Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Klopt! Woon al mn hele leven in de Hoekschewaard dus weet ze ook allemaal te vinden haha. Tussen Sgravendeel en Puttershoek staat ook regelmatig een "undercover" auto te flitsen.
Op de N217 zeker? Ik rij altijd naar m'n werk in s'Gravendeel vanuit Puttershoek over de molendijk, zie er daar nooit 1 staan.
 
Net nog even een klein rondje gereden, waarschijnlijk ook nog een flitspaaltje meegepikt op de dijk bij Zuid Beijerland. Wist dar er nog ergens eentje stond, maar niet precies waar. Was ‘m aan het zoeken, maar zat aan de verkeerde kant van de weg te zoeken. 🙄 Reed niet echt bizar hard, naast de paal zat ik op 76, gelijk vol in de ankers met mijn ballen in de tank, nu maar hopen dat de schade nog meevalt... :/
Welkom in de Hoekse Waard. _O-

Hoe stiller de omgeving hoe meer de controles zijn. :?
 
Zo lijkt het nog wel mee te vallen, ziet er verder wel netjes uit :t
Bij de foto van het achterspatbord met kettingscherm schrok ik mij helemaal de rambam vorig jaar.
Zo scheef boven de ketting, dat ik dat bij montage niet gezien had. 8)7

DSC_3350.jpg


Daar moest aan de achterzijde wel een busje tussen dacht ik.
Dus speciaal de hoes er af, niets te zien er recht achter.
Dat geloof je gewoon niet. :? _O-

Bij de carbon kappen onder het frame vind ik het wel raar dat het losse deeltje van de oude overgezet moet worden. :)

DSC_3884.jpg
 
Even een vraag tussendoor. Ik kan een leuk bankje krijgen van iemand in Oud-Beijerland, maar hij past niet in m'n Twingo.
Is er hier iemand die een grotere auto heeft, of 1 met aanhanger(zelf heb ik geen trekhaak helaas) die me kan helpen het bankje naar Puttershoek te rijden vanuit Oud-Beijerland?
 
Klopt! Woon al mn hele leven in de Hoekschewaard dus weet ze ook allemaal te vinden haha. Tussen Sgravendeel en Puttershoek staat ook regelmatig een "undercover" auto te flitsen.

Als ik vanaf Oud-Beijerland naar de pont rij kom ik er ook wel eens 1 tegen. Soms zou ik wel heel dicht bij huis willen werken dan hoef je jezelf daar niet aan te ergeren. Maargoed die keus heb ik niet. Zit de komende paar jaar nog vast aan industrieterrein de bosschen.
 
Even een vraag tussendoor. Ik kan een leuk bankje krijgen van iemand in Oud-Beijerland, maar hij past niet in m'n Twingo.
Is er hier iemand die een grotere auto heeft, of 1 met aanhanger(zelf heb ik geen trekhaak helaas) die me kan helpen het bankje naar Puttershoek te rijden vanuit Oud-Beijerland?
Ik ben bang dat het met een volkswagen up niet veel beter gaat zijn haha
 
Als ik vanaf Oud-Beijerland naar de pont rij kom ik er ook wel eens 1 tegen. Soms zou ik wel heel dicht bij huis willen werken dan hoef je jezelf daar niet aan te ergeren. Maargoed die keus heb ik niet. Zit de komende paar jaar nog vast aan industrieterrein de bosschen.
Haha ja dat snap ik. Toch vind ik het in de hoekschewaard gelukkig nog wel meevallen vergeleken met sommige andere locaties. Zeker als je de leuke wegen een beetje weet te vinden ;)
 
Even een vraag tussendoor. Ik kan een leuk bankje krijgen van iemand in Oud-Beijerland, maar hij past niet in m'n Twingo.
Is er hier iemand die een grotere auto heeft, of 1 met aanhanger(zelf heb ik geen trekhaak helaas) die me kan helpen het bankje naar Puttershoek te rijden vanuit Oud-Beijerland?

Ik heb wel een aanhanger voor je (alleen moet je wel even de verlichting werkend maken). Ik heb alleen geen trekhaak. Maar je mag 'm lenen hoor.
 
Even een vraag tussendoor. Ik kan een leuk bankje krijgen van iemand in Oud-Beijerland, maar hij past niet in m'n Twingo.
Is er hier iemand die een grotere auto heeft, of 1 met aanhanger(zelf heb ik geen trekhaak helaas) die me kan helpen het bankje naar Puttershoek te rijden vanuit Oud-Beijerland?
Dat hok van mij is niet veel groter, om wat voor een formaat hebben we het?
 
51°45'54.8"N 4°26'37.6"E

Heb recent nog langs deze flitspaal gereden, maar tot nu toe geen boete binnen gehad.
Reed wel naar hem toe, maar het koekblik heeft voor gewoon een kentekenplaat, en reed bijna zeker iets boven de 50, misschien mazzel gehad.
Verderop op de dijk staat er nog eentje (richting Oud Beijerland). Een vriendin van vroeger woonde daar vlakbij...
 
Het bankje is 1,65 lang, en 90cm hoog. Niet echt groot dus. Een 2 zitter.
Dat gaat ‘m bij mij ook niet worden, steekt ie zowat voor de helft uit de kofferbak... :/ Dacht nog ff aan de aanhanger van mijn ouweheer, maar dat formaat heb je ook niet veel aan, kan je er net een kussen in kwijt :')
 
Even online inloggen op CJIB met je DigiD, dan kun je zien of hij al online staat. Dan weet je het eerder dan dat de brief binnenkomt O-) Ik kijk er regelmatig even, dan weet ik alvast of ik geld apart moet houden :+
Heb ik gedaan, maar er staat niets in, weet niet hoe lang dat tegenwoordig met dat digitale gebeuren nodig heeft om verwerkt te zijn?

Misschien reed ik door het afremmen al een stuk minder hard dan de teller aangaf, die was nog zakkende nl.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee hoe snel het gaat, maar meestal staat het er wel na 3-4 dagen in met die digitale kasten tegenwoordig. Heb er gelukkig nog niet heel veel ervaring mee :+ Tegenwoordig kun je met de Post.nl app ook 's morgens zien welke brieven die dag binnen komen incl. foto's. Daar wil er ook nog wel eens bij zitten, maar die is dan voor de vrouw die in de auto rijdt. Die heeft minder tijd om geld apart te zetten haha
 
Dat is ie zeker, heeft ook de tegels voor m'n aanbouwtje aan de garage voor me geregeld. Echt fijne old-school kerel. 🙂
Dat liep ook anders dan gepland... die tweede rit hebben we nooit gemaakt, de dagh was om... Jij je tegels en ik zat zonder :) .
Maar het zou pas sneu zijn als dat een probleem had geweest, alles komt goed, ook dit
 
Terug
Bovenaan Onderaan