Het ZX-6R topic deeltje 87, De snelste zijn GROEN!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Jorissubje:
ik heb nog een sportdemper voor een zx6r 2000 liggen, dus als dit past zou je contact op kunnen nemen.
 
Kwijl :9~

Als ik het geld toch had, Akra en brembo spul er al op :o :9~

Die velgen staat hem ook echt goed imo :Y

(Wat kun je met een lighTech remote adjuster?)
 
Laatst bewerkt:
Kwijl :9~

Als ik het geld toch had, Akra en brembo spul er al op :o :9~

Die velgen staat hem ook echt goed imo :Y

(Wat kun je met een lighTech remote adjuster?)

Je rempomp instellen met je linker hand.. dus harder of zachter
 
:$ :$

Blijft mooi :Y Shit man, nu moet ik toch maar is gaan nadenken of ik m'n belastingteruggaaf niet bijleg bij een nieuwere motor ipv een nieuwere auto :') _O-

Investeren in een auto is zoiezo zonde van je geld als je het geld kan gebruiken voor een motor :]
 
Dus gewoon van 18 naar 20 veranderen in het geval van zo'n RCS19?

Als je een standaard rempomp hebt kun je er weinig mee?

:Y :Y

Je kan de remdruk opschroeven geloof ik.. geen idee hoe het precies werkt.
Op een standaard pomp heb je ook geen aansluiting daarvoor
 
Kwijl :9~

Als ik het geld toch had, Akra en brembo spul er al op :o :9~

Die velgen staat hem ook echt goed imo :Y

(Wat kun je met een lighTech remote adjuster?)
zoals Oscar al zei, je rem inderdaad afstellen, kan ook tijdens het rijden :+


:$ :$

Blijft mooi :Y Shit man, nu moet ik toch maar is gaan nadenken of ik m'n belastingteruggaaf niet bijleg bij een nieuwere motor ipv een nieuwere auto :') _O-
Keuzes! Altijd lastig ja :Y
 
Iemand :?
Wil ff weten of het de moeite is om op de Pirelli's te gaan rijden...

Als je bij wijze van een setje in een jaar oprijdt kan je het toch zoiezo een keer proberen.

Dan zie je het jaar erna wel weer wat je dan doet.
Al vertrouw ik persoonlijk nog gewoon op MPP's.
Voldoet voor mij prima.
 
Laatst bewerkt:
Pirelli's hebben volgens mij op de obw geen echte meerwaarde....
Ik heb persoonlijk het liefst bij elkaar horende bandjes :)

Sportsmarts bevallen prima, dus die worden het hierna weer.
 
Pirelli's hebben volgens mij op de obw geen echte meerwaarde....
:') waarom niet dan? De ene pirelli is de andere niet :N
Ik heb persoonlijk het liefst bij elkaar horende bandjes :)

Sportsmarts bevallen prima, dus die worden het hierna weer.
bevallen mij ook prima. Maar echt meerwaarde tov Pilot power oid hebben zo m.i. niet. Wellicht de levensduur, dat moet ik nog ervaren.
 
Je rempomp instellen met je linker hand.. dus harder of zachter


:N , Daarmee kun je de hendel verder van je af zetten, of juist dichterbij tijdens het rijden, zonder je gas los te hoeven laten :)



Iemand :?
Wil ff weten of het de moeite is om op de Pirelli's te gaan rijden...


Heb ooit wel eens op Rosso's gereden, in 2000/2001 maar das nu niet meer te vergelijken natuurlijk... Toen was het niet echt geweldig, maar ja, we zijn nu een paar jaartjes verder... :+


Geen ervaring. Meestal wordt gezegd dat pirelli's in de regen ruk zijn..... Of dat voor de rossa geldt ook geld? Ik heb geen idee.


dat is met de Supercorsa wel het geval, maar die heeft dan ook bijna geen profiel... :+
de Rosso, heeft een stuk meer profiel, en zal dus ook meer regenavoer hebben...
 
dat is met de Supercorsa wel het geval, maar die heeft dan ook bijna geen profiel... :+
de Rosso, heeft een stuk meer profiel, en zal dus ook meer regenavoer hebben...
tja, er zijn twee rosso banden:
1) diablo rosso corsa. Volgens pirelli "The most versatile hypersport tyre for road and track use". Profiel lijkt hetzelfde te zijn als bij de diablo supercorsa's.
2) diablo rosso II. Volgens pirelli "The ultimate sport tyre for absolute road use."

De vraag is dus welke Antoon eronder wil leggen :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de Rosso Corsa al een tijdje en ze bevallen goed. Maar ik rij alleen als het droog en warm is. In de regen komen ze wat lastiger op temperatuur en willen ze wil is een uitstapje maken. Op rosso corsa's rijden ze in de talent cup op assen gewoon 1.50'ers dus het is een zeer sportieve band.

Maar ik kan niet vergelijken met michelin want ik heb daar nooit mee gereden.
 
Nog een beetje gezellig hier? :W

:N , Daarmee kun je de hendel verder van je af zetten, of juist dichterbij tijdens het rijden, zonder je gas los te hoeven laten :)Heb ooit wel eens op Rosso's gereden, in 2000/2001 maar das nu niet meer te vergelijken natuurlijk... Toen was het niet echt geweldig, maar ja, we zijn nu een paar jaartjes verder... :+dat is met de Supercorsa wel het geval, maar die heeft dan ook bijna geen profiel... :+
de Rosso, heeft een stuk meer profiel, en zal dus ook meer regenavoer hebben...

Waarom zou je 'm willen afstellen tijdens t rijden? :+

En vlg mij kunnen we met onze bandjes nu ook legaal de weg op als ik t goed begrijp, nieuwste SC's dan:

De nieuwe Pirelli Diablo Supercorsa 180/60/17 V2; nog meer grip, betere handling en een langere levensduur ! Rechtstreeks uit WK SuperSport. Met DOT code dus ook op de openbare weg toegestaan. Leverbaar in 3 compounds
 
Nog een beetje gezellig hier? :WWaarom zou je 'm willen afstellen tijdens t rijden? :+

En vlg mij kunnen we met onze bandjes nu ook legaal de weg op als ik t goed begrijp, nieuwste SC's dan:

De nieuwe Pirelli Diablo Supercorsa 180/60/17 V2; nog meer grip, betere handling en een langere levensduur ! Rechtstreeks uit WK SuperSport. Met DOT code dus ook op de openbare weg toegestaan. Leverbaar in 3 compounds


LighTech's Remote Adjustable Brake Levers are used by professional racers to adjust for brake fade on-the-fly. Using a special adjuster & cable that attaches to the clutch side of the bike, you can tighten slack in your brakes with your free hand without letting off the throttle. Install it with OEM master cylinders or pair it up with a Brembo Master Cylinderupgrade for best results, this is a must-have upgrade for serious racers!

Attention Racers:
Remote Adjustable Folding Brake Levers are an effective upgrade for racing conditions. Being able to adjust your brake lever to counteract brake fade with your left hand lets you keep your right hand on the throttle - where it belongs! LighTech's remote adjustable levers are available for both Brembo brake master cylinders as well as OEM master cylinders. No matter which class you race in, there's a LighTech remote adjust brake lever for your brake system.


Hmm

Ik heb altijd begrepen dat je de remdruk kon aanpassen.. maar wellicht is het dan verkeerd uitgelegd :)
 
Remdruk aanpassen dan zou je de diameter van de remzuiger moeten varieren. Kan volgens mij wel met sommige pompen van Brembo?
 
Nog een beetje gezellig hier? :WWaarom zou je 'm willen afstellen tijdens t rijden? :+

En vlg mij kunnen we met onze bandjes nu ook legaal de weg op als ik t goed begrijp, nieuwste SC's dan:

De nieuwe Pirelli Diablo Supercorsa 180/60/17 V2; nog meer grip, betere handling en een langere levensduur ! Rechtstreeks uit WK SuperSport. Met DOT code dus ook op de openbare weg toegestaan. Leverbaar in 3 compounds

zou soms weleens handig kunnen zijn. Heb soms na een ronde of 2 a 3 dat de remhendel verder naar de clipon komt met dezelfde remdruk. dan zou je hem dus weer een stukje verder weg kunnen draaien met de adjuster...

Overbodige luxe op straat zou ik zeggen :+
staat wel stoer, dat wel 8-)
 
Remdruk aanpassen dan zou je de diameter van de remzuiger moeten varieren. Kan volgens mij wel met sommige pompen van Brembo?


klopt, maar dat is een klein schroefje, onder een rubber dopje, aan de bovenkant van de pomp. gaat dan alleen op (16 OF 18) of (18 OF 20). de adjuster komt dan ipv de versteller op de hendel ;)

full


bb_110A26364_Z.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan