HHmotoren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja die motor struikelde en het krukje schoot eronder.

"O, so you tripped and landed on his cock?"
 
Als "Hein" daadwerkelijk de eigenaar is van HH Motoren (en dat wordt hierboven eigenlijk al twee keer bevestigd) dan vind ik het persoonlijk al lovenswaardig dat 'ie zich de moeite neemt om zich te registreren én te reageren op de geplaatste posts. Het merendeel zal dit niet doen terwijl ze weten dat er dit soort fora bestaan, maar ook daar is wat voor te zeggen omdat het al snel op een "wellus/nietus" discussie uit kan gaan lopen waarbij de motorhandelaar/dealer tóch altijd aan het korste eind zal trekken in de meeste gevallen.

In iedere motorzaak gebeuren wel eens dingen niet helemaal volgens het boekje gaan óf die de klant graag anders ziet gebeuren, maar daar kun je, mijn inziens, niet een volledig oordeel mee bepalen over de gehele handelswijze van een zaak.

zoals ik in m'n eerdere posts in dit topic ook al aanhaalde, eigenlijk.

't Is onzettend "lullig" dat dit soort dingen gebeuren .... maar 't is eigenlijk weer mooi dat dit via een medium als een forum naar buiten gebracht kán worden zodat de eigenaar er zelf ook notie van kan nemen dat er over z'n zaak "geroddeld" wordt naar aanleiding van wat incidenten én dat 'm dat een behoorlijk knauw kan opleveren in z'n handel...... Slechte reclame gaat véél sneller in de rondte dan goede....
 
Laatst bewerkt:
Maar laat de eigenaar nou dan zeggen: Oke het is niet goed gegaan, laten we een oplossing en een compromis sluiten want er is zoveel misgegaan waardoor Alferinkie niet echt vertrouwen heeft in HHmotoren...

Als eigenaar zou ik dan zeggen...nu maken we alles helemaal klaar...laten de motor bekijken door een onafhankelijke motorzaak en dan is de zaak netjes opgelost toch?

Dit kost geld, maar ik neem aan dat de eigenaar hierdoor wel laat zien van: kijk er zijn problemen geweest en ik wil liever een tevreden klant met vertrouwen in zijn motor dan slechte verhalen van een ontevreden klant...
 
Als ik de zelfde problemen had met mijn bike als alferinkie.

Kon de eigenaar lullen als brugman. maar ging ik met geen mogelijkheid meer terug..
:W
 
Met verbazing las ik in dit topic het verhaal over HHmotoren. Vooral de reacties en oordelen die snel geveld worden over dergelijk motorzaak. :?
Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen bij HHmotoren. Ben via een wederzijdse kennis bij HH terecht gekomen en heb mijn motorfiets daar in onderhoud. Eigenlijk heb ik nooit problemen ermee. Krijg goede garantie op mijn reparaties ( een TDM uit '96 dus ja, dan heb je wel eens wat). Heb ooit eens wat gehad met een bobine die HH had vervangen maar niet goed bleek te werken, kan gebeuren toch? Deze werd eigenlijk zonder moeilijkheden voor een nieuwe bobine vervangen door HH.
De eigenaar, Hein, weet echt wel waar ie over praat en is zeker geen prutser maar absoluut een vakman. Een bakkie doen en over motoren praten is ook geen probleem daar.
Zelf heb ik er nog geen motor gekocht omdat HH vooral sport en supersport heeft staan en zich op die markt richt, ben zelf meer van adventuresport model, Yamaha TDM dus.

Tuurlijk begrijp ik wel de teleurstellingen van de mensen die een motor kopen en daarmee pech hebben of waarmee fouten zijn gemaakt, Maar kom jongens dat heb je overal toch, bij elke zaak is wel eens wat. Motoport (eigen ervaring) Safe bijv etc etc. En HH geeft het dan, zelfs op dit forum nog toe ook . Het mooie van fora is dat vaak de slechte ervaringen helemaal uitgeplozen en uitgelicht worden hetgeen natuurlijk niet direct een maatstaf is voor een motorzaak om te oordelen.
Maar kortom, ik blijf gewoon bij HH voor olie, onderdelen en onderhoud etc. Echt niets mis mee. :]
 
Met verbazing las ik in dit topic het verhaal over HHmotoren. Vooral de reacties en oordelen die snel geveld worden over dergelijk motorzaak. :?
Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen bij HHmotoren. Ben via een wederzijdse kennis bij HH terecht gekomen en heb mijn motorfiets daar in onderhoud. Eigenlijk heb ik nooit problemen ermee. Krijg goede garantie op mijn reparaties ( een TDM uit '96 dus ja, dan heb je wel eens wat). Heb ooit eens wat gehad met een bobine die HH had vervangen maar niet goed bleek te werken, kan gebeuren toch? Deze werd eigenlijk zonder moeilijkheden voor een nieuwe bobine vervangen door HH.
De eigenaar, Hein, weet echt wel waar ie over praat en is zeker geen prutser maar absoluut een vakman. Een bakkie doen en over motoren praten is ook geen probleem daar.
Zelf heb ik er nog geen motor gekocht omdat HH vooral sport en supersport heeft staan en zich op die markt richt, ben zelf meer van adventuresport model, Yamaha TDM dus.

Tuurlijk begrijp ik wel de teleurstellingen van de mensen die een motor kopen en daarmee pech hebben of waarmee fouten zijn gemaakt, Maar kom jongens dat heb je overal toch, bij elke zaak is wel eens wat. Motoport (eigen ervaring) Safe bijv etc etc. En HH geeft het dan, zelfs op dit forum nog toe ook . Het mooie van fora is dat vaak de slechte ervaringen helemaal uitgeplozen en uitgelicht worden hetgeen natuurlijk niet direct een maatstaf is voor een motorzaak om te oordelen.
Maar kortom, ik blijf gewoon bij HH voor olie, onderdelen en onderhoud etc. Echt niets mis mee. :]

Je hebt mijn ervaringen waarschijnlijk niet gezien... dat is een opeenstapeling van een opeenstapeling,

Vorige week dinsdag had die de spanningsregelaar binnen gekregen (was onder garantie kapot gegaan, hoe die kapot gegaan is zal ik in het midden houden... maar kan je misschien al raden), ik kon dus niet rijden..., Vrijdag maar eens gaan vragen waar dat ding bleef... heeft die hem vrijdag (!!) pas verstuurd, ... Weet je waarom?
Dan hoefde die maar 1x naar het postkantoor... nou toen viel ik (alweer) ff bijna om..

Zal nu niet plots het verhaal weer in dit topic gaan zetten, maar voor degene die hem willen hebben kunnen PB'en. Hij staat ook nog ergens op MF, maar dan moet je heel goed zoeken.

Maar, goed dat jij wel goede ervaringen hebt, misschien helpt het dat je hem kent.
Ik ben er iig klaar mee :Y :W
 
Laatst bewerkt:
Ff mijn ervaring posten:

Ik had een nieuwe koplamp nodig voor mijn r6 uit 2002, ik wou geen nieuwe kopen want die zijn te duur ( 400 euro ). Na op marktplaats te hebben gekeken zag ik dat HH motoren een schade r6 had en die in onderdelen verkoopt. Na een afspraak te hebben gemaakt over de koplamp voor 100 euro heb ik donderdag de betaling gedaan. Direct de dag daarna op vrijdag heeft hij de koplamp verzonden en heb ik hem nu in huis. De koplamp is helemaal nieuw. Hiervoor wil ik Hein dus bedanken voor het leveren van de koplamp! En al helemaal voor deze prijs. Want voor 100 euro vind je nergens een koplamp in deze staat.
 
Hallo,
Ik ben net nieuw hier op het forum, en schikbarend lees ik veel nare berichten over hh motoren.
Ik ben zeer tevreden daar, heb er een mooie motor gekocht een yamaha r6 en heb er super veel plezier van, laatst mijn motor daar gebracht voor een nieuwe ketting, 31 dec kon ik mijn motor halen, startte die niet, bleek dat de spanningsregelaar kapot was, ik natuurlijk balen kon ik nog niet met de motor weg. Nieuwsjaarsdag belde Hein mij op, om te zeggen dat ik mijn motor kon halen en dat hij gefixt was. en gewoon service van de zaak! nou begint mijn jaar gelijk al super goed!

Ieder zijn eigen mening en ervaring over hh, maar ik ben er tevreden en goed over te spreken!!

Iedereen mooi motor jaar gewenst!
 
Hallo,
Ik ben net nieuw hier op het forum, en schikbarend lees ik veel nare berichten over hh motoren.
Ik ben zeer tevreden daar, heb er een mooie motor gekocht een yamaha r6 en heb er super veel plezier van, laatst mijn motor daar gebracht voor een nieuwe ketting, 31 dec kon ik mijn motor halen, startte die niet, bleek dat de spanningsregelaar kapot was, ik natuurlijk balen kon ik nog niet met de motor weg. Nieuwsjaarsdag belde Hein mij op, om te zeggen dat ik mijn motor kon halen en dat hij gefixt was. en gewoon service van de zaak! nou begint mijn jaar gelijk al super goed!

Ieder zijn eigen mening en ervaring over hh, maar ik ben er tevreden en goed over te spreken!!

Iedereen mooi motor jaar gewenst!
Welkom op MF dan maar.

Ik wil je wel even meegeven dat het meestal erg "vreemd" wordt gevonden als iemand zich aanmeldt en zijn/haar eerste post is meteen een lovend verhaal over een product of motorzaak.
 
Wat negatief zeg.

Ik vind gewoon dat altijd alleen maar de negatieve dingen worden besproken, en daar grote verhalen uit ontstaan.

Dus waarom niet een positief verhaal!!!!

Mensen vergeten al het goeds na 1 dag, en als er dan is 1 keer iets fout gaat dan onthouden ze dat jaren.
 
Welkom op MF dan maar.

Ik wil je wel even meegeven dat het meestal erg "vreemd" wordt gevonden als iemand zich aanmeldt en zijn/haar eerste post is meteen een lovend verhaal over een product of motorzaak.

Ja hoe haal je het in je hoofd! :(

Wat negatief zeg.

Ik vind gewoon dat altijd alleen maar de negatieve dingen worden besproken, en daar grote verhalen uit ontstaan.

Dus waarom niet een positief verhaal!!!!

Mensen vergeten al het goeds na 1 dag, en als er dan is 1 keer iets fout gaat dan onthouden ze dat jaren.



Er zijn over het algemeen een beetje verzuurde mensen hier, wen er aan, het valt na een poosje wel mee als je er doorheen kan kijken -O-
 
Laatst bewerkt:
Ja hoe haal je het in je hoofd! :(
Jij hebt waarschijnlijk veel meer ervaring dan ik hiermee. :X

Maar ik kan je meegeven dat het 90% van de gevallen een relatie of een kloon is van een motorzaak, als iemand zich registreert en meteen als eerste post lovend uitlaat over een bedrijf, in een klaagtopic.

Je mag het negatief vinden van me, ik noem het realistisch. Ik blokkeer een paar van zulke accounts per week. Ik verzin het niet hoor.

Een user die hier al wat langer rondloopt wordt wel serieus genomen als ie reageert in zo'n topic, zo werkt het nou eenmaal. Niet alleen in de echte wereld, maar ook in een forum, waar je elkaar niet kent en alleen de posthistorie hebt als referentie.
 
Hallo,
Ik ben net nieuw hier op het forum, en schikbarend lees ik veel nare berichten over hh motoren.
Ik ben zeer tevreden daar, heb er een mooie motor gekocht een yamaha r6 en heb er super veel plezier van, laatst mijn motor daar gebracht voor een nieuwe ketting, 31 dec kon ik mijn motor halen, startte die niet, bleek dat de spanningsregelaar kapot was, ik natuurlijk balen kon ik nog niet met de motor weg. Nieuwsjaarsdag belde Hein mij op, om te zeggen dat ik mijn motor kon halen en dat hij gefixt was. en gewoon service van de zaak! nou begint mijn jaar gelijk al super goed!

Ieder zijn eigen mening en ervaring over hh, maar ik ben er tevreden en goed over te spreken!!

Iedereen mooi motor jaar gewenst!
Je gaat je motor wegbrengen voor een nieuwe ketting, als je hem gaat ophalen is de spanningsregelaar ineens verrot?
Kan natuurlijk domme pech zijn, maar als je dit topic nog eens goed doorleest moet je wellicht wel iets anders concluderen.

Maar als jij er tevreden over bent, prima :W
 
Je gaat je motor wegbrengen voor een nieuwe ketting, als je hem gaat ophalen is de spanningsregelaar ineens verrot?
Kan natuurlijk domme pech zijn, maar als je dit topic nog eens goed doorleest moet je wellicht wel iets anders concluderen.

Maar als jij er tevreden over bent, prima :W


:^
 
IK zet er niets meer bij, alleen maar slechte dingen bij HH afhandeling gaat maar werd later weer slecht.

Voor mij een dikke onvoldoende, heb er spijt van dat ik daar mij motor vandaan heb B| , helaas.
 
Jij hebt waarschijnlijk veel meer ervaring dan ik hiermee. :X

Maar ik kan je meegeven dat het 90% van de gevallen een relatie of een kloon is van een motorzaak, als iemand zich registreert en meteen als eerste post lovend uitlaat over een bedrijf, in een klaagtopic.

Je mag het negatief vinden van me, ik noem het realistisch. Ik blokkeer een paar van zulke accounts per week. Ik verzin het niet hoor.

Een user die hier al wat langer rondloopt wordt wel serieus genomen als ie reageert in zo'n topic, zo werkt het nou eenmaal. Niet alleen in de echte wereld, maar ook in een forum, waar je elkaar niet kent en alleen de posthistorie hebt als referentie.

Inderdaad zeer vreemd, dat als iemand zich net aanmeld, gelijk een " toevallig " positieve reactie heeft en ook nog de bike op nieuwjaarsdag gereed is... _O- _O- _O-

Lijkt wel verzonnen te zijn om een en ander goed te praten, nee mensen zo laten we ons hier niet misleiden...

Ik heb trouwens zelf wel op nieuwjaarsdag mijn complete blok laten reviseren, kettingset, banden en veren laten vervangen bij de plaatselijke motorzaak, was dicht, maar dat heet service... :Y :Y :Y ... _O- _O- _O- ... :W :W :W

Nu weer ontopic graag en blij dat " Bolski " ( en uiteraard de overige mods ) alles in de gaten houd en ook HEEFT... *O*

Edit, Zeer vreend dat de afstand van Noordwijkerhout ( hh motoren ) tot Almen ( Steffie87 ) een afstand van 152 kilometer is...zeker zeer goede vrienden en geen andere motorzaak in de buurt...
 
Laatst bewerkt:
Wat negatief zeg.

Ik vind gewoon dat altijd alleen maar de negatieve dingen worden besproken, en daar grote verhalen uit ontstaan.

Dus waarom niet een positief verhaal!!!!

Mensen vergeten al het goeds na 1 dag, en als er dan is 1 keer iets fout gaat dan onthouden ze dat jaren.
Ik heb 'al het goeds' helaas niet meegemaakt bij HH. Natuurlijk kan er een keer iets fout gaan, ook kan het flink tegen zitten, en kunnen er meerdere dingen fout gaan. Maar als dit vervolgens niet netjes opgelost wordt, vergeet ik dit soort dingen inderdaad jaren niet.

De manier waarop ik ervaring met HH heb gehad is eerder besproken (het verhaal van Alferinkie, welke niet meer volledig gepost staat), zeker niet een gevalletje van 'iets' dat 'een keer' fout gaat :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan