Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ja ok, beter ook helemaal niet. Ik rijd niet door in de winter, dus kijk ik er wel weer naar uit om te gaan rijden. Als je dan aan het begin van het seizoen al je motor aan bonken rijd, wordt het psychisch een zwaar seizoen als je al die motoren lekker voorbij ziet komen…
 
Een triest verhaal voor de motorrijdster inderdaad.. Hopelijk komt alles goed voor haar.
Ik ben gisteren ook nog een rondje Voorne wezen doen. Op m'n z650, die ik ervoor gewassen heb.
Heb alleen een foto van het zedje na de wasbeurt, want ik ben nergens gestopt onderweg. Hij reed te lekker zullen we maar zeggen.
z650b2.jpg
 
Heb er nog nauwelijks mee gereden, oorzaak brandstof lekkage en 2x moeten lopen naar huis met dat lompe ding.
Zodra het rijdt is het lompe bijna weg.

Inmiddels is de lekkage als het goed is weg, de kranen zijn nieuw en carburateurs weer schoon. Lang niet rijden (de "winter") doet het niet goed voor het oude beestje.
 
Vandaag ook lekker ritje gehad, binnendoor naar MotoPort, daar wat spullen gekocht en bakkie gedaan, binnendoor op weg naar huis stond op de rotonde bij Abbenbroek een motorrijdster die of gevallen was of een aanrijding had gehad, complete bovenkuip en koplamp etc was weg.
Arme kind had de tranen in haar ogen.
Hoe laat was dat? Rond 4 uur toevallig?
 
Vandaag even ellebogenstoom gebruikt, RVS uitlaat was flink geel/ bruin uitgeslagen, zag er armoedig uit.

20220327_161323.jpg


Ellbogenstoom was voor de moeilijk bereikbare plekjes, deze jongen deed de rest.

hbm-260-39.jpg-1200x600-8ebf2ebc88.jpg
 
Vandaag even ellebogenstoom gebruikt, RVS uitlaat was flink geel/ bruin uitgeslagen, zag er armoedig uit.

Bekijk bijlage 1743051

Ellbogenstoom was voor de moeilijk bereikbare plekjes, deze jongen deed de rest.

Bekijk bijlage 1743052
Ziet er netjes uit :t Is dat zo’n polijst-poets apparaatje? Ik zoek er ook nog eentje, maar geen idee wat een beetje een goede is. Er zijn er met tig verschillende “sponzen“ er op, geen idee welke waarvoor is. Die van jou ziet er wel uit als een mooi handzaam formaatje…
 
Ziet er netjes uit :t Is dat zo’n polijst-poets apparaatje? Ik zoek er ook nog eentje, maar geen idee wat een beetje een goede is. Er zijn er met tig verschillende “sponzen“ er op, geen idee welke waarvoor is. Die van jou ziet er wel uit als een mooi handzaam formaatje…

Ik heb deze gekregen voor mijn verjaardag, ben er best tevreden over.
Gebruikte hem om koplampen te polijsten en heb er de carterdeksels van mijn Tomos mee gepolijst.

Er zitten twee accu's bij, die zijn redelijk snel leeg maar ook weer snel vol.
Voor het geld vind ik het een aanrader.
 
Terug
Bovenaan Onderaan