Als je deze vraag aan mij stelde, dit is op Raceway Venray! Ondanks dat het circuit best klein is is het daar erg leuk rijden!Prachtige motor! Waar zijn de foto's genomen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je deze vraag aan mij stelde, dit is op Raceway Venray! Ondanks dat het circuit best klein is is het daar erg leuk rijden!Prachtige motor! Waar zijn de foto's genomen?
Olie is bij 43.302 vervangen en de teller staat nu ongeveer op 47.550. Zeker 2-3x per week wordt er nog mee gereden verschillende afstanden maar minimaal 20km. Laat de motor ook altijd goed warm draaien stationair dus ik denk dat die olie nog goed moet zijn. Ook na de rit check ik het peil en zit nog mooi in het midden van het kijkglaasje.Wat is de staat van de olie en de koppelingsplaten?
Omdat het sneller is en het bij hoge toeren je koppeling en bak ontlastWaarom zou je zonder koppeling willen proberen te schakelen? Dan maak je toch juist je bak kapot?
Zou zomaar kunnen dat er linkjes in staan die niet meer werken... Het is dan ook al een hele tijd geleden dat die gemaakt is...Goedeavond heren,
Ik dacht laat ik het WPHB 2005-2006 model even erbij pakken vanaf de 1e pagina maar die linkt naar een service manual voor de
Classic Aprilia Moto 6 5 1995 zal TS kunnen aanpassen?
Dan het echte probleem, ik las niks over generatie specifieke kwaaltjes maar vroeg mij af of men hier met de 2005/2006 generatie wel eens last van hebben gehad;
Sinds een week of wat last van, tijdens flink optrekken rond 13-14k rpm opschakelen van 2->3 (of 3->4, weet ik niet zeker meer is nu 3x gebeurt) lijkt de versnelling vast te zitten. Ontkoppelen gaat prima niks aan de hand niks geks, maar zodra ik met mn voet omhoog tik lijkt het alsof ik een blok beton probeer te verschuiven, muur vast. Dan gas iets terug en koppeling loslaten, weer inknijpen en ik tik hem zo omhoog.. glijdt zo in de volgende versnelling..
Kan zoiets door regulier gebruik optreden en is het (simpelweg) íets vervangen? Motor is niet gevallen of ergens tegen aan gestaan oids.
bvd!
Hallo
Ik heb even een vraagje ivm mijn banden. Ik heb laatst op circuit in Mettet gereden en weet niet of mijn achterband nu aan vervanging toe is? Het is een Dunlop sportmax Qualifier, kan deze nog een keertje mee of is dit niet normaal? Ik heb niet veel circuit ervaring, dus vandaar ik het niet echt weet...
Niks nis mee, ziet er nog keurig uit.Hallo
Ik heb even een vraagje ivm mijn banden. Ik heb laatst op circuit in Mettet gereden en weet niet of mijn achterband nu aan vervanging toe is? Het is een Dunlop sportmax Qualifier, kan deze nog een keertje mee of is dit niet normaal? Ik heb niet veel circuit ervaring, dus vandaar ik het niet echt weet...
Gewoon goeie olie derin mikken als ie weer aan beurt toe is. Mijn ervaring is dat daar echt wel wat verschil in zit.Updaten schakelprobleem;
garage kon niks vinden... Zat tussen mijn oren zei hij. Stukje erop gereden en geen last gehad ervan vertelde de monteur dus verder niet onderzocht of koppelingsplaten oids beginnen te slijten. Zal wel dan, toch?
Gewoon goeie olie derin mikken als ie weer aan beurt toe is. Mijn ervaring is dat daar echt wel wat verschil in zit.
Daarnaast is mijn ervaring dat veel mobteurs/garages half syntheet gebruiken. De auto industrie gebruikt al 15 j eigenlijk geen half sysntheet meer... iig niet op grote schaal.. bizar vind ik
Vertel me aub waaromOp oudere motoren met meer kilometers overstappen naar volsyntheet is ook niet altijd een goed idee. Ik heb al mijn motoren met halfsyntheet gereden. Gewoon goede kwaliteit (Motul) gebruiken.
Daar ben ik niet de juiste persoon voor. Dit is de conclusie die ik heb getrokken na het lezen van vele topics over olie en de overstap naar volsyntheet. Gebruik de zoekfunctie op het forum en maak je agenda voor een paar uur leeg, of vraag @Worldbeater er eens over. Die is er ook tijden mee bezig geweest.Vertel me aub waarom