Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

ja soweiso, maar ik was meer onbekend met uberhaubt het type lampjes zoals die LED meuk.
maar als hij dan nu toc hverrot is, eens kieken.

Ik reed vanochtend in de hagel/sneeuw , spontaan werd het 5 graden kouder. 1 cm natte meuk op de weg.
invoegen a15 ineens koplamp verrot. dus echt een top ochtend om 05:30 int donker...



EDIT: led lamp wordt hem natuurlijk niet, lamp brand enkel met draaiende motor, dus voglensmij heeft die LED een stabiele spanning nodig(accu) en niet direct ? Correct?
De xt is toch geen kickstarter?
 
De xt is toch geen kickstarter?
nee maar ze houden aan als regel als je verlichting niet brand bij aan contact dat dan je stroombaan niet goed loopt maar direct.
buiten dat zou ik niet weten wanneer ik er ooit tijd voor heb. dus maar voor een H4 Bright Superlight kijken ofzo
 
Een diode tussen beide draden (laag & hoog) doen. Alleen bij stationair draaien heb je wel kans dat hij zal flikkeren
Maybe stupid question but:
XT heeft een redelijk zwakke koplamp, ik reed vanochtend in de sneeuw/hagel zonder koplamp (kaput gegaan op beste timing)

Maar het is een H4 12v 60/55w . een combi normaal/groot licht.
maar kan ik nou simpel zo'n soort LED als onderstaand insteken?
Ik heb dit werkelijk nog nooit bij een voertuig gedaan.

en ja ik weet dat hier bij staat Autolamp. maar even als voorbeeld *D

Een diode tussen beide draden (dim & groot) doen. Alleen bij stationair draaien heb je wel kans dat hij zal flikkeren
 
Laatst bewerkt:
Dat is weer lekker, gelukkig geen last meer van, althans sowieso t/m september.

Zometeen weer toets, echt geen zin in :r Hebben nu 2 delen, deel 2 bestaande uit 3 “grote” (en ook wel de belangrijkste) vakken en deel 3 met meer kleinere vakken (shitload aan info en maar de vraag of je van alles überhaupt een vraag krijgt |( ). Afgelopen dinsdag proeftoets gemaakt en kwam er ruim voldoende uit, dus verwacht ik wel dat het goed gaat komen, maar toch… Als dat klaar is vanmiddag, ga ik iig het weekend ff flink ontspannen en het hoofd leeg maken :t
 
Dat is weer lekker, gelukkig geen last meer van, althans sowieso t/m september.

Zometeen weer toets, echt geen zin in :r Hebben nu 2 delen, deel 2 bestaande uit 3 “grote” (en ook wel de belangrijkste) vakken en deel 3 met meer kleinere vakken (shitload aan info en maar de vraag of je van alles überhaupt een vraag krijgt |( ). Afgelopen dinsdag proeftoets gemaakt en kwam er ruim voldoende uit, dus verwacht ik wel dat het goed gaat komen, maar toch… Als dat klaar is vanmiddag, ga ik iig het weekend ff flink ontspannen en het hoofd leeg maken :t
En daar doe je dan al die moeite voor om het in je hoofd te krijgen :?



:+
 
Dat is weer lekker, gelukkig geen last meer van, althans sowieso t/m september.
Hoekse waard is ook niet bepaald ideaal om weg te komen.

Haringvlietbrug is al een tijdje ellende.
Heinenoordtunnel krijgt grote revisie, en als dat uitloopt kun je maandag gewoon niet naar je werk.

En op het moment dat er iets met die tunnel is staat aan deze kant de Hekelingseweg zo ongeveer tot metro Heemraadlaan vast .
 
Hoekse waard is ook niet bepaald ideaal om weg te komen.

Haringvlietbrug is al een tijdje ellende.
Heinenoordtunnel krijgt grote revisie, en als dat uitloopt kun je maandag gewoon niet naar je werk.

En op het moment dat er iets met die tunnel is staat aan deze kant de Hekelingseweg zo ongeveer tot metro Heemraadlaan vast .

Ja.........heb ik ook al rekening mee gehouden. Dus na 3 jaar geen motor te hebben gereden. Ben ik toch van plan om weer op te stappen ondanks dat het lichamelijk niet zo'n slim idee is.
 
Ik heb afgelopen dinsdag ruim 50 minuten in de file gestaan voordat ik bij de Heinenoord tunnel was, rekenend vanaf de toerit ernaar via de N217....
Moest even iets gaan ophalen in Rotterdam.. ben na overleg met de verkoper, aangezien ik al ruimschoots te laat was bij Barendrecht omgedraait en huiswaarts gegaan.
Toen ik weer thuis was, was ik ruim 1,5 uur onderweg geweest, alleen al dat stukje vanaf Puttershoek naar Barendrecht en weer terug huiswaarts,. :(
 
Hoekse waard is ook niet bepaald ideaal om weg te komen.

Haringvlietbrug is al een tijdje ellende.
Heinenoordtunnel krijgt grote revisie, en als dat uitloopt kun je maandag gewoon niet naar je werk.

En op het moment dat er iets met die tunnel is staat aan deze kant de Hekelingseweg zo ongeveer tot metro Heemraadlaan vast .
Klopt, ik heb wat dat betreft de “mazzel“ dat ik veel thuis les krijg via het scherm. Moet ik fysiek naar les, ga ik met het OV, die gaan via de busbaan en de langzaam verkeer tunnelbuis (nog geen ervaring mee overigens). Vorige week met de staking van het streekvervoer ben ik met de auto naar Spijkenisse Heemraadlaan gereden en daar de metro gepakt, scheelt een kwartier in mijn voordeel, maar ik maak kosten terwijl ik al het woon-werk verkeer met het OV vergoed krijg. Daardoor pak ik toch altijd maar de bus naar Zuidplein…
 
Hallo stelletje westerlingen :+ _O-

Hoe is het daar?
Hier in Twente bevalt het uitstekend, afgelopen maanden heeft de xjr groot onderhoud gehad aan de voorvork en de schokbrekers achter vervangen door Öhlins volledig instelbaar. Rijd weer als een nieuwe :t:]*O*
Voorvork is volledig gereviseerd.
Voorspatbord gespoten
Dashboard laten wrappen in zwart
Nieuw zwart stuur
Nieuwe Moto-Master remschijven
Veel boutjes vervangen door titanium boutjes
Etc , en er komt nog een K-Factory secundaire koppelings unit aan vanuit Japan
 

Bijlagen

  • IMG_20230316_181149_965.jpg
    IMG_20230316_181149_965.jpg
    466,3 KB · Weergaven: 13
  • IMG_20230306_164947.jpg
    IMG_20230306_164947.jpg
    228 KB · Weergaven: 13
  • IMG_20230306_175732.jpg
    IMG_20230306_175732.jpg
    133,3 KB · Weergaven: 14
  • IMG_20230314_161326.jpg
    IMG_20230314_161326.jpg
    176,9 KB · Weergaven: 15
  • IMG_20230314_161335.jpg
    IMG_20230314_161335.jpg
    208,7 KB · Weergaven: 15
  • IMG_20230314_161420.jpg
    IMG_20230314_161420.jpg
    163,2 KB · Weergaven: 15
  • IMG_20230314_161429.jpg
    IMG_20230314_161429.jpg
    235,7 KB · Weergaven: 12
  • IMG-20230314-WA0000.jpeg
    IMG-20230314-WA0000.jpeg
    112,2 KB · Weergaven: 13
Hierbij wil ik jullie uitnodigen voor een rit die ik gemaakt heb op Zondag 30 April
Het startpunt is bekend BP tankstation Twello , daar krijgt iedereen het tussen punt te horen en mag iedereen zelf bepalen hoe daar te komen , met een groep of alleen . Op de tussen stop krijgt iedereen het eind punt te horen van de rit.
Je kunt je aanmelden op de FB pagina van deze motorrijders groep of je meld je bij mij aan als extern.
Omdat jullie van een flinke afstand moeten komen bied ik jullie aan om hier bij mij te komen op Zaterdag 29 April en hier te blijven overnachten , Mochten jullie komen en willen jullie evt Maandag 1 Mei pas weer naar huis dan neem ik die dag vrij Maar dan moet ik dat wel weten voor 14 April ivm mijn werk. ik heb hier 1 matje en 1 matras , 1 deken en 1 slaap zak.

 
Hoop sirenes in het dorp vandaag.
Categorie hoe krijg je het voor elkaar.

Hoop dat de chauffeur ok is.

Vrachtwagen gekanteld op Schuddebeursedijk
Bekijk bijlage 1859855
Chauffeur is gereanimeerd, dus zal wel niet bij kennis geweest zijn toen het gebeurde

 
Iedereen aan het genieten van het motor weer?
Ik twijfelde, maar heb hem in de garage laten staan, de eerste dag na de nachtdienst ben ik vaak wat duf.
De SV een klein beurtje gegeven, is ie ook klaar voor Assen over 2 weken :t
 
Denk bestel een camera . Leveren ze enkel vanuit UK. Dus 170 euro en dan nog ff 21% BTW. Invoer zou 0% zijn want het is elektronica. Bedrijf leverd ook enkel vanuit daar ...
 
Ik heb nieuwe bandjes besteld, de oude konden nog wel mee maar dacht, laat ik het seizoen goed beginnen.
Pirelli Scorpion Rally STR..
Een band moet vooral goed zijn, maar het oog wil ook wat.
Bekijk bijlage 1860702
Ook nog voor zitten kijken om net wat meer style te geven aan de moto. Enkel rammelt dit wel op hoge snelheid denk ik? Ben benieuwd wat je ervaring is.
 
De ZRX heeft weer een nieuwe accu nodig en dacht geef Nr1motor nog een kans om te doen wat ze adverteren, voor 22:00 besteld, morgen in huis.
Net als vorige keer is het spul nu nog niet eens ingepakt voor verzending, een mooi lokkertje voor hogere prijzen.
Dat was de laatste keer voor mij, ergens anders goedkoper en ook in 3 dagen in de bus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan