Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Avond!!!

Morgen nog iemand rijden???

Ze staat er klaar voor!!!
 

Bijlagen

  • 20240308_180419.jpg
    20240308_180419.jpg
    549,3 KB · Weergaven: 0
Reed vanmorgen op de scooter naar mijn werk, lag weer een überdikke verse pekellaag over de paden. Kon alleen niet zien of het ook op de gewone wegen lag…
 
Aangezien het iets dichterbij is vanuit jullie regio; iemand ervaring met/bij Gerrits Motoren in Goes?

Ik heb de zoek functie gebruikt, maar kan moet echt wat vinden op MF.

Schijnt naast Ruud Fredriks te zitten
 
Recenties zijn hoofdzakelijk positief en negatieve zitten er ook tussen. Maar dat zal waarschijnlijk bij elke motorzaak wel zo zijn.
Ik denk dat je inderdaad nooit alleen positieve dingen hoort. En negatieve zaken worden 7x zo snel gedeeld als positieve.
Was meer aan het bekijken of het geen zaak is zoals bijvoorbeeld Jet Cars bij auto's is
 
Aangezien het iets dichterbij is vanuit jullie regio; iemand ervaring met/bij Gerrits Motoren in Goes?

Ik heb de zoek functie gebruikt, maar kan moet echt wat vinden op MF.

Schijnt naast Ruud Fredriks te zitten
Ik zou lekker lokaal blijven - Motorport Rockanje kan je goede zaken doen , niet altijd de goedkoopste maar wel een hele goede service .
Nee ik word niet door hun gesponsoord !
 
Ik zou lekker lokaal blijven - Motorport Rockanje kan je goede zaken doen , niet altijd de goedkoopste maar wel een hele goede service .
Nee ik word niet door hun gesponsoord !
Is voor mij ook niet lokaal; woon in Den Haag. En zag een aantal interessante fietsen bij Gerrits, vandaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan