Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Echt waanzinnig, daar zou je toch niet weg willen. Mooie bouw, met een prachtige omgeving, overal waar je kijkt fantastisch uitzicht. :9
 
En een goeden avond allen :W

Eind van de middag te horen gekregen dat ik aangenomen ben voor de “hogere” functie *O* Wel wat gemengde gevoelens, heb nu een fantastische job, hele dagen buiten en fysiek aardig aan de bak en dat zal straks voornamelijk een binnenfunctie worden. Wel nog bij fysiek toezicht, dus ga wel kijken of er geregeld nog wat buiten te spelen valt. Maar eerst 1-2 jaar (incl stages) de opleiding in, zal medio september gaan starten *D
We kunnen elkaar de hand schudden, ik heb het aanbod ook geaccepteerd :t
Ik neem 1 maand onbetaald verlof als ik op vakantie ga, oftewel ik ben een maand werkloos en dan ga ik fris aan de slag bij de nieuwe werkgever, lekker vooruitzicht.
Alternatief was om vakantiedagen op te nemen en die dan terug te moeten betalen, netto scheelt het iets van 1000 euro, dan ben ik liever nog anderhalve week thuis bezig.
 
Ik had ontslag genomen omdat mijn baan niet was wat ik er van verwachte.
Ben onlangs benaderd om binnen het bedrijf wat anders te gaan doen.
Ipv van werktijden van 08 tot 18:00 nu van 08:30 tot 17:00 en geen minuut langer.

Salaris blijft hetzelfde, de uitdaging is nu administratieve processen te stroomlijnen en de planning daar in mee te nemen.
 
Ik had ontslag genomen omdat mijn baan niet was wat ik er van verwachte.
Ben onlangs benaderd om binnen het bedrijf wat anders te gaan doen.
Ipv van werktijden van 08 tot 18:00 nu van 08:30 tot 17:00 en geen minuut langer.

Salaris blijft hetzelfde, de uitdaging is nu administratieve processen te stroomlijnen en de planning daar in mee te nemen.
Dat klinkt interessant/uitdagender.
Hoop dat het wat is. Maar niet geschoten is ook mis. 🤞👍
 
We kunnen elkaar de hand schudden, ik heb het aanbod ook geaccepteerd :t
Ik neem 1 maand onbetaald verlof als ik op vakantie ga, oftewel ik ben een maand werkloos en dan ga ik fris aan de slag bij de nieuwe werkgever, lekker vooruitzicht.
Alternatief was om vakantiedagen op te nemen en die dan terug te moeten betalen, netto scheelt het iets van 1000 euro, dan ben ik liever nog anderhalve week thuis bezig.
Gefeliciteerd man *O*

Ik had ontslag genomen omdat mijn baan niet was wat ik er van verwachte.
Ben onlangs benaderd om binnen het bedrijf wat anders te gaan doen.
Ipv van werktijden van 08 tot 18:00 nu van 08:30 tot 17:00 en geen minuut langer.

Salaris blijft hetzelfde, de uitdaging is nu administratieve processen te stroomlijnen en de planning daar in mee te nemen.
Lekker Peet, dat zijn betere werktijden.
 
We kunnen elkaar de hand schudden, ik heb het aanbod ook geaccepteerd :t
Ik neem 1 maand onbetaald verlof als ik op vakantie ga, oftewel ik ben een maand werkloos en dan ga ik fris aan de slag bij de nieuwe werkgever, lekker vooruitzicht.
Alternatief was om vakantiedagen op te nemen en die dan terug te moeten betalen, netto scheelt het iets van 1000 euro, dan ben ik liever nog anderhalve week thuis bezig.
Gefeliciteerd, jammer dat het zo gelopen is maar ik snap je.
Succes met de nieuwe job.
 
Bijna klaar.

20220410_181110.jpg
 
Had bedacht een klein klusproject te kopen, zeg 1000€, allroad/offroad motor, hoeft niet mooi te zijn maar wel rijden en voor zover mogelijk veilig zijn. Blijkt nog een lastig verhaal te zijn, alleen maar wazige/shady websites te vinden... Nu de vraag bij motoport ook maar uitgezet, die komen nog wel eens wat tegen wat voor hun niet interessant is, maar wellicht voor mij nu wel.

The search continues.
 
Terug
Bovenaan Onderaan