niet de goedkoopste, wel goed.
Beginstand staat op het contract, ben helaas een foto vergeten te maken, hadden nog een hoop te doen en daar zat ik ook met mijn gedachten. Ik wacht hun reactie nog even af...
Die bussen zag ik ook bij de Opeldealer in Spijkenisse staan, dacht lekker dichtbij. Huur ik dat ding, moet ik die afhalen in Hellevoet, was ook best tof...
 
Tsja... Dat gezeik had je niet gehad bij het adres hier in de Hoeksche Waard wat ik wist, ( €44 per dag, geen borg, en 100km vrij), maar ook daar heb je nu niets aan.
Hopelijk komt het goed.
 
Mijn bedragen zijn dus de aanbetaling + borg €325,-, huur zelf €199,-, zou dus €126,- terug krijgen.

Zij hebben het over €133,76 extra km-kosten. Als ik die gereden zou hebben, maar dan zou Piershil wel een enorm tering-eind van Spijkenisse liggen, zou ik dus €7,76 moeten betalen, hoe ze dan aan €32,78 komen :?

Denk dus dat ze mij de verkeerde gegevens gestuurd hebben...
 
Laatst bewerkt:
Tsja... Dat gezeik had je niet gehad bij het adres hier in de Hoeksche Waard wat ik wist, ( €44 per dag, geen borg, en 100km vrij), maar ook daar heb je nu niets aan.
Hopelijk komt het goed.
Heb ik ff niet meer bij stilgestaan, was zo ernstig druk dat ik op het laatste moment een bus heb gehuurd...
 
Dit was de mail...
Bekijk bijlage 1591318

Mijn bedragen zijn dus de aanbetaling + borg €325,-, huur zelf €199,-, zou dus €126,- terug krijgen.

Zij hebben het over €133,76 extra km-kosten. Als ik die gereden zou hebben, maar dan zou Piershil wel een enorm tering-eind van Spijkenisse liggen, zou ik dus €7,76 moeten betalen, hoe ze dan aan €32,78 komen :?

Denk dus dat ze mij de verkeerde gegevens gestuurd hebben...
Dat weet ik wel zeker, of ze bedonderen de boel. Heb je geen afrekening mee gekregen toen je hem terug bracht? Dat krijg ik altijd mee, met de beginstand van de km's en de eindstand erop, als ik die bus terug breng. Die stand word opgenomen als ik hem ophaal, en als ik hem terug breng weer, waar ook ik bij ben. Mocht iemand een bus willen huren, ga dan naar Statz Toyota in s'Gravendeel (Mookhoek). Is ook motorliefhebber, dus als je over motorfietsen begint ben je zo een uur verder met hem. Heeft ook een grote verzameling, veel oud tweetakt spul en japanse klassiekers.
 
Dus GB.waar niet huren? 😅😅😅
RCB, via de site zag het er ok uit, maar toen ik de auto op ging halen, had ik al een beetje zo’n gevoel van “als dit maar goed gaat komen...”

Maar die wagen ook, de tandjes.
- boven de 50 km/u kwam er een maximale brom uit het motorcompartiment, niet normaal. Vandaar dat de radio ook hard stond toen ik ‘m startte.
- ramen gingen soms wel en soms niet open.
- uiteraard geen ruitensproeier vloeistof
- zijdeur van de laadbak zat geen slot op, dus was niet af te sluiten. Daardoor in de avond niet kunnen laden en dus een paar uur vertraging.
- olie lekkage als een malle, stond nog geen half uur voor de deur en lag er al een olievlek van de grootte van een volledige hand.

Enige pluspunt was de grootte van het laadbak en de laadklep (die weliswaar dan wel enorm traag omlaag ging, maar goed, deed het wel).
 
Dat weet ik wel zeker, of ze bedonderen de boel. Heb je geen afrekening mee gekregen toen je hem terug bracht? Dat krijg ik altijd mee, met de beginstand van de km's en de eindstand erop, als ik die bus terug breng. Die stand word opgenomen als ik hem ophaal, en als ik hem terug breng weer, waar ook ik bij ben. Mocht iemand een bus willen huren, ga dan naar Statz Toyota in s'Gravendeel (Mookhoek). Is ook motorliefhebber, dus als je over motorfietsen begint ben je zo een uur verder met hem. Heeft ook een grote verzameling, veel oud tweetakt spul en japanse klassiekers.
Had ’m vandaag voor 08:30 terug kunnen brengen, maar dat ging ‘m met de kids enzo zo vroeg niet worden. Dus is ie eerder teruggebracht, kon de papieren en de sleutel in de bus gooien. Moesten nl door naar het oude huis om nog wat spullen op te halen, lampen van het plafond af te halen en verder netjes af te leveren voor de overdracht, zijn we verder ook heel de dag mee bezig geweest. Zaten met een flinke tijdsdruk dus, auto afdroppen en door. Maar zoals ik al zei, ik wacht eerst de reactie af, ook zij kunnen fouten maken als er meerdere auto’s tegelijk teruggebracht worden.
 
Hele andere situatie dan ik had, maar voortaan inderdaad maar even foto's van alles maken. O-)

Ik ben na het huren van een auto met de rug tegen de muur gezet in Spanje.
Met het inleveren op het vliegveld kwamen er ineens diverse rare autoschades naar boven.
Toen ik er wat van zei was het ineens allemaal prima.
Maar daarna wel een mail sturen dat ze de creditcard gaan gebruiken. :')

Toen ik er thuis lucht van kreeg heb ik via de Nederlandse vestiging toch nog gelijk gekregen.
En dat ging vrij gemakkelijk. 8)7

Volgens mij was het Avis. Dat verwacht je toch niet van een bekende naam als je te goeder trouw bent.
Maar uiteindelijk prima dus. :P
 
Fotos maken doe ik echt van alles. zelfs van een leenauto van de garage .
Is een soort tik. maar 1x me hoofd gestoten over een krasje. nou echt nimmer nooit meer... Liever 20x een foto die ik later verwijder dan 0 fotos en gezeik. OP me werk ook. Leencaddy/upje mee. fototjes en ook van km stand . (ookal hebben we GPS tracker op naam)
 
RCB, via de site zag het er ok uit, maar toen ik de auto op ging halen, had ik al een beetje zo’n gevoel van “als dit maar goed gaat komen...”

Maar die wagen ook, de tandjes.
- boven de 50 km/u kwam er een maximale brom uit het motorcompartiment, niet normaal. Vandaar dat de radio ook hard stond toen ik ‘m startte.
- ramen gingen soms wel en soms niet open.
- uiteraard geen ruitensproeier vloeistof
- zijdeur van de laadbak zat geen slot op, dus was niet af te sluiten. Daardoor in de avond niet kunnen laden en dus een paar uur vertraging.
- olie lekkage als een malle, stond nog geen half uur voor de deur en lag er al een olievlek van de grootte van een volledige hand.

Enige pluspunt was de grootte van het laadbak en de laadklep (die weliswaar dan wel enorm traag omlaag ging, maar goed, deed het wel).

Dat bedrijf zit bij mij op de hoek van de straat. Ze hebben daar alleen maar oude bussen in de verhuur (die hebben er al een paar kilometers van misbruik op zitten). Ze zijn echt spotgoedkoop zo op het eerste gezicht. Kan ook niet anders met die oude troep die ze verhuren.

Succes met de afhandeling.
 
Hele andere situatie dan ik had, maar voortaan inderdaad maar even foto's van alles maken. O-)

Ik ben na het huren van een auto met de rug tegen de muur gezet in Spanje.
Met het inleveren op het vliegveld kwamen er ineens diverse rare autoschades naar boven.
Toen ik er wat van zei was het ineens allemaal prima.
Maar daarna wel een mail sturen dat ze de creditcard gaan gebruiken. :')

Toen ik er thuis lucht van kreeg heb ik via de Nederlandse vestiging toch nog gelijk gekregen.
En dat ging vrij gemakkelijk. 8)7

Volgens mij was het Avis. Dat verwacht je toch niet van een bekende naam als je te goeder trouw bent.
Maar uiteindelijk prima dus. :P

Maak ook altijd foto's. December 2019 gingen mijn ouders verhuizen naar een tijdelijke woning. Ze hadden een bus gehuurd bij sixt. Ik moest die bus gaan halen. Voor ik het huurcontract ging tekenen heb ik eerst foto's gemaakt van alle schades die er al op zaten. Kreeg gelijk het commentaar "vertrouw je ons niet?" Waarop mijn antwoord was..."nee inderdaad, heb geen zin in geouwehoer als ik die bus terugbreng". En ja hoor......ik ga 's middags die bus terugbrengen.....een andere pipo...." nou meneer, ik zie hier en daar wat schades"....." joh....dat zag ik vanochtend toen ik de bus kwam ophalen ook speurneus, hier heb je de foto's en een kopie van het contract waar ik er specifiek om heb gevraagd om alle door mij gevonden schades te noteren ". Met andere woorden.....mij moet je niet proberen te piepelen, als je dat probeert heb je met mij echt een probleem.

Paar jaar geleden via de Anwb ook een auto mee gekregen. Ook daar foto's van gemaakt maar daar geen gezeik mee gehad. Die auto was trouwens gloednieuw (stond op een parkeerplaats tussen allemaal andere auto's en om die auto ertussenuit te krijgen moest je toch aardig behendig zijn).
 
Laatst bewerkt:
Dat bedrijf zit bij mij op de hoek van de straat. Ze hebben daar alleen maar oude bussen in de verhuur (die hebben er al een paar kilometers van misbruik op zitten). Ze zijn echt spotgoedkoop zo op het eerste gezicht. Kan ook niet anders met die oude troep die ze verhuren.

Succes met de afhandeling.
Knaken zijn gelukkig gestort, weer een afgesloten hoofdstuk. Volgende keer wordt het Coert zijn adresje... :t

Net gelijk even een 6m3 vuilcontainer besteld,wordt morgen geregeld, kan alle zooi uit de achtertuin *O*
 
Man man, tis toch een depressie waard dat zoeken naar werk. Ben ondertussen op het punt dat ik me zo verveel dat ik klussen in huis aan zoeken ben, na-isoleren spouwmuur, airco, etc hilarisch want wil geen geld uitgeven haha.
 
Ze hadden een leuke gastrijder bij Bike Promotion.

1612278254520.png
 
Vorderen weer lekker hier, kantoortje begint ook weer vorm te krijgen. Alle spullen daarvoor stonden op de voorzolder, slaapkamer en in het kantoortje zelf, ruimt gelijk weer lekker op. Ook is de vuilcontainer neergezet en volgegooid met de zooi, nu even afwachten tot die weer opgehaald wordt.

Wat wel erg fijn is, is dat we de wasdroger voor Jan L naar boven hebben gezeuld, kreng had er bij de 1e was drogen geen zin meer in. Gaf telkens aan dat de condensor gecleand moest worden, na dat gedaan te hebben bleef hij die melding geven. Hij was sowieso al niet echt jofel meer, dus maar een nieuwe besteld (welke naar boven getild en aangesloten wordt :P).
Gisteren wat nieuwe meubels geleverd gekregen en vandaag de kapstokken, heb begint nu steeds meer huiselijk te worden *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan