Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Enigzins een geintje hoor Coert.. maar ik bazuin het verder niet overal rond.
Drie keer gemerkt dat zelfs een post op MF tegen je gebruikt kan worden (voor de rechter) (vreemde bezoeker aan de deur). :')
Okee, geen probleem verder hoor. ;)
Als je mijn quote uit je bericht haalt, weet niemand het verder. Behalve je kennissen dan.
Ik snap wat je bedoeld met je bericht en weet dat het je al voor de voeten is gegooid destijds.
:t:)
 
Dan moet je even een dagje bij onze managers op de verdieping rondlopen, dan word je wel even wakkergeschud. ..
Dat lijkt mij nou eens supergaaf, stage lopen op de diverse afdelingen bij jouw werk. :Y
Het is vast een compleet andere wereld dan een productiebedrijf/fabrikant in de maakindustrie.
Maar zeker interessant. :Y ;)

Ik ken(de) een hoge piet van buitenlandse zaken die een zoon via haar netwerk bij de provincie van Zuid Holland liet belanden voor stage.
Nadat hij zijn diploma had behaald kon hij bij de afdeling blijven werken. Zijn kostje was gekocht.
Maar meneer had er geen zin in.. teveel mensen die niets deden was zijn ervaring.
De ene was druk, de ander alleen maar naar buiten aan het kijken. _O-

Hij wilde iets doen met zijn leven. :Y
 
Okee, geen probleem verder hoor. ;)
Als je mijn quote uit je bericht haalt, weet niemand het verder. Behalve je kennissen dan.
Ik snap wat je bedoeld met je bericht en weet dat het je al voor de voeten is gegooid destijds.
:t:)
Iemand bij naam noemen is ook bij uitstek de beste wijze van communicatie.
Het is goed bedoeld en komt ook goed over Kees. ;)
 
Als ex Zeeuw deze besteld, leuk geintje .

00-04-50-sons-oz.jpg
 
Als ex Zeeuw deze besteld, leuk geintje .

Bekijk bijlage 1509408

Mag ik niet dragen, nooit gewoond, niet daar geboren. Ondanks dat mijn familie uit Zeeland komt.

Hosternokke......dat zei mijn opa vroeger wel vaak.

Gelukkig is er ook een Rotterdamse versie van deze shirts. Denk dat ik die maar ga bestellen
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een revisie setje voor de achterrem, ga ik toch ook maar gebruiken.
En ook nog maar een koppelingset kopen, had de leiding wel vervangen, maar deze drap kan je niet flushen.

Zaterdag het circuit op, voorspellen nu regen en onweer :t.


:+
 
iemand nog een goede lunch tip in Brielle? neem mijn broertje mee op stap over 2 weken en zoek nog een plekkie om wat te eten tussen de middag :)
 
Volgens mij had ik deze nog niet geplaatst, foto's op het strand, even na zonsondergang. 27 mei.
hugsmiley.gif
 
Laatst bewerkt:
iemand nog een goede lunch tip in Brielle? neem mijn broertje mee op stap over 2 weken en zoek nog een plekkie om wat te eten tussen de middag :)
Wel onderweg er naartoe, als je Spijkenisse uit rijd richting Geervliet heb je bij de stoplichten aan de rechter zijde de Golden Arches, daar hebben ze aardig wat lekkere dingen op het menu staan👌🏼






:+
 
iemand nog een goede lunch tip in Brielle? neem mijn broertje mee op stap over 2 weken en zoek nog een plekkie om wat te eten tussen de middag :)
Het centrum zit vol tentjes, dat komt altijd goed. :Y

De hoofdwacht vond ik altijd wel prettig en gezellig, ruim terras en niet zo dicht tussen de gebouwen. Beetje overzicht.
Het lijkt ook wel of de horeca steeds beter geworden is. Alles is lekker en mooi opgediend.

 
Laatst bewerkt:
Probleem is dat ik van tevoren moet reserveren :P vanwege de Corona enzo. Dus kan niet op de bonnefooi het centrum in lopen
Zo snel kan ik zien dat Chez Andre en de Hooghcamer iig beschikbaar zijn voor lunch reservering.
Maar dacht vraag ook even aan de VP experts of zij nog tips hebben :P
 
Niet voor niets bezig, pudding ipv remvloeistof... 🧐

Bekijk bijlage 1509605

Bekijk bijlage 1509615
Bij welke motor was dit? 8)7 _O-

Het was iets meer nodig dan mijn remvloeistof twee weken geleden. :Y :+

DSC_2523.jpg

Ik doe het toch wel ieder jaar tot hoogstens om het jaar, of in het jaar van aankoop.
Bij de BMW Motorrad dealer doen ze het elke twee jaar.

En mijn auto heb ik al vier jaar, daar is het nog nooit gebeurd.
Vroeg het laatst aan de garage om het maar gelijk bij de APK te doen..
Maar die extra omzet pakte hij niet eens.. kreeg de auto terug met een meting van de vloeistof OK. :)
 
Probleem is dat ik van tevoren moet reserveren :P vanwege de Corona enzo. Dus kan niet op de bonnefooi het centrum in lopen
Zo snel kan ik zien dat Chez Andre en de Hooghcamer iig beschikbaar zijn voor lunch reservering.
Maar dacht vraag ook even aan de VP experts of zij nog tips hebben :P
Ik heb nu vier keer een terras genomen zonder reservering.
Maar dat was niet in het weekend.. moet je niet alleen reserveren om binnen te eten. :?

Aha.. In verband met COVID-19 zijn voor bezoek aan het restaurant of ’t terras van De Hoofdwacht beperkende maatregelen van kracht.
Met onze Corona spelregels borgen we uw en onze veiligheid
(lik,lik, niet boos worden beste klant).
 
Bij welke motor was dit? 8)7 _O-

Het was iets meer nodig dan mijn remvloeistof twee weken geleden. :Y :+
De Honda natuurlijk, je dacht toch niet dat dit bij een Duc voorkomt..
Toen ik de leidingen verving voor omvlochten exemplaren kwam er al wat troep uit, maar na 500ml er doorheen gejast te hebben was het kraakhelder.
Wel de revisie sets besteld, mocht de fiets niet goed remmen, maar niks gemerkt.
Voor de eerste rit alles nagelopen, ververst, nieuwe blokken, vering en banden. Nul issues gehad in 1000km, alleen een dikke glimlach op m'n smoel *D.

Omdat het toch slecht weer was heb ik de klauwen voor de fun er af gehaald, fun bleek dus noodzaak.
M'n maat heeft in 15 jaar nog geen 10k gereden met de SP, de laatste 3 jaar misschien 200km wegens gezondheidsklachten.
Wel elk jaar nieuwe olie en om de zoveel jaar naar Motoport voor een grote beurt en tig keer per jaar poetsen.
Waarschijnlijk verwacht niemand zulke problemen met 25k op de teller, zou juist moeten als je weet dat een fiets 20 jaar oud is en zo weinig beweging heeft gehad.
 
_O- _O-
Das een mooi partijtje hout :)
Ga je alles zelf doen? Het is er nu wel een goede temperatuur voor, ipv dat je in 25+ graden moet staan zwoegen
 
Opgepast voor verre ritten in het buitenland..

De politie in Abu Dabi heeft sinds kort de Ducati Panigale V4 onder de kont. :P

Knipsel.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan