Het ZX-6R topic deeltje 87, De snelste zijn GROEN!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja motoGP was wel heel goed deze week vooral dat gevalletje in de laatste ronde.

Even wat anders...
Ik heb net een lichte schuiver gemaakt en ben daarom op zoek naar de volgende onderdelen voor de zx6r 2004 (graag reageren via pm)

bevestiging voetsteun links
[afbeelding]

bevestiging topkuip
[afbeelding]

dekstel blok links
[afbeelding]
Je foto's doen het niet. Maar misschien heeft arnold nog wat liggen voor je?
Heeft zijn racers verkocht. Heel veel ZX6R 03/04/05/06 onderdelen!
Op marktplaats heeft hij igg een linker stepje staan en nog veel meer onderdelen.
 
Laatst bewerkt:
Heren, heeft iemand hier wel eens last gehad van een tankdop die niet zo goed meer open wil? Ik wilde vanmiddag tanken, maar moest een tijd priegelen om de tankdop open te krijgen. Heb hem op het werk even doorgespoten met perslucht en vervolgens wat grafietpoeder erin gestopt, lijkt nu weer een stuk beter te functioneren.
 
Heren, heeft iemand hier wel eens last gehad van een tankdop die niet zo goed meer open wil? Ik wilde vanmiddag tanken, maar moest een tijd priegelen om de tankdop open te krijgen. Heb hem op het werk even doorgespoten met perslucht en vervolgens wat grafietpoeder erin gestopt, lijkt nu weer een stuk beter te functioneren.
Jep :Y B| Om de zoveel tank beurten spoot ik het slot/dop in met WD40, daarna nooit meer voor lul bij het tankstation gestaan :)
 
Je foto's doen het niet. Maar misschien heeft arnold nog wat liggen voor je?
Heeft zijn racers verkocht. Heel veel ZX6R 03/04/05/06 onderdelen!
Op marktplaats heeft hij igg een linker stepje staan en nog veel meer onderdelen.

Bedankt voor je link!
Ik koop bij hem het stepje, maar de dynamodeksels die hij te koop had hadden naar mijn smaak te veel schade.

Inmiddels een aantal slopen / dealers gemaild maar helaas weinig resultaat. Daarom hier nogmaals (met foto's) de vraag of iemand de volgende onderdelen heeft liggen.

kawasaki 11053-1074
11053-1074%20zx6%2004%20bracket%20fairing%20front.jpg


kawasaki 14031-1402
14031-1402%20zx6%2004%20cover%20generator.jpg
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand toevallig waar ik aan een zero gravity kuipruit kan komen? Ik wou hem eerst via revzilla.com bestellen maar die verschepen pas boven een bedrag van 300 dollar. Of heeft iemand nog wat liggen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan