• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Hmmzzz..... morgen moet ik me bewijzen..!

Sissi

Die hard MF'er
Lid geworden
10 sep 2003
Waarderingsscore
0
Nou... morgen om 12:00 uur is het dan zover...!
Dan mag ik gaan bewijzen aan meneer de examinator dat ik echt recht heb op het roze papiertje :]

Nog iemand nuttige tips.... die zijn natuurlijk altijd welkom!

Alvast succes.

Voor tips raad ik je aan zoek functie te gebruiken van deze site. Ik heb er destijds (ahum, 3 maanden terug) best wataardige tips uit kunnen vissen.

Alvast succes ! :)

Alvast succes.

Voor tips raad ik je aan zoek functie te gebruiken van deze site. Ik heb er destijds (ahum, 3 maanden terug) best wataardige tips uit kunnen vissen.

Alvast succes.

Thanks ik zal eens ff gaan neuzen!

Succes! Je kiest wel lekker weer uit zeg.
En nee ik heb geen tips, gewoon normaal doen dan zou t wel moeten lukken.

Edit: Ik lees net een ander topic over bepaalde kleding en foto's dan moet t zeker gaan lukken 8-)

Gewoon lekker genieten van de rit....
Komt best goed dan...

SUCCES
full

Tips? Trek je niks aan van tips...... word je alleen maar nerveus van.

Blijf gewoon jezelf, ga je niet aanpassen aan wat je denkt dat "ze" willen zien, rij zoals je altijd doet en het komt dik voor mekaar.

Shit....dat was ook een tip toch???? :X :X :X :X

Gewoon rijden alsof je met een vriend/vriendin een rondje aan het rijden bent.(wel rustig :9 )
Niet zenuwachtig zijn en niet aarzelen!
en hopen dat het weer morgen mee zit.
Heel veel succes :]

stuur vasthouden, schakelen met linker voet.. remmen met rechts (voet en hand)en gasgeven met je rechterhand..en ontkoppelen met linker hand.. that,s it !

en heel veel sucses.!

heeeel veel suc6!!
Kwou dat ik voor je kon duimen, maar helaas,zit dan zelf op de motor...
Good luck morgen! :)

Ik zal ook voor je duimen - in gedachten. Ik heb rijles morgen...

Succes!!!

Heel veel succes,maar je kan het toch??
Don't worry,be Sissi.

een potje goeie s#x de avond ervoor wil ook wel helpen,slaap je lekker van.(tenminste ik wel altijd!)

Hey Sissi,

Probeer lekker ontspannen te rijden. Je weet toch dat je het kunt :] . Heb vertrouwen in jezelf. Komt vast goed, heel veel succes.

Groeten, Achterhoekse Banditrijder

Veel succes! Gewoon je eigen ding doen, werkt vaak het beste!

Groeten Maarten

Tips... ik word zo moe van mensen die altijd zo'n 'poeha' maken over afrijden. Vooraf willen ze allemaal tips (gewoon je aan de regels houden?!?!?!?!?). Als ze niet slagen mankeert dit en dat en bla bla bla.
Gewoon rijden zoals het je geleerd is. Ik krijg het idee dat het overgrote deel van de instructeurs in Nederland zwaar onder de maat presteert als ik al topics lees over onzekere figuren. Krijg je geen tips van je instructeur?
Mijn instructeur zei : gewoon rijden zoals ik het je geleerd heb, dan slaag je. En hij had nog gelijk ook.

:9

Terug
Bovenaan Onderaan