Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ik zie nergens de instelling voor de Sneeuw op me scherm...
Ook niet bij me voorkeuren, hoe heet deze grap?
 
Bij ons ging de stroom er om 1500 weer op.
Maar wat een prut site is dat stedin.net :N
Meldingen verdwijnen, stomme vragenlijst, ....
 
De melding kwam dat iedereen in Spijkenisse weer stroom had, enkele buren hebben op Twitter geschreven dat dat zeker niet het geval was .

Wat zegt de webcare van Stedin, als u dit nummer belt xxxxxx, dan komt er een monteur naar u toe.😆
 
Gaat ze een flinke duit kosten dit geintje. Onderstation heeft flink schade ,Die Aggegraten zijn gehuurd ,Mensen krijgen voor de eerste 4 uur al 35 euro terug gestort.. Was in ieder geval blij met de houtkachel en het gasfornuis.....
 
Gaat ze een flinke duit kosten dit geintje. Onderstation heeft flink schade ,Die Aggegraten zijn gehuurd ,Mensen krijgen voor de eerste 4 uur al 35 euro terug gestort.. Was in ieder geval blij met de houtkachel en het gasfornuis.....

Ze hebben jarenlang geluk gehad, kan een keer tegen zitten, gaat helaas wel gelijk om heel grote bedragen.
Ik begreep wel dat het hoogspanningsstation net was vernieuwd/gerenoveerd.

Hier een link naar een stroomstoring bij jouw voormalig werkgever, het rapport op deze site is blijkbaar gewoon openbaar.
Ook hier een explosie/brand in een relatief nieuw hoogspanningsstation, je zou bijna gaan denken aan vergelijkbare incidenten.
 
Toen was ik er net weg
Ze hebben jarenlang geluk gehad, kan een keer tegen zitten, gaat helaas wel gelijk om heel grote bedragen.
Ik begreep wel dat het hoogspanningsstation net was vernieuwd/gerenoveerd.

Hier een link naar een stroomstoring bij jouw voormalig werkgever, het rapport op deze site is blijkbaar gewoon openbaar.
Ook hier een explosie/brand in een relatief nieuw hoogspanningsstation, je zou bijna gaan denken aan vergelijkbare incidenten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan