Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

klaar? Dat ziet er niet echt "klaar" uit :P
Voor vandaag stond demontage op het programma, nu wachten op Rooske die er andere veren en binnenpoten in gaat schroeven.

20200216_125311.jpg
 
Het wordt gewoon maat 54, past ie niet meer dan is het mijn eigen schuld.
Ik ben gisteravond meteen maar gestart met minder vet eten en vandaag wel erg sacherijnig volgens mijn vriendin, komt door dat dieet denk ik.. :+
Wit was ook nog een (goedkopere) optie, maar gezien de rode fietsen ga ik maar voor de laatste.

1581869574602.png


1581869521399.png
 
Heb je de raim air modificatie al toegepast op je fiets. Dus die klep er uit, boven afdoppen zodat je altijd de 100% lucht toevoer krijgt.
Die werkt goed en de motor klinkt ook beter van onderuit.
Klinkt beter? Ik denk niet dat je verschil gaat merken met deze toeters achterop..


1581870406406.png
 
Klinkt beter? Ik denk niet dat je verschil gaat merken met deze toeters achterop..


Bekijk bijlage 1466574
Ga je wel merken, aanzuig geluid wordt zwaarder en inlaat geluid hoor je stukken beter op de motor dan uitlaat :).
+ met de goede afstelling meer koppel onderin, mijn sp2 wilde altijd graag met zijn neusje de lucht in :)
Die mis ik toch wel een beetje, wat een mooie fiets was dat.
 
Kan ik een sp rijder nog blij maken met een RC51?
20200216_204726.jpg

Ga een beetje opruimen.

De bonneville's t100 en 2x t120.
R1, zx10, gsxr, honda NR, aprilia RSv's mogen ook weg.

De kast zelf waarschijnlijk ook (nog even over slapen), incl de motoren dus, op een paar na
20200216_204405.jpg
 
Mooi pak Martijn! Gaaf. Dainese zit zo lekker haha
Echt geweldige pakken. Ga je geen spijt van krijgen.


Kijk eens wat ik gister heb uitgespookt;

20200216_203814.jpg

Stuk makkelijker te monteren dan de Hepco's. Uitlaat hoeft er niet voor af én het zat vrij snel allemaal uitgelijnd.

Nu alleen het bovenste stuk nog daar hadden we geen tijd meer voor.
Het was al 20.30u en er moest nog gegeten worden :')

En dan binnenkort even langs goedhart rijden om m te laten zien met passende beugels :P
 
Mooi pak Martijn! Gaaf. Dainese zit zo lekker haha
Echt geweldige pakken. Ga je geen spijt van krijgen.


Kijk eens wat ik gister heb uitgespookt;

Bekijk bijlage 1466719

Stuk makkelijker te monteren dan de Hepco's. Uitlaat hoeft er niet voor af én het zat vrij snel allemaal uitgelijnd.

Die beugels zijn nog mooier ook.
Het pak zit goed (strak), lekker geventileerd en aan alles zie je dat Dainese een stap hoger zit dan bijv Alpinestars. Ik ben fan.
 
Mooi pak Martijn! Gaaf. Dainese zit zo lekker haha
Echt geweldige pakken. Ga je geen spijt van krijgen.


Kijk eens wat ik gister heb uitgespookt;

Bekijk bijlage 1466719

Stuk makkelijker te monteren dan de Hepco's. Uitlaat hoeft er niet voor af én het zat vrij snel allemaal uitgelijnd.

Nu alleen het bovenste stuk nog daar hadden we geen tijd meer voor.
Het was al 20.30u en er moest nog gegeten worden :')

En dan binnenkort even langs goedhart rijden om m te laten zien met passende beugels :P
Mooi setje beugels, zouden er eigenlijk standaard op moeten zitten, smoelt altijd wel lekker op dat type motoren :9
 
Donderdag met de vele regen mijn tank zo goed als leeg gereden. :]
Geen zin om onderweg of thuis te tanken, ik vertrouw op het perfecte BMW meetsysteem voor de inhoud.
En de kans dat er water inloopt is ook groot als alles zo drijfnat is.

Afgelopen vrijdag naar een afspraak, ik zou om 13.00 vertrekken, maar het werd natuurlijk wat veel later.
In het dorp naar het onbemande tankstation .. pinpas in de automaat .. E5 gekozen .. transactie afgebroken. :?
Daarna kwam ik vijf keer niet eens langs het startscherm.

Ondertussen liep de tijd stevig door en ik was al een half uur te laat vertrokken naar mijn idee

Na wat lieve woorden maar opgestapt en voorzichtig naar de volgende pomp. :P
Zes kilometer op een halve liter moet ook wel kunnen bij een verbruik van 1:28. :Y

Bij de pomp aangekomen zie ik een wachtrij, en een onbekende vrachtwagen links die beide pompen bezet.
Ik neem aan dat ze met werkzaamheden bezig zijn, maar ik kijk even later in de wagen en zie twee man een boterham eten. :?
Voordat ik ze aan kon spreken kon ik de motor naar rechtsvoor duwen.
Maar vreemde situatie was dit. 8)7

Het kwam ook ff niet uit, maar uiteindelijk maar een paar minuten te laat in Berkel en Rodenrijs.
Weer lekker gereden met de baby BMW. :]

IMG_20191211_170511_DRO.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik had zin om met de S1000RR te gaan sinds de circuitdag begin september vorig jaar. :? Verbaasde mijzelf
Bepaald geen motor voor met zijn tweetjes, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Alleen de duosteunen heb ik er vorig jaar afgehaald. En op de HP2 past ook geen duo.

En aangezien ik mijn zoontje ging ophalen worden worden dilemma's soms makkelijk gemaakt. Moest en kon alleen met de GS. :P

DSC_2158.jpg DSC_2164.jpg
@S1000RR in 2019 goudkleurige Aliexpress imbusjes voor een fiets. :9
 
Laatst bewerkt:
Mooi setje beugels, zouden er eigenlijk standaard op moeten zitten, smoelt altijd wel lekker op dat type motoren :9

Zit standaard wel op de Adventure sports versie. Maar goed die is nog hoger en zwaarder dus dat was voor mij geen optie. Zeker omdat ik het overige pakket niet nodig heb voor woonwerk (adventure sport is meer op de offroader gericht)

Motormeiden :$ stoere review van de mini GS.


Whehe ik volg die kliek op FB.
Poosje terug promootten ze een beentas waar je heel veel in kon stoppen. Sleutels, flesje drinken, portemonnee, make-up, agenda, telefoon etc.
Ik reageerde dat ik het raar vond dat ze mensen aanspoorden om zoveel mogelijk teringzooi daar in te stoppen omdat het met vallen nogal gevaarlijk is.

Antwoord was; "ligt eraan welke kant je valt" :')

Ik ben zo blij dat je de keus hebt waar je op valt. Ik denk dat ik mn helm ook maar thuis laat. ik kies voor vallen op mn knie :+

Vervolgens bleek ook nog dat het beentasje regelrecht van Ali komt _O-
 
Whehe ik volg die kliek op FB.
Poosje terug promootten ze een beentas waar je heel veel in kon stoppen. Sleutels, flesje drinken, portemonnee, make-up, agenda, telefoon etc.
Ik reageerde dat ik het raar vond dat ze mensen aanspoorden om zoveel mogelijk teringzooi daar in te stoppen omdat het met vallen nogal gevaarlijk is.

Antwoord was; "ligt eraan welke kant je valt" :')
Ik ben zo blij dat je de keus hebt waar je op valt. Ik denk dat ik mn helm ook maar thuis laat. ik kies voor vallen op mn knie :+
Vervolgens bleek ook nog dat het beentasje regelrecht van Ali komt _O-


Mooi filmpje over! Deze vent volg ik zeker wel, goede en leuke filmpjes. Zit genoeg tijd in, en beetje humor! Woorspelingen enzo!

Fortnine!
 
Terug
Bovenaan Onderaan