Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Prachtig! Bizar he hoe groot de weersverschillen op korte afstand kunnen zijn in de bergen!
 
Schijn bedriegt, Hugo! De kleur is denk ik niet erg besmettelijk (van een afstandje). De laatste poetsbeurt is eigenlijk alweer te lang geleden.
 
Hallo

Kwam toevallig dit topic tegen en wat een prachtige foto's staan er hier! Ik heb laatst mijn motor weggebracht voor een polijstbeurt+coating. Kreeg daarbij ook nog een aantal prachtige foto's doorgestuurd waaronder deze:

 
Zo. Eerste rondje in het nieuwe jaar gereden! Na drie weken stilstaan in de garage was mn strommetje wel weer toe aan een rit...en ik ook! En andere motormuizen dachten er ook zo over. Lekker gezwaaid

Helaas bleven opklaringen uit en een foto van een grijze soep was nou ook niet echt fotogeniek. Volgende keer maar weer.

Zal wel weer ff duren met de onstuimige week die voor ons ligt met temperaturen die langzaam dalen naar het vriespunt met winterse ongemakken als gevolg.
 
Laatst bewerkt: