Wat een zeikreactie, zuurpruim dat je er bent.Geen serieus antwoord en reactie op topic vragen dus........
Geheel zoals verwacht, alleen maar reageren als je denkt dat je iets kunt verkopen. Maar als moderator hoef je je blijkbaar niet aan de regels van dit forum te houden....
Wat een zeikreactie, zuurpruim dat je er bent.
Geef even door aan de admins waar ik de forumregels overtreed.
En heb jij wel inhoudelijk gereageerd?
Neem nog een glas azijn.
Volgens de verkoper zat hij op een 2005 model.Lijkt mij voor een wr 426 2001 of 2002.....
Ander probleempje.
Strandrijden is leuk maar verkort de levensduur van sommige onderdelen.
Zo ook mijn remklauw (voor).
De pen zit vast gerot en krijg er met geen mogelijkheid beweging in.
[afbeelding]
Heb hem al door moeten zagen om de remblokken eruit te krijgen maar zelfs het kleine stukje is met geen mogelijkheid in beweging te krijgen.
Heb hem zojuist in de ultrasoon reiniger gegooit en hoop dat het een beetje los komt.
Volgende stap is in de imal zetten.
Laatste stap is uitboren maar hou er al een beetje rekening mee dat de klauw dit klusje niet gaat overleven.
Heef er iemand nog een voorremklauw te koop van een wr450 2003?
Mwah, je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je onderdelen verliest.Wat een meuk zit er op zo'n wr.Ken niks hebbe.
Mwah, je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je onderdelen verliest.
Hoi
Wat is het onderhoud van een wr 400 als die wordt gebuikt gaat worden voor enduro ritten:
Na hoeveel uur/km vervangen van
Olie
Zuiger
zuigerveren
ketting
tandwielen
filter
Remblokken
Bougies
etc
Heeft iemand voor mij een indicatie?
Hoi
Wat is het onderhoud van een wr 400 als die wordt gebuikt gaat worden voor enduro ritten:
Na hoeveel uur/km vervangen van
Olie --10u. en elke. 20u incl oliefilter
Zuiger --lektesten na 100u (Afhankelijk van misbruik)
zuigerveren. Idem
ketting Afhankelijk van kwalteit en omstandigheden.
tandwielen --idem maar voortandwiel 3x op 1 achtertandwiel
filter na elke rit verversen (wassen en olien)
Remblokken -- omstandigheden en ballen
Bougies elk jaar
etc
Heeft iemand voor mij een indicatie?
De krukas van mijn YZ 250 (model 2000)moet vervangen worden, maar is niet meer OEM te krijgen. Krukas is aan ontstekingszijde ingelopen in de binnenring van lager.
Wiseco of HOT Rods heb ik niet zoveel in gezien.
Iemand ervaring met het monteren van een later type krukas (2002 of 2003-heden, 2001 ook niet meer verkrijgbaar)in een 1999-2000 blok?
De 2002 is aan koppelingszijde iets anders, maar met bijhorende vulbus lijkt mij dit op te lossen. Echter heeft het 2002 model een ander vliegwiel. Is mij niet heel duidelijk of het oude hier op past.
Welkom Tim,Zo ik zal me eerst eens voor stellen .
De naam is Tim ik kom uit Friesland en heb sinds kort de smaak te pakken voor offroad rijden.
Heb ook een wr 450 f aangeschaft uit 2004 mooi ding maar ik heb wat start problemen.
Nu is mijn vraag hebben jullie hier ook last van gehad en wat was de oplossing hiervoor.
Ik hoor graag van jullie!
Een goed revisiebedrijf moet toch een ingelopen as kunnen vlamspuiten.Misschien een beetje een late reactie maar toch:
Wij (mijn broer en ik) hebben bij een revisie van een cr250 een complete krukas (incl big-end en drijfstang) van Prox gebruikt. Ik weet niet of je de krukas van een cr250 kent maar dat is erg moeilijk om een nieuw big-end in te persen vanwege de opbouw van de krukas (plaatstaal om de krukwangen wat je kapot perst). Dus daarom hebben we een complete krukas set besteld en dat was alleen nog maar leverbaar van Prox. En nog jaren plezier van gehad niet OEM maar niks mis mee is onze ervaring.
Dag Tim
Hoe is de staat van onderhoud? Luchtfilter, bougie? Is de motor afgeragd?