*** Het ZX9R topic - Deel 20 "Vooruit, nog ene dan!"***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is een ontzettend klein dingetje met een soort van kruiskop achtige achterkant.
Ik heb nog nooit een fotootje erbij gezet maar probeer het nu.
Hij ligt naast een 20 cent munt. :P
Oh ja, het glas is eraf gebroken in mijn portomonaie.
full
 
Laatst bewerkt:
Heeft er wel eens iemand een bolletje vervangen van het dashbord?
Er is er één stuk en die heb ik er uit gehaald maar de dealer waar ik normaal kom heeft ze niet, zijn ze via het internet ergens te bestellen?

Anders moet ik een eind omrijden via Alkmaar want daar zit een kawa dealer.......


Sorry weet niet zo goed wat je bedoel :?
 
O dit dat is je Bulb lampje is super makkelijk te vervangen ga maar naar een autoshop die hebben ze liggen in elke kleur die je wilt
 
Volgens mij heb ik die ook nog liggen, heb ze destijds verruild voor de led versie. Ik zal eens kijken of ik er nog wat heb liggen.
 
Heeft er wel eens iemand een bolletje vervangen van het dashbord?
Er is er één stuk en die heb ik er uit gehaald maar de dealer waar ik normaal kom heeft ze niet, zijn ze via het internet ergens te bestellen?

Anders moet ik een eind omrijden via Alkmaar want daar zit een kawa dealer.......
Lemstraaaaaaaaa *O* :W
 
Yep, Lemstra.
Volgende week ga ik wel even langs een autoshop.

@ Duke: Verruild voor een led versie? Is het geen led dan?
 
Als dit het voetje is waar het bolletje op zat dan was het waarschijnlijk led maar als je het lampje hier in steekt dan was het een gewone ;)
 
zelf voorheen op de kawa altijd bt 016 pro gereden. prima band vond hem ook altijd al goede grip hebben als die nog koud was.
Maar toch een keer pilot power 2 der onder nu omdat ik goede recensies der over had gelezen.
Maar ben der zelf niet echt heel tevreden over.
Al best wel vaak spannende momentjes mee gehad van oepss.
De volgende set word toch weer de bt016 pro of toch een keer de s20 proberen.
 
Het is het gevoel wat je zelf ervaart.
Ik ben destijds naar een mpp2ct over gestapt, en moet zeggen dat het voor mij een hele vooruitgang was.
Sindsdien niets anders meer gehad.
 
vraagje ben heb van de week een F model erbij aangeschaft, enkel zit hier alleen een mono seat op. ik wil er graag ook een echt passagier zitje bij. zit er verschil tussen het E model passagier zitje en het F model?

alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
vraagje ben heb van de week een F model erbij aangeschaft, enkel zit hier alleen een mono seat op. ik wil er graag ook een echt passagier zitje bij. zit er verschil tussen het E model passagier zitje en het F model?

alvast bedankt


Heb nog een Duo seat(buddy) liggen is opnieuw bekleed als nieuw!! 30 euries mag je hem kopen
En ja het E model is heel anders als het F model
 
Als er nog iemand interesse heeft in een seat cover in kawa groen voor de Zx9R vanaf 2000 dan heb ik er nog 1 liggen
 
Uit onze eerste meting blijkt dat de dynamo kapot is......
Denk dat ik hem zo laat staan aan de druppellader en dat ik hem in het voorjaar weer maak.

Ik heb even prijzen opgevraagd voor een originele dynamo en een originele spanningsregelaar...... ;( ;( ;( ;( 478 euro voor dynamo en 145 euro voor een spanningsregelaar....toch veel geld.
Op de sloop kost een dynamo tussen de 65 euro en 85 euro.
Opnieuw laten wikkelen kost 175 euro.
 
zelf voorheen op de kawa altijd bt 016 pro gereden. prima band vond hem ook altijd al goede grip hebben als die nog koud was.
Maar toch een keer pilot power 2 der onder nu omdat ik goede recensies der over had gelezen.
Maar ben der zelf niet echt heel tevreden over.
Al best wel vaak spannende momentjes mee gehad van oepss.
De volgende set word toch weer de bt016 pro of toch een keer de s20 proberen.

Best vreemd....hoe was de grip in de regen van BT016 ? Wat bevalt er niet aan MPP 2ct ?
Ik rijd al jaaaaaren met Michelin en ik wil juist geen ander merk meer....
 
vraagje ben heb van de week een F model erbij aangeschaft, enkel zit hier alleen een mono seat op. ik wil er graag ook een echt passagier zitje bij. zit er verschil tussen het E model passagier zitje en het F model?

alvast bedankt


Gefeliciteerd met je aankoop :Y Heb je een foto voor ons ?
 
Even de ZX-9 van Harrie Essens (voorheen Technoflex, nu de man achter YSS Europe) spammen: fb advertentie. Staat zover ik weet op mooie YSS schokdemper 8-)

TE KOOP!!!

Kawasaki zx-9r
1994
64000km
laser demper. Originele demper aanwezig.
Loopt goed banden-ketting-tandwielen zgan.

€ 1000

[afbeelding]

Hmmmmm..... :)

Rij nu een Viffer uit '94, km-stand toen ik 'm kocht in juli 2014 was 34 dkm, zit nu op 73 dkm.

Ding is ideaal voor woonwerk, blok is superbetrouwbaar, heeft zeer weinig onderhoud nodig, mis alleen het vermogen van m'n Niner toch wel een beetje. Plus de VFR is calypsoblauw van kleur, terwijl ik een groen-wit-zwart pak heb.

Nog maar eens even over nadenken.... :)


P.S., fijne 2e Kerstdag allen en een mooi, snel en schadevrij 2016 toegewenst! *O* :]
 
Laatst bewerkt:
Heren, ik ben nog steeds op zoek naar mijn oude eerste mooie kawa ;). Hier nog steeds niemand die 'm misschien ergens te koop heeft zien staan ofzoiets? Op de RDW staat ie nog steeds op naam van dezelfde persoon, echter is de motor niet meer verzekerd. Slecht teken denk ik? Wordt verkocht in onderdelen misschien? Schade gehad?


[afbeelding]

[afbeelding]

Is toch niet dat ding op de vorige pagina, waar ik net wat interesse in heb getoond???
Minus de seatcover lijkt ie er redelijk op. Zie geen nummerplaat echter.
 
Is toch niet dat ding op de vorige pagina, waar ik net wat interesse in heb getoond???
Minus de seatcover lijkt ie er redelijk op. Zie geen nummerplaat echter.

Dat is 'm niet, op de laatste foto is het kenteken te zien, de mijne was MS-77-VV. Hij lijkt er verder wel echt exact op, zelfde demper, bouwjaar, km stand zou kunnen kloppen. Maar 't is 'm dus niet ;(. Ik heb via de rdw nog een bericht gestuurd naar de huidige eigenaar, maar die wil niet in contact komen ;(. Ik ben bang dat ie in onderdelen wordt verkocht en ik 'm nooit meer terug zie..

Maar bedankt voor de tip! Ik zag er gister ook nog 1 rijden, ik blijf er toch echt een zwak voor houden.
 
Dat is 'm niet, op de laatste foto is het kenteken te zien, de mijne was MS-77-VV. Hij lijkt er verder wel echt exact op, zelfde demper, bouwjaar, km stand zou kunnen kloppen. Maar 't is 'm dus niet ;(. Ik heb via de rdw nog een bericht gestuurd naar de huidige eigenaar, maar die wil niet in contact komen ;(. Ik ben bang dat ie in onderdelen wordt verkocht en ik 'm nooit meer terug zie..

Maar bedankt voor de tip! Ik zag er gister ook nog 1 rijden, ik blijf er toch echt een zwak voor houden.

No problem! :)

Ik zit nog steeds een beetje te twijfelen, 1000 euro is natuurlijk niet echt veel geld voor een dikke 9.

Had het eerste model ZX-9R nog kinderziektes oid? Kwaaltjes? Die zakkende cilinderbussen waren van model 96/97 toch?
 
Niet dat ik weet. Met zo'n oud ding moet je gewoon goed opletten. Rare geluiden uit bak en/of blok enzo en dan natuurlijk alle andere normale puntjes waar je op moet letten natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan