Zijn waarschijnlijk verzinkt. Poetsen zal het dan erger maken. Beste is om een paar originele schroefjes bij de dealer te bestellen (Part No. 92015-1402).
Als de 6 weer helemaal aan jouw standaard van poetsen en onderhoud voldoet, tegen de tijd dat je hem kwijt wilt, moet je me maar een berichtje sturen...
OK bedankt. Maar 'genuine parts' bij de dealer zijn nogal aan de prijs, vandaar dat ik aan andere vervanging zat te denken.Zijn waarschijnlijk verzinkt. Poetsen zal het dan erger maken. Beste is om een paar originele schroefjes bij de dealer te bestellen (Part No. 92015-1402).
Als de 6 weer helemaal aan jouw standaard van poetsen en onderhoud voldoet, tegen de tijd dat je hem kwijt wilt, moet je me maar een berichtje sturen...
Er zit een dikke hoeveelheid roest op de moeren (behalve die eerste dan). Roest is gewoon slecht voor je motor.Idd gaat wel extreem ver dat poetsen van puntmuts.
Ik ben het niet met jou eens
Ronde vormen zijn zeker primaDie 6 is technisch helemaal perfect; licht, klein, krachtige motor, super remmen, super vering, etc
Wegligging super, en met dat uitlaatje zit er ook een lekker geluid in
Maar mooi?
Ik ben meer een liefhebber van de ronde vormen, zodra ik deze 6 niet meer nodig heb gaat deze er direct uit. Lelijk hok
Terug naar de 9
[afbeelding]
Kijk das nog eens een oplossing voor mien zadelpijn
Geen idee wat handig is, hier kan je je nog inlezen in de ervaringen bij verschillende titanium bedrijven (mocht je dat nog niet gedaan hebben): Titanium boutjes en moerenIk zit mij af te vragen of het zin heeft de moeren waarmee de uitlaatbochten vast zit te poetsen?
[afbeelding]
De vraag is; poets je de beschermlaag eraf? En roesten deze moeren dan straks 2x zo hard?
Of messing moeren erop? En waar koop je die?
RVS valt af.
Of misschien titanium? Prijs is redelijk: Titanium Gr5 Flens Moer M8 Kop:Dia:13mm, Flens:Dia:18mm
Vragen, vragen
Mosterd na de maaltijd, had ze net vanochtend besteld.Geen idee wat handig is, hier kan je je nog inlezen in de ervaringen bij verschillende titanium bedrijven (mocht je dat nog niet gedaan hebben): Titanium boutjes en moeren
Enne, ik zal je niet meer plagen. Gewoon lekker lijmen die aansluiting op de benzinenkraan .
Toen ik de foto plaatste wist ik dat iemand erover zou beginnen.Ik zie dat de kleen er nog op zit.
goed bezig
Alvast allemaal de beste wensen en een voorspoedig en een gezond 2018
Poets update: lamellen van de radiator met pincet en naald weer netjes krijgen, wat een rotklus
Alvast allemaal de beste wensen en een voorspoedig en een gezond 2018
Ik heb natuurlijk ook een mening over al dat gepoets ...Vandaag kreeg ik post; de titanium moeren om de uitlaat vast te zetten
[afbeelding]
Sorry, maar ze zijn eigenlijk veeeel te mooi voor dit oude hok.
Voor nu laat ik ze erop zitten. Zodra ik mijn 10 terug heb uit de stalling wissel ik ze om
Ennuh ... het was dit weekend best goed weer, dus het eerste ritje voor 2018 zit er al weer op
Ik ga meelezen, mij is het ook nooit gelukt om dit ding op een normale manier los te krijgen.En dan nog een vraag:
[afbeelding]
Ik krijg die schroef niet los waarmee dit pedaal in de steun zit.
Maar nu zit het wel verdraaid dus het moet nu toch los.
Iemand een tip??
Waarschijnlijk lukt dit alleen met een luchttol. Dus eigenlijk is de vraag waar kan je dit laten doen?
Inderdaad, gewoon een paar ringen en klaar. Ik had er volgens mij drie opgegooid, iets van 6 tot 8 mm hoger en dat was prima.
Voordeel van het plaatsen van ringen, je kan wat spelen met de hoogte die je prettig vind. En dat voor een paar euro's. Of zoals in mijn geval gratis gekregen bij een autodealer die het leuk vond om te zien wat ik aan het proberen was.
huh, echt niet?!?! Zie op Google even geen makkelijke foto ... maar op de foto van Puntmuts hierboven kan je het ook goed zien. De bovenkant van de schokbreker, daar zit een klem om met een bout er doorheen (sorry, ben niet technisch en weet het exacte woord niet). Uit die klem gaat een bout recht omhoog, die bout zit met een moer vast aan je frame. Deze moer draai je los, je trekt de achterkant van je motor omhoog tot de bout "vrij komt", ringetje(s) er omheen, motor laten zakken, moer vastdraaien, rondje rijden en evt. ringetjes toevoegen of verwijderen. Is echt zo gedaanIk wou jullie toch even op de hoogte houden hoe ik het nu gedaan heb!
Ik heb een zx10r 04-05 schokbreker gemonteerd op mijn zx9r uit 99. Met ringetjes verhogen gaat niet want het bovenste gedeelte van de demper zit direct op het frame!
Ik heb ook meteen dat akelig lelijke 'spatbord' eraf gedremeld. Morgen een stukje plaatwerk erop zodat er geen gat meer zit. Gaat dat toch niet mooi staan dan wordt er een undertail besteld.
Juist welEdit, op de foto kan je bovenop de klem mooie twee dikke ringen zien zitten, deze zitten hier niet origineel op.
Dat beugeltje waarover je het hebt zit niet op de '99 type.
Je hebt dan inderdaad voor niks getyped haha..
Schokdemper die er nu onder zit haalt de achterkant ook omhoog.. Deze is ook aanzienlijk stugger.. straks een sletsleutel ophalen en de veervoorspanning afstellen. Gelukkig staat er op het forum een mooie how-to hierover :D
Ik ga straks even door de foto's van mijn oude 9 bladeren, volgens mij zat er bij helemaal geen ring tussen (F model). Weer wat geleerdJuist wel
Die onderste ring is standaard. En die bovenste ring had ik nog liggen van mijn vorige 9.
[afbeelding]
[afbeelding]