Het ZX-6R topic deeltje 86, Knallend de zomer in!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, bedankt dan gaan we die bestellen :)
Als ik iedereen mag geloven is het echt een wereld van verschil in vergelijking met het standaard spul, en zo heel duur is het niet dus het is het proberen waard. Ik begreep ook dat de standaard leidingen om de 3/4 jaar vervangen moeten worden, dus wat dat betreft komt het nog goed uit ook.
Anders moet je hier eens kijken: Motorrad Stahlflex Bremsleitungen und mehr - Bremsen wie Profis
Heeft een vriend van me ze ook naar tevredenheid besteld. Op sommige zit ook gewoon TÜV goedkeuring, dus kwaliteit is prima...
 
Anders moet je hier eens kijken: Motorrad Stahlflex Bremsleitungen und mehr - Bremsen wie Profis
Heeft een vriend van me ze ook naar tevredenheid besteld. Op sommige zit ook gewoon TÜV goedkeuring, dus kwaliteit is prima...

Thanks, heb even gekeken en kwam meer positieve reacties tegen. Word schijnbaar ook gebruikt in sommige competities in Duitsland, ook zeker niet duur dus heb ze meteen besteld :).

Nu nog even kijken naar kortere rem- en koppelingshendel en dan ben ik voorlopig weer even klaar. Moet ik hier alleen kijken naar Pazzo en LSL (200,- voor een set) of betaal ik hier echt alleen voor de naam en kan ik beter iets anders nemen?
 
Ik heb een setje van the2weels en ben er erg tevreden over. Wel goed opletten dat het pinnetje goed in de uitsparing zit en de boutjes even zelf natrekken...
 
Maar natuurlijk, dat ontken ik ook niet :9~ Gelukkig heb ik een hele leuke vriend ;):Y No further comment hahaYes meneer Janssen (dubbel s?), morgen wel die kant op in ieder geval. Ons appartement ligt in Manhay Belgie, maar zaterdag rijden we waarschijnlijk Luxemburg in :) En maandag weer terug met een bochtje om naar huis!
Have fun!

Laterr :W

Jansen met 1 s ;) Heb geen andere ZX6R gespot vandaag!
 
vanavond nog even wezen spelen op het flight forum

458576_509074019185177_1688441081_o.jpg


Het is niet veel maar toch, ben er tevreden mee :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan