KeeZs
MF veteraan
HOi KEESZ helemaal top man heb inmiddels een 10 maar zit liever in het zx9r topic
leuk om te zien dat je er nog fun aan heb Joop!
kwam net deze foto nog tegen, das weer ff terug. de zeeland ritten kwamen ook weer terug.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
HOi KEESZ helemaal top man heb inmiddels een 10 maar zit liever in het zx9r topic
Hey KeeZs, als je nog een mooi plaatje hebt zet ik je er weer tussen...
@ Sjiefke.....je mag mijn niner uit de gallerij halen hoor.
Na zo'n 8 jaar op de zx9r te hebben rondgereden, getoerd en soms ook redelijk door geknald, was ik toe aan heel wat anders. Deels wegens lichamelijke(kleine) ongemakjes(pols,rug), maar ook omdat het vrouwtje niet durfde achterop te zitten, heb ik de knoop door gehakt en een andere fiets aangeschaft.
De niner is gelukkig wel in het zeeuwse land gebleven, en ik hoop dat ik 'm toch nog wel eens tegen kom onderweg.
Ik ben wel het merk trouw gebleven, en er zit zelfs ook nog wat groen in. En bovendien heb ik de goedkeuring van Heavey gekregen
Dit is 'm dan geworden, en ik hoop hier ook net zoveel plezier mee te krijgen als op de niner
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ik zal zeker hier nog regelmatig meelezen, en waarschijnlijk ook nog wel eens een berichtje plaatsen hoor .
Greetz
Gilbert(of Bertje volgens Heavey)
Mooie fiets zeg!!
Hier ga je vast ook heel veel plezier van hebben .
Potverdorie Bert. Doe maar ruig. Wat een mooie motor. Heel veel plezier ermee.
Ik ben weer terug van vakantie. Even een paar foto's voor de fun.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2700 km in 6 dagen....30 passen gereden......HEERLIJK wat een bochten
Mooie foto's Rense! Alleen als ik die foto's zie vraag ik me af hoe leuk ik dit zou vinden. Haarspeldbochten omhoog zijn nog wel aardig, maar naar beneden is niet mijn favoriet. En een beetje afwisseling met snelle bochten zou ook niet verkeerd zijn...
Gewoon Heavey even bellenGoedemiddag allemaal,
Heeft er iemand een goede gebruiksaanwijzing hoe je het beste je schakelbak uit elkaar kan krijgen?
Ik kan namelijk niet meer verder opschakelen, alleen 1e en 2e versnelling lukt nog. Waarschijnlijk dat schakelvork/wals niet meer goed. Ik heb geïnformeerd wat de kosten zijn om het te laten maken maar die komen ver boven de €1000 euro wat mijn motor geen eens meer waard is. Ik wil het dus proberen om zelf te maken maar heb geen idee hoe.
Gewoon Heavey even bellen
Kawasaki ZX900EH1 NINJA ZX9R 2000 EUROPE UK FR IS NR parts lists and schematics
Misschien kun je hier wat vinden succes
In de buurt wist ik wel, maar tegenover elkaar dat had ik dan weer niet verwacht .Die woont tegen over mij
In de buurt wist ik wel, maar tegenover elkaar dat had ik dan weer niet verwacht .
Maar kan hij je niet helpen dan, als iemand kennis van de 9 heeft is hij het wel.
Dynojet vraagje............
Ik weet dat er een paar leden zijn die een dynojet setje gemonteerd hebben (of hebben laten doen).
Wat zijn de ervaringen daarmee?
extra paarden?
middengebied?
trillingen?
benzineverbruik?
Inlezen, check Google even, daar vind je meeeeeeeer dan genoeg . Mijn eerste treffer op Gearbox ZX9R levert dit op: Fixing a ZX9R GearboxWeet je wat het is, ik wil geen mensen lastig vallen met mijn problemen. Daarbij komt kijken dat mijn motor bij m'n ouders staat als hem gaat maken omdat die een garage hebben. Dus ik dacht misschien is het makkelijk om me eerst goed in te lezen voor ik iets doe en niet iemand meteen om hulp hoef te vragen.
ik heb een 98'er, maar ik vind het top de stage1 kit. Had vooral laag in zijn 1 en 2 een dip zitten die erg hinderlijk was met rotondes etc. Na afstelling was dit weg en is de vermogensboog mooi zonder dipjes. Ik meen dat ik op 136 AWpk zat.
Crap.... Heb ik mn remklauwen voor gereviseerd, draai ik met de ontluchtingsnippel de schroefdraad van de linkerklauw kapot
Heeft er iemand nog de buitenkant van de linker remklauw. Hoef geen zuigers etc, maar als iemand het compleet weg doe ook goed.