Hoe gaan jullie de MotoGP volgen op tv in 2014?

Hoe minder vaak je het volgt (bij mooi weer zelf touren), des te makkelijker het wordt.

Ik heb er ondertussen een vaste gewoonte van gemaakt om de download 's-avonds in bed te bekijken. Beetje overdag de sociale media mijden. Werk best goed moet ik zeggen.
ik mis alleen de live timing
 
Achter een decoder zonder reclame is niet goed want daar moet je voor betalen, Eurosport is ook weer niet goed want dan heb je reclame. Het is nooit goed....

Sport 1 is mij dit seizoen prima bevallen. Zoals ik al eerder zei, ik betaal liever dan dat ik gratis luister naar de vries en vdg en daarnaast nog eens reclame tussendoor...
 
Klopt ja,bij je instellingen kan je aanvinken/afvinken of je een automatische verlenging wil.
Als het goed is heb je tegen het aflopen van het abonnement ook een mail gehad met een linkje naar het wel of niet automatisch verlengen.
 
Ja het word automatisch verlengd tegenwoordig. Tenzij je zoals Hoffer al zei, het boxje afvinkt.
Er is mij wel een mail gestuurd waarin stond dat het binnen een x aantal dagen zou worden verlengd als ik niks deed.

Heb dit jaar toch maar weer voor een MotoGP abonnement gekozen. Moet eerst nog eens zien hoe Eurosport het gaat uitzenden. En bij MotoGP weet ik wat ik krijg.
En voor die 8,30 euro per maand kon ik het eigenlijk niet laten.
 
Ja het word automatisch verlengd tegenwoordig. Tenzij je zoals Hoffer al zei, het boxje afvinkt.
Er is mij wel een mail gestuurd waarin stond dat het binnen een x aantal dagen zou worden verlengd als ik niks deed.

Heb dit jaar toch maar weer voor een MotoGP abonnement gekozen. Moet eerst nog eens zien hoe Eurosport het gaat uitzenden. En bij MotoGP weet ik wat ik krijg.
En voor die 8,30 euro per maand kon ik het eigenlijk niet laten.


Heb ook een mail gehad inderdaad ....maar dacht dat het een reclame meeltje was en weg geknikkerd (lekker slim ) , maar had het toch wel genomen , maar wel snel al eigenlijk .
Nedat eurosport zie al weer 15 van de 22 ronden in de reclame's zitten ......nou dan pleur ik zo m'n beeldscherm de tuin in hahaha......nee lekker Motogp.com en alles is terug te kijken en lekker on demand.
 
Als je niet op de Email reageert is het automatisch afgeschreven..
Bij mij van mijn paypal rekening...10-11-2014..99,95 Euro :Z
Dus kan weer lekker het hele seizoen..Moto3...Moto2 en MotoGP ..Met alle trainingen, interviews en testen kijken...en niet te vergeten.....After the flag..Biggest crashes...Inside line...The off season show..Best overtakes...voor de echte liefhebber :Y
 
maar wel snel al eigenlijk .

Het seizoen eindigt direct na Valencia. Door je account te verlengen, krijg je gelijk toegang tot de Off Season Show (die al een paar afleveringen ver is, ondertussen) en kun je ook de tests en extra content enzo zien. Zit dus wel degelijk iets achter, ook voor de gebruiker zelf. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan