Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ja, echt regen, en flinke windvlagen, heb je daar last van gehad, die windvlagen? Hier was, en is dat best heftig soms.
Onderweg niet echt last, tenzij de wind in je hoofd gaat zitten en je daardoor van je baan gaat.
Maar ik heb wel expres niet met de baby GS gereden, die vangt redelijk wat met de rechtop houding.
Ook die heeft nieuwe olie nodig.. maar speciaal met de S1000RR gegaan i.v.m. olieverversen voor de circuitdag maandag.
Alleen nu is er niets kebeurt.

Het waait ook wat te hard voor een vrije uitstroom van olie. _O-
 
Half drie was ik bij de fysio, ik ben vanochtend blijkbaar opgestaan met een slijmbeursontsteking o.i.d. 8)7
Gisteren nog nergens last van, de oefeningen met gewichten notabene 'lui' doorgeschoven naar vandaag.
Maar ik kon vanochtend de lichtste dumbbells niet eens vasthouden.

Op de motor kwam ik niet bij het gashandel zonder mijn pols met links vast te pakken en hem erom te leggen.
Onderweg liet ik het stuur even los om rechtop te zitten, en kwam er vervolgens op de snelweg nog amper bij. :')
Tanken was ook met links, motor op de standaard, en eerst even de slang helemaal uittrekken.

Verder kreeg ik na een week niet rijden bijna mijn rechtervoet niet meer op het stepje.
Nu is de knie goed vastgezet met tape. Dat voelt wel goed. :9

De fysio heeft met klem aangeraden twee weken totaal niet te sporten.
Dus ook geen circuitdagen. :X
 
Heb vandaag toch even d brommer laten staan.
Helaas ook maar niet gevlagt...

Lest we Forget🌹

IMG_20210504_074426_464.jpg
 
Half drie was ik bij de fysio, ik ben vanochtend blijkbaar opgestaan met een slijmbeursontsteking o.i.d. 8)7
Gisteren nog nergens last van, de oefeningen met gewichten notabene 'lui' doorgeschoven naar vandaag.
Maar ik kon vanochtend de lichtste dumbbells niet eens vasthouden.

Op de motor kwam ik niet bij het gashandel zonder mijn pols met links vast te pakken en hem erom te leggen.
Onderweg liet ik het stuur even los om rechtop te zitten, en kwam er vervolgens op de snelweg nog amper bij. :')
Tanken was ook met links, motor op de standaard, en eerst even de slang helemaal uittrekken.

Verder kreeg ik na een week niet rijden bijna mijn rechtervoet niet meer op het stepje.
Nu is de knie goed vastgezet met tape. Dat voelt wel goed. :9

De fysio heeft met klem aangeraden twee weken totaal niet te sporten.
Dus ook geen circuitdagen. :X
Mmm dat is minder.

Ook geen gewoon motor rijden dus.

Dan wordt het tot 18.00 op het terras zitten.
 
Idd, hebben de bitumen niet op hun plek terug kunnen krijgen ivm de wind, dus is het maar hopen dat ze nu geen schade krijgen binnen het huis door waterschade van de regen. Verzekeringen hebben ook wat moois verzonnen, tot windkracht 6 wordt er niets vergoed, gaan ze uit van achterstallig onderhoud. Dus is hij nu overal aan het checken hoe laat er welke windkracht was. Vreemd vind ik wel dat ze het niet over windstoten hebben, terwijl die denk ik toch wel de meeste schade lijken te veroorzaken… 🤔
 
Idd, hebben de bitumen niet op hun plek terug kunnen krijgen ivm de wind, dus is het maar hopen dat ze nu geen schade krijgen binnen het huis door waterschade van de regen. Verzekeringen hebben ook wat moois verzonnen, tot windkracht 6 wordt er niets vergoed, gaan ze uit van achterstallig onderhoud. Dus is hij nu overal aan het checken hoe laat er welke windkracht was. Vreemd vind ik wel dat ze het niet over windstoten hebben, terwijl die denk ik toch wel de meeste schade lijken te veroorzaken… 🤔
Venturi of ventury weerkaart!
Staat uitgebreid op kwa wind maar ook stoten.
Ook per tijd en precies inzoombaar!

Gebruik ik voor werk.
 
Vannacht aardig onrustig geslapen, toen ik rond een uur of 2 even wakker was zag ik dat de hemel in het westen rood van kleur was.
Was een aardig brandje, schijnt zo ongeveer de brandweer van half Rijnmond bij te hebben gestaan.
Zeer grote brand in houthandel Zuidland

@Ghetto Bassie, je broer is toch niet net verhuisd?
DPG Media Privacy Gate
Oww jo, niets van mee gekregen, geen tatuut gehoord zeg maar.
Wel aardig fikkie idd, zal goed heet zijn geweest.
 
Vannacht aardig onrustig geslapen, toen ik rond een uur of 2 even wakker was zag ik dat de hemel in het westen rood van kleur was.
Was een aardig brandje, schijnt zo ongeveer de brandweer van half Rijnmond bij te hebben gestaan.
Zeer grote brand in houthandel Zuidland

@Ghetto Bassie, je broer is toch niet net verhuisd?
DPG Media Privacy Gate
Nope, die woont er al wat jaartjes. Is aan de rand van Numansdorp, dus daar pakt ie ook aardig wat wind als het tegenzit…

Je zou idd maar net de sleutel gefixt hebben van je huis en al gelijk zoiets meemaken, echt bizar :o
 
Idd, hebben de bitumen niet op hun plek terug kunnen krijgen ivm de wind, dus is het maar hopen dat ze nu geen schade krijgen binnen het huis door waterschade van de regen. Verzekeringen hebben ook wat moois verzonnen, tot windkracht 6 wordt er niets vergoed, gaan ze uit van achterstallig onderhoud. Dus is hij nu overal aan het checken hoe laat er welke windkracht was. Vreemd vind ik wel dat ze het niet over windstoten hebben, terwijl die denk ik toch wel de meeste schade lijken te veroorzaken… 🤔
Deze dus! :) weet niet of je hem gevonden had.
Wij werken hoop in de hoogte en dus windsnelheid op 10 meter boven de grond is fijn te weten.
Vrij accurate voorspelling ook.



Gister bijvoorbeeld de "gusts" in KMPH.
wind 4 mei 21 2 uur.PNG
 
Mmm dat is minder.

Ook geen gewoon motor rijden dus.

Dan wordt het tot 18.00 op het terras zitten.
Omdat het zulk lekker weer is.. vooruit. _O-

Ik wil doorpakken met cardio, maar nu is het nog extra trainingsachterstand oplopen dit seizoen.
De knie doet meer pijn dan vorige week 8)7 en mijn schouder met de slijmbeursontsteking is helemaal vreemd.
Ik wilde net de buurtkat oppakken, maar kreeg die niet opgetild. Lam armpje. :')

Maudie gisteren gebeld van de organisatie, maar die nam niet op.
En op de mail heeft ze nog niet gereageerd.

Circuitdag overnemen aanstaande maandag? :+ ;)
 
Ik heb voetsteunrubbers , de 3 soorten filters voor het onderhoud en een bakjeophangrubberrondje binnen *O*

Dat borr was ik opeens kwijt na opladen accu (eruit). Niet meer te vinden. Stuk wezen rijden zonder. Ga ik het borr op zijn plek duwen, zie ik opeens de oude in frame liggen -O- . Was gelukkig maar 1.66. En dat voor BMW :)
 
Zojuist nog 2 dagen Assen geboekt, denk dat ik er nu wel ben voor dit jaar :P.
Drie dagen achter elkaar knallen, eens kijken of dat vol te houden is, zodat ik volgend jaar vol vertrouwen naar Portugal of Spanje kan gaan.
Ook maar besloten dat de volgende hobby iets goedkoops wordt, lezen ofzo.
Volgend jaar kan je niet meer zo makkelijk vrij krijgen. :P :+
Je krijgt natuurlijk wel geld als water..
 
Ben maar weer verzekering aan het kijken, heb het idee met wa+ verzekeringen dat et allemaal geen flikker uitmaakt wat je doet.
Ik ben twee jaar geleden overgestapt toen de HP2 bij de KNMV ineens niet meer dezelfde no-claim kreeg als mijn auto en de GS/S1000RR. :?
Er schijnen nieuwe regels te zijn die de KNMV/London heel strak hanteren.

Polis-pakket.nl was creatiever, en uiteindelijk was ik nog goedkoper uit met een voertuig er bij.
Voornamelijk de auto ging een heel stuk stuk terug in premie. :}

Of ze inderdaad goed zijn weet ik nog niet. :+ :+
 
Het is soms ronduit vervelend die verschillende aansluitingen op elektrische apparaten.
Zo heb ik een lade helemaal volgestort met diverse laders en verschillende stekkertjes.

Net mijn nieuwe tondeuse opgeblazen. Nog geen drie weken oud.
Laden met vijf volt, maar de stekker is gelijk aan die van de 230 volt tondeuse op accu. 8)7 :')

Toen ineens de stoppen door..
Hij ging er wel uit met een knal en mooie steekvlam. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan