Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Heel erg mooi! Vooral die tweede foto
 
Tripje naar Oostende gemaakt (woon er niet zover van, maar kom er maar 1 of 2x per jaar)
Hier bij Fort Napoleon, ik kon niet dichterbij parkeren

 
[img=960,720,,,"CBR"]https/tweakers.net/ext/f/REVYzi2PqMX0A70lTHfeVFfk/full.jpg[/img]

Deze foto tevens gebruikt bij een foto-actie van Ten Kate op Facebook en daarmee WSBK kaarten voor Assen gewonnen
 
Dikke mist deze morgen. Thuis minder dan 30m zicht. Op en rond de luchthaven was het wel iets beter.



Alleen vraag ik mij af hoe een landende piloot deze lichten ziet met zo een mist. Zien die niet gewoon één grote lichtvlek?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Very nice Patrick!

Alles gaat tegenwoordig op de automatische piloot?
Deels automatisch. Een vliegtuig kan in principe volledig automatisch landen, maar wordt toch deels door een van de piloten gedaan. Er is wel het ILS (Ineligent Landing System), een soort van bakens aan de kop van de runway die een ideale aanvliegroute aangeven die het vliegtuig (en de piloten) volgen, om zo de ideale aanvlieghoek te maken.

(dit voor zover mijn kennis reikt en al dan niet juist is, maar dat is meer iets voor in het vliegtuigen topic).

Maar wat ik bedoel is, je gaat naar beneden, ziet niks van de runway en omliggende, en dan doemt er langzaam aan zo een rood witte lichtvlek op. Ok, die piloten zullen daar wel aan wennen, maar in mijn ogen lijkt dat zo een beetje aan te voelen als plaats nemen op de passagierszetel vooraan van een auto, en je dan laten blind doeken