Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk je in sept blij gemaakt te worden met een 2 daagse race voor 300 euro komt er nog een kleine 100 bij ?
incl reis en tijd word het een dure aangelegenheid terwijl er meer mooie banen zijn die minder kosten en minder ver zijn .
Zal wel aan mij liggen.
 
Mja, wel 6 sessie per dag maar toch.
Bedoel Assen is 210 normaal pervdag en dan heb je een GP circuit, nu weet ik niet hoe de voorzieningen op de Lausitzring zijn...
 
Mja, wel 6 sessie per dag maar toch.
Bedoel Assen is 210 normaal pervdag en dan heb je een GP circuit, nu weet ik niet hoe de voorzieningen op de Lausitzring zijn...

Maar de reiskosten moet je niet meetellen. Die heb je of je nu 10 of 1000km moet rijden. Maar wel apart dat het 100 euro meer is als vooraf gedacht, heb ook al gevraagd waar hem dat nu in zit.
 
Race gescheiden, trainingen samen op rondetijden ingedeeld.

Dit:

 
Laatst bewerkt:
Lekker veel rijtijd en gaaf om eens een ander circuit te doen!

Pitbox is dit per dag of voor beide dagen?
Hoe zit het met geluid op het circuit, hoop toch geen Zolder taferelen
Wellicht een idee om samen aan te rijden
 
Lekker veel rijtijd en gaaf om eens een ander circuit te doen!

Pitbox is dit per dag of voor beide dagen?
Hoe zit het met geluid op het circuit, hoop toch geen Zolder taferelen
Wellicht een idee om samen aan te rijden

Kan je de weg niet vinden? Dortmund, Kassel, Leipzig, Dresden. Kort voor Dresden omhoog. Tot Dresden heb je geen kaart nodig.

Ik kachel vrijdagmorgen (na de spits denk ik) kalm aan die kant op.

En kort voor Leipzig kan ik dit restaurant aanraden:
Die Schnitzelschmieden - Willkommen
 


Was prima eten daar

Ik hoef die pittige Mexicaanse 1m2 schnitzel alvast niet meer man man wat heb ik zitten zweetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.