Highsider spiegelbout gezocht!

Boroda

Rookie
1 jan 2020
22
10
Hi allemaal,

Ik heb jullie hulp nodig voor het volgende:

Op mijn oude motor heb ik spiegels gehad van Highsider Columbia 2. Bij het demonteren van deze spiegels heb ik op 1 van de bouten het schroefdraad gesloopt |(. Er zaten oorspronkelijk 3 bouten bij, maar jullie raden het al, die extra bout ben ik dus kwijt.

Is er iemand die deze bout voor mij over heeft?! In de bijlage heb ik een foto hiervan toegevoegd.
Als ik deze vraag op de verkeerde plek heb geplaatst, laat het dan eff weten!

Ciao

Luuk
(Sinds deze maand een trotse bezitter van een Honda Hornet)
 

Bijlagen

  • CFB44359-8D71-4ED3-8573-E1C6A6D9131C.jpeg
    CFB44359-8D71-4ED3-8573-E1C6A6D9131C.jpeg
    19,8 KB · Weergaven: 8
Het is inderdaad m10 draad, maar niet de M10x1. Net 2 foto’s gemaakt van de boosdoener:
 

Bijlagen

  • 5E963FEA-950D-4D5C-9DC5-95836704E5A7.jpeg
    5E963FEA-950D-4D5C-9DC5-95836704E5A7.jpeg
    104 KB · Weergaven: 10
  • C68ADC94-67D0-4CFD-A9A8-C14ADE3063AE.jpeg
    C68ADC94-67D0-4CFD-A9A8-C14ADE3063AE.jpeg
    65,1 KB · Weergaven: 9
Een M10 naar M8 adaptertje, maar wat is er kapot aan de oude bout? Het lijkt of er een stukje Aluminium in de schroefdraad zit. Je kan die schroefdraden ook "op halen". Opnieuw laten snijden, dus


:P
 
Misschien ben ik te leek hiervoor, maar ik kan em echt niet vinden. De dunne zijde is het schroefdraad kapot. Je kan het een beetje zien op de foto’s. De bout zat vast aan m’n motor. Heb em toen met een tang en een dikke lap stof er tussen losgekregen, maar die stof was dus niet genoeg...
 
Hi allemaal,

Ik heb jullie hulp nodig voor het volgende:

Op mijn oude motor heb ik spiegels gehad van Highsider Columbia 2. Bij het demonteren van deze spiegels heb ik op 1 van de bouten het schroefdraad gesloopt |(. Er zaten oorspronkelijk 3 bouten bij, maar jullie raden het al, die extra bout ben ik dus kwijt.

Is er iemand die deze bout voor mij over heeft?! In de bijlage heb ik een foto hiervan toegevoegd.
Als ik deze vraag op de verkeerde plek heb geplaatst, laat het dan eff weten!

Ciao

Luuk
(Sinds deze maand een trotse bezitter van een Honda Hornet)
#
Hi allemaal,

Ik heb jullie hulp nodig voor het volgende:

Op mijn oude motor heb ik spiegels gehad van Highsider Columbia 2. Bij het demonteren van deze spiegels heb ik op 1 van de bouten het schroefdraad gesloopt |(. Er zaten oorspronkelijk 3 bouten bij, maar jullie raden het al, die extra bout ben ik dus kwijt.

Is er iemand die deze bout voor mij over heeft?! In de bijlage heb ik een foto hiervan toegevoegd.
Als ik deze vraag op de verkeerde plek heb geplaatst, laat het dan eff weten!

Ciao

Luuk
(Sinds deze maand een trotse bezitter van een Honda Hornet)
Zie op de Foto van spiegels en nippels dat je er een pijl zet op een nippel met linkse schroefdraad .
 
Zover ik ziet is het normale rechtse draad, niet een fijn (10x1 of 8x1) En zolang extreem rechtse draad niet bestaat zal dat het ook niet zijn

Bekijk bijlage 1586228
Wat betreft de spoed heb je gelijk. Boven en onder lijken het gelijke afstanden. Maar ik twijfel of het bovenste, dikke deel rechtse draad is. Het probleem is dat hoe langer ik kijk hoe meer de spoed wisselt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan