Hobby motor gezocht

Ik heb nog een Suzuki GSXR 750 uit "92 voor je..
Staat al een jaar stil, vorig jaar in juli mee naar Zwitserland gereden en terug.
Daarna weg gezet en nooit meer aangeraakt, wil er eigenlijk wel vanaf.
IMAG1827.jpg

IMAG1836.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een cbr600f2 staan, het is een half af fighter project die met wat tlc een erg leuk fietsje kan worden. Er zitten al veel leuke onderdelen op zoals een sbk stuur met kroonplaat, dubbele koplampjes, ducati kontje en Sebring titanium uitlaat. Mag voor rond de 500 euro weg, blokje loopt super.
 
Ik heb nog een cbr600f2 staan, het is een half af fighter project die met wat tlc een erg leuk fietsje kan worden. Er zitten al veel leuke onderdelen op zoals een sbk stuur met kroonplaat, dubbele koplampjes, ducati kontje en Sebring titanium uitlaat. Mag voor rond de 500 euro weg, blokje loopt super.


En dan staat er stunt riding in je onderschrift?

Denk niet dat TS zoiets vertrouwd denk je wel?
 
En dan staat er stunt riding in je onderschrift?

Denk niet dat TS zoiets vertrouwd denk je wel?
Wat insinueer je nu precies?

Het is een motor die een aantal jaren geleden gekocht (uit Duitsland) is als half afgemaakt fighter project met de bedoeling er een leuke straatfiets van te maken. Nooit mee gereden en al helemaal niet mee gestunt.
 
Heb deze nog staan. Suzuki Katana 650 G. Motor loopt,moet afgesteld worden, zadel verder afmaken en nog wat eletriek wegwerken. Ik heb nog een project lopen zodoende weinig tijd voor deze. Stuur maar PB bij interesse......

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan