Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Lekker weer de laatste dagen
 

Bijlagen

  • 2022-03-11 Motortochtje 60.jpeg
    2022-03-11 Motortochtje 60.jpeg
    127,3 KB · Weergaven: 14
Het is heerlijk weer inderdaad, en we zijn helaas hard aan de arbeit! nondeju.
Ach moet ook gebeuren toch!

maar mannen/ dames .. Allen rij veilig .. de "het is zomer ik pak me motor weer' zijn er ook weer.
Rechts inhalen en links over doorgetrokken strepen met een bloedgang.
Oftewel. de Orgaandonoren zijn er weer...

Pest is dat ik dan geblokkeerd wordt door zo'n aso... en we allemaal zo'n slecht beeld krijgen :(
 
maar mannen/ dames .. Allen rij veilig .. de "het is zomer ik pak me motor weer' zijn er ook weer.
Rechts inhalen en links over doorgetrokken strepen met een bloedgang.
Oftewel. de Orgaandonoren zijn er weer...

Pest is dat ik dan geblokkeerd wordt door zo'n aso... en we allemaal zo'n slecht beeld krijgen :(
Hahaha, zat erop te wachten, wel correct geobserveerd, ik zag de hayabusas met verlengde achteras en de 80+ers met hun zware harleys alweer kachelen hier.
 
Hahaha, zat erop te wachten, wel correct geobserveerd, ik zag de hayabusas met verlengde achteras en de 80+ers met hun zware harleys alweer kachelen hier.
Ik zat vanochtend achter een verlengde GSXR . Heel veel lawaai en poehah.. maar trok voor geen drol op..
En wel links zitten en om je heen kijken om te zien wie je ziet. Rillend in je gewone spijkerbroekje want het is nu toch nog best fris in de morgen.
 
Leven en laten leven, waarom zou je je er druk om maken :?
maak me er niet druk om, ik vertel alleen wat ik meemaak.
Je hoeft niet te antwoorden op me of het te lezen toch ? :) Doe je voortaan doorscrollen als je me naam ziet staan hahaha :)
 
Je hoeft het ook niet te typen, scheelt ons beide werk *O*
Dit is wel precies het beeld wat ik van mensen hoorde over het motorforum. Je deelt iets wat je meemaakt het dat wordt nooit gewaardeerd. Ligt dat dan aan hun of aan de mensen op het forum?
Anyhow ik blijf typen wat ik wil en als jij een probleem met mij heb > Happy go lucky! 🤣🤝
 
Vandaag ook lekker ritje gehad, binnendoor naar MotoPort, daar wat spullen gekocht en bakkie gedaan, binnendoor op weg naar huis stond op de rotonde bij Abbenbroek een motorrijdster die of gevallen was of een aanrijding had gehad, complete bovenkuip en koplamp etc was weg.
Arme kind had de tranen in haar ogen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan