hey jongens

Woesthoff zou ik links laten liggen...achterlijk duur.

Nieuwe onderdelen : Davidsilverspares.co.uk en CMSNL(.nl)

nieuw en gebruikt :

- wingservice Hilvarenbeek : Antoon Aarts
- Blauwe plaat.nl in Utrecht
- fourdeel.nl : Johan Spaan (Wormer of Purmerend ?)
- Hondafour.nl Rene van Maanen Apeldoorn

en verder ...kijk eens op Ebay.de of Ebay.com ;)
Woesthoeff ja? Hmm, ik had er een topkoffer in mijn handen gehad voor 20euro, alleen hij had geen beugels om m bevestigen :X uiteindelijk ook niets gekocht hierdoor.
 
Laatst bewerkt:
oke :P:P
full
 
Laatst bewerkt:
hobby's kosten geld en zolang je bijna alles doet (las werk, polyester,spuiten,polijsten,enz)
dan is het nog redelijk overzichtelijk! daarnaast sloop je er nog veel leuke prut (chroom werk)
eraf waardoor je toch nog redelijk ver komt
 
heren !! ik heb nu vandaag dus een andere voor vork in mijn cb gezet !! past uitstekend alleen !! nu staatde motor verschrikkelijk ver voor over ?? kan het zijn dat de achterveren te lang zijn ?? of wat dan ook. ook is het zo dat de uitlaat 2 cm van de grond is ? ik weet dat die niet orgineel is !! die wil ik ook echt wel veranderen om dat rijden zo onmogelijk is !! en volgende is !!! frame is dus een cb 500 maar blok is een cb550 zou dat ook verschil maken ?


gr nico
 
Leuke fiets! Aan de gang krijgen en karren maar!
Die vork wat erin zat is idd wat lang, maar een kortere kan volgens mij niet: het lijkt erop dat het balhoofd onderuit gezet is om een soort chopper-look te krijgen. Met originele vork kom je dan idd veel te laag uit (zeker met inveren, drempels!)
Je kunt van de lekke (lange) vork ook de oliekeerringen vervangen, is best zelf te doen hoor!
 
hey jongens !! bijdeze ik stop er mee !!! jah sorry heb er geen geduld voor !! leuk ding maar ik ben er te a technich voor !!

snap er geen fuck van !! niks past niks wil kom ene naar de andere probleem tegen dus word m niet bij mij !! bij deze wat bieden jullie !! voor een leuk bod is hij voor jullie !! heb er zelf 200 euro voor betaald als iemand wat bied is hij voor jullie !!
 
toen ik mijn cb four 350 had was ik lid van cbfourclub en ging ik naar Rene van Maanen
heeft veel onderdelen nieuw en old stock en heeft verder goede kennis
 
Terug
Bovenaan Onderaan