Mij zet je niet gauw voor lul haha en eisen vallen wel mee.
Je zegt, je eisen komen niet overeen en vervolgens zeg
je een soort band als in een 016P betaal je minder dan die Dunlop?!
Hier ontgaat het me even en ik ga dat ook niet betalen voor die qualifier.
Die set koop ik voor 190 euro, je denkt toch niet dat ik gekke henkie
ben en dan 285 betaal om een paar bandjes te wisselen haha
En die s21 koste me zo'n 280 excl opleggen, ik weet niet maar ergens
leg ik wel een grens, ik weet veiligheid kent geen grens, maar mijn
portemonnee wel.
Voor rond de 250 is er echt wel een band die heeft wat ik zoek, de vraag
is alleen wat jullie advies en wat jullie ervaringen zijn wat betreft band.
Maar wel bedankt voor je reactie hoor, daar is een forum voor, om mening
uit te delen, toch
Bedankt voor je aanbod maar ik kom momenteel niet toe aan dit soort luxe zaken.
Binnenkort eerst 'normaal' achterstallig onderhoud.
Dat ziet er inderdaad mooi glimmend uit.
Aparte wielen ook.
Mooi, zo blijkt maar weer hoe persoonlijk een band is. Heb ooit een 207GP gehad (zeg ik uit mijn hoofd). Band was moeilijk warm te krijgen op de openbare weg en heb er aardig wat slippertjes mee gemaakt (was op mijn oude ZX7R).Ja typte wat te vlot.
De motorzaak vroeg 285 incl. ,de banden zelf kosten nog geen 200.
Dat bedoelde ik, ik had inderdaad gevraagd naar opleggen op een los
wiel, de reactie was 30 euro per wiel?!
Maar ik zal hem een prijs voorstel doen denk ik van 250 inplaats
van die 285 haha
Ik heb op zich ooit een Dunlop gehad en die gaf me toen een heel
goed gevoel, was geloof ik een 207 of 208.
Heb daar helaas geen idee van goede adresjes maar idd een 15 a 17.5 is redelijk geld voor een los wiel.Ik kom uit Nijmegen, ik zal eens kijken wie hem er wel op kan leggen
voor een regulieren prijs voor 15 á 17,5 per los wiel
Vorige was een beetje klein vind ik zelf
[afbeelding]
Beide foto s was de motor net volledig gepolijst en voorzien van de spray coating.
Wel apparte velgen , staan wel goed ipv de 3 spaak , maar vind wel of lijkt net dat de 9 nog al hoog op zijn vering staat van achter of is dit gezichts bedrog .
Goedenavond
Nieuw hier op het forum en me na 3 jaar onthouding weer aan het orienteren naar een mooie motor en zie ze ZX9R regelmatig voorbij komen. Heb tot 3 jaar geleden een 98-er Fireblade gereden maar na een crash met personenwagen was ik er ff klaar mee. Ga dit weekend naar een 99-er ZX9R kijken, kan iemand me zeggen waar ik bij deze bike echt goed op moet letten (buiten de standaard zaken) en wat zijn de zwakheden van het 1999 model?
Groetjes,
Rouven
Goedenavond
Nieuw hier op het forum en me na 3 jaar onthouding weer aan het orienteren naar een mooie motor en zie ze ZX9R regelmatig voorbij komen. Heb tot 3 jaar geleden een 98-er Fireblade gereden maar na een crash met personenwagen was ik er ff klaar mee. Ga dit weekend naar een 99-er ZX9R kijken, kan iemand me zeggen waar ik bij deze bike echt goed op moet letten (buiten de standaard zaken) en wat zijn de zwakheden van het 1999 model?
Groetjes,
Rouven
Ziet er niet verkeer uit. Mooie kleur ook.Hij staat op MP, te koop in Merkelbeek, Limburg waar ik zelf ook woon.
Ik kwam vandaag zonder benzine te staan
[afbeelding]
De benzinekraan stond op 'ON' en toen de motor begon te prutellen verdraaid naar 'RES'.
Maar helaas, tank was echt helemaal leeg. Helm af en een stuk gelopen met de motor.
Gelukkig kwam er toen een stel aan en die boden mij hulp.
Achterop een tankje benzine gehaald (3 ltr) en daarmee naar de pomp gereden. Toen ging er alsnog 16 ltr in
Daarnaast blijkt het blok van deze 9 olie te lekken
Ik dacht een mooi exemplaar gekocht te hebben maar het blijkt al net zo'n miskoop als de vorige 9
Nou nieuwe motor gekocht?Hij staat op MP, te koop in Merkelbeek, Limburg waar ik zelf ook woon.
Waarschijnlijk is het benzine filter (is een hoge buis in de kraan) los. Die steekt in de tank.wel vreemd dat de reservestand standaard dus is