marcelnavy
MF'er
hoi mede (Pan) rijders
ik heb nu al een tijdje me Pan en ik vroeg me eens af hoe andere op hun Pan rijden.
-zoals brandstof verbruik
-wanneer versnelling hoger
-versnelling lager
-in en opgebouwde extra's
Zelf rijd ik vaak met duo en dan ongeveer 1 op 15, schakel bij 4000rmp en terug bij ongeveer 2000rpm.
en nu bezig met het inbouwen van conrad MIT-100 intercom met pmr/telefoon aansluiting. heb inbestelling: topkoffer en binnentassen, spiegelwindafleiders.
op me verlanglijstje staan nog een corbinzadel en een hogerruitje maar weet nog niet welke, het vario ruitje wordt vaak geadviseerd omdat ie instelbaar is,maar vind hem niet zo mooi
zwaai zwaai![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)
ik heb nu al een tijdje me Pan en ik vroeg me eens af hoe andere op hun Pan rijden.
-zoals brandstof verbruik
-wanneer versnelling hoger
-versnelling lager
-in en opgebouwde extra's
Zelf rijd ik vaak met duo en dan ongeveer 1 op 15, schakel bij 4000rmp en terug bij ongeveer 2000rpm.
en nu bezig met het inbouwen van conrad MIT-100 intercom met pmr/telefoon aansluiting. heb inbestelling: topkoffer en binnentassen, spiegelwindafleiders.
op me verlanglijstje staan nog een corbinzadel en een hogerruitje maar weet nog niet welke, het vario ruitje wordt vaak geadviseerd omdat ie instelbaar is,maar vind hem niet zo mooi
zwaai zwaai
![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)
[/edit]
.Het wel of niet rijden met een duo heeft niet veel invloed op het verbruik.
helemaal goed 
waarbij bij sportief rijden de 7.5 l/100 km gemakkelijk bereikt word.