"Hij lekt"

Sinds de ANWB die praatpalen heeft verwijderd is het min of meer verplicht dat gekke ding mee te nemen, dus tot op zekere hoogte heb je gelijk. Toch ligt ie in mijn geval meer thuis dan dat ik hem aan boord heb. En als ik bij iemand op visite of naar een feestje ga wil ik dat kreng niet eens mee hebben.


Hee` broer .. :t Ik heb dat kloteding ook alleen bij me als ik denk dat het nodig is ..
we zijn een uitstervende soort . _O-
 
Laatst bewerkt:
Voor mensen die liegen en zwaaien dat je mee moet komen.
Dat iets nog niet in NL is voorgekomen (bike jacking), wil niet zeggen dat het nooit kan gebeuren.
Vreemd is het sowieso, liegende mensen en wuiven dat je mee moet komen. Of was het misschien een rare openingszin voor een avondje hete gaysex?

De TS weet geen eens wat er aan de hand was?? :?

Knap dat jij het wel weet! |(

Ik lees vooral veel vooroordelen een aannames. Lekker bezig!
 
Laatst bewerkt:
De TS weet geen eens wat er aan de hand was?? :?

Knap dat jij het wel weet! |(

Ik lees vooral veel vooroordelen een aannames. Lekker bezig!

Ik geef alleen nogmaals op wat ik lees in de OP en hij heeft het toch echt over gebaren dat ie mee moet. En z'n motor lekt toch niet, terwijl ze dat wel tegen 'm zeggen?
Je bent volgens mij te snel op je kleine pik gestapt, omdat het een Golf betreft en je er zelf ook eentje hebt. :W
Moeilijke gedoe hier op het forum met al die zuurpruimen hier. :N
 
Toch zou het me niets verwonderen dat, op aandringen van oa verzekeringsmaatschappijen, binnen nu en 10 jaar een helm/dash/verkeersdeelnemers cam verplicht is. Bewakingscamera's bij bedrijven, overheidsgebouwen, banken en pinautomaten zijn al bijna niet meer weg te denken. Wel valt me altijd op dat als je zo'n filmpje bij 'Opsporing verzocht' ziet, zeker bij pinautomaten, de beeldkwaliteit in veel gevallen zo abominabel is.
 
Laatst bewerkt:
Ik geef alleen nogmaals op wat ik lees in de OP en hij heeft het toch echt over gebaren dat ie mee moet. En z'n motor lekt toch niet, terwijl ze dat wel tegen 'm zeggen?
Je bent volgens mij te snel op je kleine pik gestapt, omdat het een Golf betreft en je er zelf ook eentje hebt. :W
Moeilijke gedoe hier op het forum met al die zuurpruimen hier. :N

Misschien moet je dan zelf proberen na te denken ipv aan te nemen wat je leest.

Assumption is the mother of all fuck ups.

Wanneer je domme dingen roept, zeg ik het wel hoor. Dat je vervolgens zelf daardoor schijnbaar op de kast springt zegt enorm veel over jou. Vooroordelen, aannames en vervolgens er niet tegen kunnen wanneer je daar op gewezen wordt. :t :W _O-
 
Laatst bewerkt:
Toch zou het me niets verwonderen dat, op aandringen van oa verzekeringsmaatschappijen, binnen nu en 10 jaar een helm/dash/verkeersdeelnemers cam verplicht is. Bewakingscamera's bij bedrijven, overheidsgebouwen, banken en pinautomaten zijn al bijna niet meer weg te denken. Wel valt me altijd op dat, zeker bij pinautomaten, de beeldkwaliteit in veel gevallen zo abominabel is.


Daar merk je anders niks van bij opsporing verzocht . :X ik zie altijd direct wie de daders zijn . _O-
 
Laatst bewerkt:
Toch zou het me niets verwonderen dat, op aandringen van oa verzekeringsmaatschappijen, binnen nu en 10 jaar een helm/dash/verkeersdeelnemers cam verplicht is. Bewakingscamera's bij bedrijven, overheidsgebouwen, banken en pinautomaten zijn al bijna niet meer weg te denken. Wel valt me altijd op dat, zeker bij pinautomaten, de beeldkwaliteit in veel gevallen zo abominabel is.

In Duitsland heeft laatst een vrouw daar een boete voor gekregen. Haar dash cam had gefilmd dat er tegen haar auto aan werd gereden. Vervolgens is zij met de beelden naar de politie gegaan en heeft zij van de rechter een boete gekregen voor het schenden van de privacy van andere.

Te bizar....

Duitse vrouw filmt verkeersovertreding maar krijgt zelf boete voor dashcam
 
https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiAgeif3-jWAhVF1BoKHUmXDwsQtwIIQDAC&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D1Z4ZduGXHhU&usg=AOvVaw0E5BhjSvbP3OPXN7fELgfX


:+

Punt wel gemaakt dacht ik zo.

Bijna naar huis. Door Amsterdam (lekker rustaaaagh). Eens kijken of ik een bontkraagje van Noord Afrikaanse afkomst kan spotte in een Golf of Audi (Noord Afrikaanse vrienden, zie het sarcasme aub in deze post! ).

Wie weet ik word ik ook eens uitgenodigd! :9
 
Laatst bewerkt:
Oooh ik ken die gozer, die helpt altijd motorrijders in nood, maar om zeker te zijn dat hij geen motordieven helpt, vraagt ie altijd even om rbw + kentekenbewijs. Zwarte golfje is van zijn oma, die mag hij soms lenen als hij haar heeft geholpen met klusjes in en om het huis.
 
Misschien moet je dan zelf proberen na te denken ipv aan te nemen wat je leest.

Assumption is the mother of all fuck ups.

Wanneer je domme dingen roept, zeg ik het wel hoor. Dat je vervolgens zelf daardoor schijnbaar op de kast springt zegt enorm veel over jou. Vooroordelen, aannames en vervolgens er niet tegen kunnen wanneer je daar op gewezen wordt. :t :W _O-

Whatever, kerel. Uit de post lees ik dat iemand in een Golf hem wijst op lekkage en of hij mee wil.
Als dat al een verkeerde aanname is... :X Ik vind het vreemd gedrag, maar goed, dan ben ik blijkbaar de enige. Een actioncam had hierin direct duidelijkheid gebracht. Ik denk dat de TS beter zijn heil ergens anders kan zoeken, want hier op het forum krijgt hij geen medewerking.

Maar goed, denk jij het jouwe, dan denk ik het mijne wel en dan vallen we elkar niet meer lastig,
want we zullen het toch nooit met elkaar eens worden. Niet over dit en waarschijnlijk over heel veel andere dingen niet. :W

edit; overigens slaat het werkelijk waar NERGENS op dat jij ineens de Marokkanen-kaart trekt,
daar ben ik niet over begonnen en in de OP lees ik daar ook NIETS over. Zielig gedrag. :X :X :X
 
Laatst bewerkt:
edit; overigens slaat het werkelijk waar NERGENS op dat jij ineens de Marokkanen-kaart trekt,
daar ben ik niet over begonnen en in de OP lees ik daar ook NIETS over. Zielig gedrag. :X :X :X

Best lullig, ik lees het verhaal en er staat inderdaad helemaal niks over de vermoedelijke afkomst van de bijrijder. En toch, denk ik gelijk aan een Noord-Afrikaan :$
 
Whatever, kerel. Uit de post lees ik dat iemand in een Golf hem wijst op lekkage en of hij mee wil.
Als dat al een verkeerde aanname is... :X Ik vind het vreemd gedrag, maar goed, dan ben ik blijkbaar de enige. Een actioncam had hierin direct duidelijkheid gebracht. Ik denk dat de TS beter zijn heil ergens anders kan zoeken, want hier op het forum krijgt hij geen medewerking.

Maar goed, denk jij het jouwe, dan denk ik het mijne wel en dan vallen we elkar niet meer lastig,
want we zullen het toch nooit met elkaar eens worden. Niet over dit en waarschijnlijk over heel veel andere dingen niet. :W

edit; overigens slaat het werkelijk waar NERGENS op dat jij ineens de Marokkanen-kaart trekt,
daar ben ik niet over begonnen en in de OP lees ik daar ook NIETS over. Zielig gedrag. :X :X :X

Nu zou ik hier inhoudelijk weer op kunnen reageren, maar jouw 2e alinea ben ik het best mee eens.

De ironie?

Verder heb ik niet zo veel zin om in herhaling te vallen dus inhoudelijker dan dit wordt het niet. Ik heb het idee dat je dat ook niet zo weg vindt, so I rest my case.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alle leds uit, kan ik langer door op een accu. :+
En een klever zal dat lampje aan de voorkant toch niet zien vanaf de achterkant.
Klevers vind ik niet zo erg, ik heb een hekel aan mensen die met de telefoon spelen onder het rijden, je pikt ze er elke keer weer uit, zigzaggend over de weg.
De session heeft een lampje aan de achterkant. Ik ga eens testen hoe groot het verschil met de leds uit.
 
Ik heb expliciet dit ras of deze afkomst gebruikt als voorbeeld daar ik het had over vooroordelen. Aangezien zij 9 van de 10 keer op voorhand al in een hoekje geplaatst zijn door hen met vooroordelen.

Het is dus geen verwijt!
(vreemd dat ik dit moet toelichten, maar ik besef dat het een forum is dus ik doe het maar)

Je kan het niet zien vanaf jouw scherm, maar ik ben ook niet blond met blauwe ogen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb expliciet dit ras of deze afkomst gebruikt als voorbeeld daar ik het had over vooroordelen. Aangezien zij 9 van de 10 keer op voorhand al in een hoekje geplaatst zijn door hen met vooroordelen.

Het is dus geen verwijt!
(vreemd dat ik dit moet toelichten, maar ik besef dat het een forum is dus ik doe het maar)

Je kan het niet zien vanaf jouw scherm, maar ik ben ook niet blond met blauwe ogen ;)




Crazy kleurlenzen | Kleurlenzen - Colorlens.nl
 
Ik heb expliciet dit ras of deze afkomst gebruikt als voorbeeld daar ik het had over vooroordelen. Aangezien zij 9 van de 10 keer op voorhand al in een hoekje geplaatst zijn door hen met vooroordelen.

Het is dus geen verwijt!
(vreemd dat ik dit moet toelichten, maar ik besef dat het een forum is dus ik doe het maar)

Je kan het niet zien vanaf jouw scherm, maar ik ben ook niet blond met blauwe ogen ;)

Ik had het niet over jou specifiek :)

Meer als een "reminder" voor het algemeen MF'er. Ik vergeet ook wel eens waar ik ben. (Alhoewel het moeilijk is als Italiaan in Nederland om te vergeten waar je bent, maarja, sociaal gezien dan :+ ).
 
Alhoewel het moeilijk is als Italiaan in Nederland om te vergeten waar je bent
:+ .



Hoezo? En zeg nu niet dat ze het jou aanrekenen dat vd Mark niet de kans kreeg op de machine van Rossi te rijden of dat Max in Singapore gesandwiched werd door twee Ferrari's..

:+
 
Laatst bewerkt:
Hoezo? En zeg nu niet dat ze het jou aanrekenen dat vd Mark niet de kans kreeg op de machine van Rossi te rijden of dat Max in Singapore gesandwiched werd door twee Ferrari's..

:+

_O-

Laten we zeggen dat het weer op de een of andere manier altijd aan mij laat weten dat ik niet ergens anders ben dan Nederland (op die 2 dagen zomer na ). :+
 
Ben je in Nederland ga je lopen zeiken over het weer :+ Je begint al op een echte te lijken :Y Wil je zeker ook nog mijn Ducati lenen? *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan