Het Z750- Z1000 Eifel weekend 2007

Welk weekend willen we weg?

  • 03 t/m 06 mei

    Stemmen: 1 11,1%
  • 17 t/m 20 mei

    Stemmen: 7 77,8%
  • 24 t/m 27 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • ander weekend namelijk...

    Stemmen: 1 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    9

Crawl

MF veteraan
13 jan 2002
9.542
27
Haarlemmermeer
Ik had beloofd een weekendje te organiseren in de Eifel volgend voorjaar.

Mits de groep niet te groot is weet ik een boerderij waar we kunnen verblijven niet ver van de Ring en niet duur. ( blijven Hollanders hè ;) )
Loopt het storm dan weet ik ook nog wel een leuk Hotel, maar dat zal iets meer kosten.
Zat zelf te denken om daar dan donderdag t/m zondag heen te gaan ergens eind april begin mei.
Mocht er voldoende belangstelling zijn (min 3pers.)dan ga ik informeren waneer er plaats is en wat het precies gaat kosten.
Ik zal dan wel een voorschot vragen voor ik definitief ga reserveren.

Iedereen die al eens in de Eifel gereden heeft weet hoe mooi het daar is en wat een leuke motorwegen daar liggen.
Iedereen die daar nog niet geweest is, dan is dit je kans.

Mosel-Beilstein.jpg


Tot nu hebben hun interesse getoond:

Crawl - Vianen
dnbok- Mac Donald Eindhoven
Fulleke- Vianen
Knutsel- Vianen
KawaHarry - Vianen
BartZ1000 - Mac Donald Eindhoven
Zwizz750- rechtstreek naar Neuerburg
Jantah- Vianen
Ad/Z-1000- Mac Donald Eindhoven
Kale mart- Vianen
Straycat- Vianen
It's just me- Mac Donald Eindhoven

Vertrek punten:
8uur bij Van de Valk Vianen en om 9uur bij de Mc Eindhoven

Even voor de duidelijkheid:

Iedereen die meegaat doet dit onder zijn eigen verantwoordelijkheid.
 
Laatst bewerkt:
Keuzes aan hotels
www.hotel-maas.de/
of
www.heksenhuis.nl/

KPL kan waarschijnlijk wel wat over Hotel de Maas vertellen.

Ik heb wel ervaring met het Heksenhuis, maar weet niet zeker of daar nog plek is want ze zijn vrij populair.
Dit Hotel wordt gerunt door een Nederlands echtpaar dat voorheen een motorzaak in Amsterdam had.
Het Heksenhuis is een een echt motorhotel, niet duur maar wel bere gezellig.
Ze hebben zelf een keuken waar 's avonds eenvoudig maar lekker gegeten kan worden en wil je wat meer uitgebreid gaan eten dan kan dat in het dorp.
Ontbijten kan natuurlijk ook.
Onder het hotel in wat vroeger de wijnkelder was is nu een bar en met mooi weer kan er buiten op een terras gegeten en gedronken worden.
Ik weet niet of ze het volgend jaar ook nog doen maar de laatste keer dat ik er was was er elke week een BBQ.
Voor de kampeer liefhebbers...
Als je 's avonds het dinner bij hun nutigt mag je achter het hotel gratis kamperen. :}
 
Laatst bewerkt:
:^
ik heb gestemt. *O* *O* *O*
ik kan al niet wachten tot het zover is.























lekker orgineel ff gejat van knutsel (bedankt hoor) :W
 
me to :P :P :P :P





yeah ring rules :] :] :] :] :]


weet alleen nog niet welke bike ik dan me neem :?
 
veel plezier alvast (kan maar niet vroeg genoeg zijn, toch?) Ik kom misschien in die periode een dagje/twee dagen ff langs met motor O-) (boek ik wel iets nabij). Ik bind me nog niet vast aan de periode ivm diverse ontwikkelingen O-)

Moederdag blijf ik nabij huis, hemelvaartweekend doe ik uiterst burgelijk blijft lekker veel over :?
 
Laatst bewerkt:
Hoi LaaglanderZ!

Gaan jullie de heuvels weer eens opzoeken? Goed idee!!

Ik kan het nu nog niet met zekerheid zeggen, MAAR.... ik heb de intentie om ook te komen! *O*

Wij willen nog wel 1 of 2 weekjes op vakantie zo rond ein april, begin mei, maar dan zou de 17e in principe wel kunnen.
Ik moet me dan wel qua kleding en bagage(tassen e.d.) gaan orienteren, want ik ben nooit zo ver buiten de deur geweest met de Z :X

Ik zie net dat het om en nabij de 500 km is om er te komen... dat rij ik op een dag aan passen als het moet :] Nee, zonder gekkigheid. Ik ga het serieus overwegen. Lijkt me erg leuk.
Nürburgring ligt er ook in de buurt? Een middagje Ringen? :9~
Heb laatste een heel interessant filmpje gezien op YouTube van Helmuth Dähne, de man die al jaren het ronderecord op de Ring heeft staan. Allemachtig, wat geeft die man daar gas :} En hij geeft commentaar over hoed bochten aan te snijden e.d. Zoek maar eens op YouTube :Y
DIT bedoel ik dus: http://youtube.com/watch?v=3_Or0j_6V48

Maar mij lijkt t persoonlijk niks/gevaarlijk om als beginneling tussen al dat snelle autospul rond te dweilen als je het circuit niet kent... maar goed, dat is voor later zorg.
Misschien kan ik de andere MF-Zwitser ook enthousiast krijgen voor deze Eiffelrit, met zijn tweeen ergens heen tuffen lijkt mij gezelliguhrrrr

Ik meld het dus nog!
 
Laatst bewerkt:
Hoi LaaglanderZ!

Gaan jullie de heuvels weer eens opzoeken? Goed idee!!

Ik kan het nu nog niet met zekerheid zeggen, MAAR.... ik heb de intentie om ook te komen! *O*

Wij willen nog wel 1 of 2 weekjes op vakantie zo rond ein april, begin mei, maar dan zou de 17e in principe wel kunnen.
Ik moet me dan wel qua kleding en bagage(tassen e.d.) gaan orienteren, want ik ben nooit zo ver buiten de deur geweest met de Z :X

Ik zie net dat het om en nabij de 500 km is om er te komen... dat rij ik op een dag aan passen als het moet :] Nee, zonder gekkigheid. Ik ga het serieus overwegen. Lijkt me erg leuk.
Nürburgring ligt er ook in de buurt? Een middagje Ringen? :9~
Heb laatste een heel interessant filmpje gezien op YouTube van Helmuth Dähne, de man die al jaren het ronderecord op de Ring heeft staan. Allemachtig, wat geeft die man daar gas :} En hij geeft commentaar over hoed bochten aan te snijden e.d. Zoek maar eens op YouTube :Y
DIT bedoel ik dus: http://youtube.com/watch?v=3_Or0j_6V48

Maar mij lijkt t persoonlijk niks/gevaarlijk om als beginneling tussen al dat snelle autospul rond te dweilen als je het circuit niet kent... maar goed, dat is voor later zorg.
Misschien kan ik de andere MF-Zwitser ook enthousiast krijgen voor deze Eiffelrit, met zijn tweeen ergens heen tuffen lijkt mij gezelliguhrrrr

Ik meld het dus nog!
Top man *O*
Zal je er bij zetten. :Y
 
Hoi LaaglanderZ!

Gaan jullie de heuvels weer eens opzoeken? Goed idee!!

Ik kan het nu nog niet met zekerheid zeggen, MAAR.... ik heb de intentie om ook te komen! *O*

Wij willen nog wel 1 of 2 weekjes op vakantie zo rond ein april, begin mei, maar dan zou de 17e in principe wel kunnen.
Ik moet me dan wel qua kleding en bagage(tassen e.d.) gaan orienteren, want ik ben nooit zo ver buiten de deur geweest met de Z :X

Ik zie net dat het om en nabij de 500 km is om er te komen... dat rij ik op een dag aan passen als het moet :] Nee, zonder gekkigheid. Ik ga het serieus overwegen. Lijkt me erg leuk.
Nürburgring ligt er ook in de buurt? Een middagje Ringen? :9~
Heb laatste een heel interessant filmpje gezien op YouTube van Helmuth Dähne, de man die al jaren het ronderecord op de Ring heeft staan. Allemachtig, wat geeft die man daar gas :} En hij geeft commentaar over hoed bochten aan te snijden e.d. Zoek maar eens op YouTube :Y
DIT bedoel ik dus: http://youtube.com/watch?v=3_Or0j_6V48

Maar mij lijkt t persoonlijk niks/gevaarlijk om als beginneling tussen al dat snelle autospul rond te dweilen als je het circuit niet kent... maar goed, dat is voor later zorg.
Misschien kan ik de andere MF-Zwitser ook enthousiast krijgen voor deze Eiffelrit, met zijn tweeen ergens heen tuffen lijkt mij gezelliguhrrrr

Ik meld het dus nog!
het zou mooi zijn als je erbij kunt zijn.
zie je ook eens wat andere gezichten van de z-ettertjes. :Y

qua tassen: als je alleen het weekendje gaat heb je denk ik wel genoeg aan alleen een tanktas.
vorig jaar met de eerste zwitsalmeet had ik ook alleen een tanktas bij me.
ga je daarna nog verder of in een dag of 2 terug heb je denk ik wel zij tassen nodig.
verder is een goed regenpak ook geen overbodige luxe.
voor de rest een goed humeur en een gevulde knip doen wonderen.
hopelijk zijn we je in de eifel. :W :W
 
Hee, we hebben al bijna een Zwitsal reünie *O*

[me]Jantah gaat ook graag nog een weekeindje met de Zetjes mee[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan