Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Wij zijn aan het kijken voor het verhuizen. en aantal vragen.
Mogelijk wordt volgende huis met Houten vloeren, voor nadelen?

en @Ghetto Bassie Hoe doe je dat met overgaan ? Kwa inschrijven waar je woont, gas water licht etc ?

thanks!
 
Wij zijn aan het kijken voor het verhuizen. en aantal vragen.
Mogelijk wordt volgende huis met Houten vloeren, voor nadelen?

en @Ghetto Bassie Hoe doe je dat met overgaan ? Kwa inschrijven waar je woont, gas water licht etc ?

thanks!

Spannend, waar wil je naartoe verhuizen?
Ik heb een jaar.of tien in Groenewoud gewoond, huis met houten verdiepingsvloeren.
Kraakt als een malle, maar het hele huis was van hout dus dat werkt nogal.
 
We hebben huizen gezien in Spijk maar ook in heenvliet bijvoorbeeld. we kijken goed rond :)
Alleen die in heenvliet heeft enkel de vloeren van hout.
 
Wij hadden een hard houten vloer, opzich ging dat prima.
Je ziet er wel snel krassen op, en echt warm is het ook niet.
Vaak kan hout en vloerverwarming niet samen.
En het wil nog wel eens werken, als het niet goed gelegd is krijg je snelheids drempels in je woonkamer :)
 
Wij zijn aan het kijken voor het verhuizen. en aantal vragen.
Mogelijk wordt volgende huis met Houten vloeren, voor nadelen?

thanks!
Als het onder de vloer (kruipruimte) snuf droog is dan is het prima. Kijk waar de balken in de muur steken of ze daar geen verwering of rot tonen. Dan is het prima.
 
We hebben huizen gezien in Spijk maar ook in heenvliet bijvoorbeeld. we kijken goed rond :)
Alleen die in heenvliet heeft enkel de vloeren van hout.

Even voor de duidelijkheid 🙃.
Je bedoelt een vloer van hout, of een betonnen vloer met houten vloerbedekking?

Houten vloer hoeft zeker geen no go te zijn.
Vaak zie je wel dat, omdat het oudere woningen zijn, er ook geïnvesteerd moet worden in goede isolatie etc.
Als dat allemaal up to dat is dan is het mooi natuurlijk.

Eventuele krakende houten vloer kan je verhelpen door over de hele vloer multiplex platen te leggen en deze met véél schroeven op de bestaande vloer te fixeren.
 
Jeetje sterkte Peet! Ook klote dat je dan juist op zo'n moment met een auto zit die raar gaat doen.... :N
 
Jeetje sterkte Peet! Ook klote dat je dan juist op zo'n moment met een auto zit die raar gaat doen.... :N
Ja, herken dit ook.
Toen mijn vader in december '19 op sterven lag startte de HP2 het eerste kwartier niet om vier in de nacht.
Kwam ongeveer een half uur te laat, maar het was ook wel goed zo, hij had een enorme doodstrijd gehad op het laatst.
Niemand kon wat voor hem doen, elke aanraking was pijnlijk en hij leek er niet bij.
Hij voelde nog wel warm toen ik binnenkwam. :)
 
Wij zijn aan het kijken voor het verhuizen. en aantal vragen.
Mogelijk wordt volgende huis met Houten vloeren, voor nadelen?

en @Ghetto Bassie Hoe doe je dat met overgaan ? Kwa inschrijven waar je woont, gas water licht etc ?

thanks!
Je kunt altijd een bouwkundige inspectie met rapport laten uitvoeren.

Al zegt dat niet alles, collega heeft net de sleutels van zijn huis en haald de vloer er uit, blijkt er een houtenvloer (de draagvloer dus) onder te liggen wat niet vermeld was.
Nu is dat niet zo probleem behalve dat de halve vloer balken door gerot zijn bij de muren en dat staat niet in het rapport.
Met een excuus ja we konden niet onder de vloer (wat onzin is) ze wilde het niet.

Die moet het nu ook uit gaan vechten.

Wat voor huis heb je in heenvliet gezien? Zo drive in woning toevallig?

Spijk zou ik persoonlijk niet meer heen verhuizen wat een zooitje is het daar zeg.
 
Verborgen gebreken is altijd een dingetje...
Vaak is het beetje handjeklap van de verkopende partij en de verzekering, en jij wordt er niet wijzer van..
 
Je kunt altijd een bouwkundige inspectie met rapport laten uitvoeren.

Al zegt dat niet alles, collega heeft net de sleutels van zijn huis en haald de vloer er uit, blijkt er een houtenvloer (de draagvloer dus) onder te liggen wat niet vermeld was.
Nu is dat niet zo probleem behalve dat de halve vloer balken door gerot zijn bij de muren en dat staat niet in het rapport.
Met een excuus ja we konden niet onder de vloer (wat onzin is) ze wilde het niet.

Die moet het nu ook uit gaan vechten.

Wat voor huis heb je in heenvliet gezien? Zo drive in woning toevallig?

Spijk zou ik persoonlijk niet meer heen verhuizen wat een zooitje is het daar zeg.

Wij wonen nu een maand of negen weer in Spijk.
Heerlijk wonen vlakbij het centrum.
Maar de andere wijken? Nee dank je.
Ook Maaswijk zouden we niet willen wonen.

En idd, altijd bouwkundige keuring uit laten voeren, zeker bij de oudere woningen.
 
Ja, herken dit ook.
Toen mijn vader in december '19 op sterven lag startte de HP2 het eerste kwartier niet om vier in de nacht.
Kwam ongeveer een half uur te laat, maar het was ook wel goed zo, hij had een enorme doodstrijd gehad op het laatst.
Niemand kon wat voor hem doen, elke aanraking was pijnlijk en hij leek er niet bij.
Hij voelde nog wel warm toen ik binnenkwam. :)

Mijn vader is gelukkig rustig ingeslapen.
Maar echt, wat kunnen mensen verschrikkelijke laatste jaren hebben..
Een van de redenen waarom ik gestopt ben met roken, wil wel een beetje mijn best doen om niet te eindigen met verschrikkelijke kwalen.
 
We hebben huizen gezien in Spijk maar ook in heenvliet bijvoorbeeld. we kijken goed rond :)
Alleen die in heenvliet heeft enkel de vloeren van hout.

leuk! Toevallig hier opzoek naar eerste huisje ook aantal kandidaten in Spijk city gezien ... staan we dalijk bij dezelfde te gluren hahaha
 
Geen idee is nog nieuw voor ons maar het zou loopafstand tot metro moeten zijn

zal zo even inloggen de app ligt plat
 
Mijn vader is gelukkig rustig ingeslapen.
Maar echt, wat kunnen mensen verschrikkelijke laatste jaren hebben..
Een van de redenen waarom ik gestopt ben met roken, wil wel een beetje mijn best doen om niet te eindigen met verschrikkelijke kwalen.
Mijn vader heeft in alle jaren weinig geleden, in een redelijke gezondheid, en was gelukkig tot een week voor zijn overlijden goed aanspreekbaar. We hebben samen ook alles kunnen regelen voor de uitvaart.
Twee weken van tevoren nog het crematorium bezocht.
Ik kon indertijd nog niet geloven dat hij echt aan het eind was.

Toen er gestopt werd met medicijnen voor de lange termijn, hoge bloeddruk, etc, ging het ineens razendsnel.
Mede door de hoge dosis morfine werd de kwaliteit van leven snel minder.
De laatste week was niet zo prettig, vaak in een andere wereld en bijna constant gillen van de pijn.
Ik heb nu een idee hoe een lekkende hartklep voelt. ;)
 
Laatst bewerkt:
leuk! Toevallig hier opzoek naar eerste huisje ook aantal kandidaten in Spijk city gezien ... staan we dalijk bij dezelfde te gluren hahaha
Zou je in het centrum moeten kijken, omgeving Mackaystraat/van Hogendorpstraat, erg leuk wijkje in het centrum. Als je over de drempel van je deur struikelt, lig je zo in het winkelcentrum of aan de andere kant het metrostation... :t
 
Wij zijn aan het kijken voor het verhuizen. en aantal vragen.
Mogelijk wordt volgende huis met Houten vloeren, voor nadelen?

en @Ghetto Bassie Hoe doe je dat met overgaan ? Kwa inschrijven waar je woont, gas water licht etc ?

thanks!
Heb mijn leveranciers gewoon gecontact en de adreswijziging doorgegeven. We zijn al ingeschreven in de nieuwe gemeente, dat kan allemaal online. Net als met je post, wat nog niet de adreswijziging heeft doorgekregen, kan je allemaal een aantal weken door PostNL door laten zenden naar je nieuwe adres.
 
Zou je in het centrum moeten kijken, omgeving Mackaystraat/van Hogendorpstraat, erg leuk wijkje in het centrum. Als je over de drempel van je deur struikelt, lig je zo in het winkelcentrum of aan de andere kant het metrostation... :t

Weet niet wat je budget is, staat bij mij in de buurt een aardig huis te koop, in de Vliet straat.
Vlakbij markt en centrum, en kerk, voor het geestelijk voer.
Huis kost wel 350k , en dat vind ik best veel voor een tussenwoning.
 
Weet niet wat je budget is, staat bij mij in de buurt een aardig huis te koop, in de Vliet straat.
Vlakbij markt en centrum, en kerk, voor het geestelijk voer.
Huis kost wel 350k , en dat vind ik best veel voor een tussenwoning.
Mijn budget ligt 100K lager helaas hahah maar wel bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan